A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: A-kern

Post by KRKN » Sat Jun 08, 2024 7:30 pm

Heel zuur. Dit dempt toch veel van het voorzichtig opgebouwde optimisme. Incasseren en snel verder bouwen. Geen tijd te verliezen.

Netzer

Post by Netzer » Sat Jun 08, 2024 9:03 pm

Ik zei het al van bij zijn aanstelling, doe het niet, kompleet onbetrouwbaar die man. Respect voor wat hij de ploeg liet presteren tijdens zijn korte aanwezigheid, maar dit is gewoonweg waanzinnig. Godverdomme de boel op zijn kop zetten door bepaalde spelers weg te jagen omdat ze niet in meneer zijn systeem passen en het dan afbollen, degoutant !
Overdrijf ik dat het seizoen al naar de knoppen is voor het nog moet beginnen? Een degout krijg ik er van, van heel het voetbal.
Maar ... hij heeft toch een kontrakt? Kunnen ze niet gewoon weigeren hem te laten gaan ?
Formerly known as Lisp-boy

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Jun 08, 2024 9:35 pm

Ja en dan een coach tegen zijn zin laten blijven. Dat werkt nooit.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jun 08, 2024 10:22 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Jun 08, 2024 9:03 pm
Ik zei het al van bij zijn aanstelling, doe het niet, kompleet onbetrouwbaar die man. Respect voor wat hij de ploeg liet presteren tijdens zijn korte aanwezigheid, maar dit is gewoonweg waanzinnig. Godverdomme de boel op zijn kop zetten door bepaalde spelers weg te jagen omdat ze niet in meneer zijn systeem passen en het dan afbollen, degoutant !
Overdrijf ik dat het seizoen al naar de knoppen is voor het nog moet beginnen? Een degout krijg ik er van, van heel het voetbal.
Maar ... hij heeft toch een kontrakt? Kunnen ze niet gewoon weigeren hem te laten gaan ?
Een contract in voetbal is niets waard, waarom ze uberhaupt zo'n contract opstellen is mij een raadsel...
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Sat Jun 08, 2024 10:41 pm

Heel consequent zijn deze keer.
Jij hebt een kontrakt, we hebben samen de transfers al voorbereid passend aan jouw systeem, dit pikken wij niet, jij gaat nergens heen !
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Sat Jun 08, 2024 11:14 pm

XDV1906 wrote:
Sat Jun 08, 2024 9:35 pm
Ja en dan een coach tegen zijn zin laten blijven. Dat werkt nooit.
2... helemaal mee eens trainer tegen zijn zin houden is geen goede oplossing doet meer kwaad dan goed.maar het blijft een dikke eikel zo iets doe je niet !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Jun 09, 2024 6:51 am

Lisp-boy wrote:
Sat Jun 08, 2024 10:41 pm
Heel consequent zijn deze keer.
Jij hebt een kontrakt, we hebben samen de transfers al voorbereid passend aan jouw systeem, dit pikken wij niet, jij gaat nergens heen !
Een trainer tegen zijn zin houden lijkt mij alles behalve een goed idee, dan is't te hopen dat ze er voor cashen, blijkbaar ook allemaal achter de rug van't bestuur, 1 telefoontje heeft yorrick van zw gekregen.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sun Jun 09, 2024 7:27 am

Lisp-boy wrote:
Sat Jun 08, 2024 9:03 pm
Goh, het is een snerttiming, maar lijkt me hoe dan ook beter dan switchen tijdens het seizoen. Ik verwacht wel dat dit ook impact gaat hebben op de samenstelling van de kern, die volgens mij nog wat vertraging gaat oplopen nu. Kan ons de eerste weken wat punten kosten, en da's rot.

Hem houden lijkt me echt geen goed idee. Trainer tegen je zin is nog wat anders dan een speler. Zo kan je geen voorbeeld zijn voor je kern.

Mark

Post by Mark » Sun Jun 09, 2024 7:54 am

Dit is heel zuur, ik vind het verschrikkelijk dat Ozzy en ik uiteindelijk gelijk krijgen, toen we bij zijn aanstelling schreven laat die weg daar kan je niks mee doen !
Hem dwingen om te blijven heeft echt geen zin daar win je niks mee, maar het is ook smerig spel van Zulte, dus laat ze maar het maximale betalen wat je kan vragen vlgs het contract.
Hopelijk weten we snel wie zijn vervanger wordt.

Axassin

Post by Axassin » Sun Jun 09, 2024 10:45 am

Mark wrote:
Sun Jun 09, 2024 7:54 am
Dit is heel zuur, ik vind het verschrikkelijk dat Ozzy en ik uiteindelijk gelijk krijgen, toen we bij zijn aanstelling schreven laat die weg daar kan je niks mee doen !
Hem dwingen om te blijven heeft echt geen zin daar win je niks mee, maar het is ook smerig spel van Zulte, dus laat ze maar het maximale betalen wat je kan vragen vlgs het contract.
Hopelijk weten we snel wie zijn vervanger wordt.
Ozzy is nu echt geen referentie hé, die verkondigt 35 verschillende meningen waarvan er altijd wel één zal kloppen :lol:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply