A-kern
Re: A-kern
Heel zuur. Dit dempt toch veel van het voorzichtig opgebouwde optimisme. Incasseren en snel verder bouwen. Geen tijd te verliezen.
Ik zei het al van bij zijn aanstelling, doe het niet, kompleet onbetrouwbaar die man. Respect voor wat hij de ploeg liet presteren tijdens zijn korte aanwezigheid, maar dit is gewoonweg waanzinnig. Godverdomme de boel op zijn kop zetten door bepaalde spelers weg te jagen omdat ze niet in meneer zijn systeem passen en het dan afbollen, degoutant !
Overdrijf ik dat het seizoen al naar de knoppen is voor het nog moet beginnen? Een degout krijg ik er van, van heel het voetbal.
Maar ... hij heeft toch een kontrakt? Kunnen ze niet gewoon weigeren hem te laten gaan ?
Overdrijf ik dat het seizoen al naar de knoppen is voor het nog moet beginnen? Een degout krijg ik er van, van heel het voetbal.
Maar ... hij heeft toch een kontrakt? Kunnen ze niet gewoon weigeren hem te laten gaan ?
Formerly known as Lisp-boy
Ja en dan een coach tegen zijn zin laten blijven. Dat werkt nooit.
- Justhomuch
Een contract in voetbal is niets waard, waarom ze uberhaupt zo'n contract opstellen is mij een raadsel...Lisp-boy wrote: ↑Sat Jun 08, 2024 9:03 pmIk zei het al van bij zijn aanstelling, doe het niet, kompleet onbetrouwbaar die man. Respect voor wat hij de ploeg liet presteren tijdens zijn korte aanwezigheid, maar dit is gewoonweg waanzinnig. Godverdomme de boel op zijn kop zetten door bepaalde spelers weg te jagen omdat ze niet in meneer zijn systeem passen en het dan afbollen, degoutant !
Wij komen áltijd terug!
Heel consequent zijn deze keer.
Jij hebt een kontrakt, we hebben samen de transfers al voorbereid passend aan jouw systeem, dit pikken wij niet, jij gaat nergens heen !
Jij hebt een kontrakt, we hebben samen de transfers al voorbereid passend aan jouw systeem, dit pikken wij niet, jij gaat nergens heen !
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Een trainer tegen zijn zin houden lijkt mij alles behalve een goed idee, dan is't te hopen dat ze er voor cashen, blijkbaar ook allemaal achter de rug van't bestuur, 1 telefoontje heeft yorrick van zw gekregen.
Wij komen áltijd terug!
Goh, het is een snerttiming, maar lijkt me hoe dan ook beter dan switchen tijdens het seizoen. Ik verwacht wel dat dit ook impact gaat hebben op de samenstelling van de kern, die volgens mij nog wat vertraging gaat oplopen nu. Kan ons de eerste weken wat punten kosten, en da's rot.Lisp-boy wrote: ↑Sat Jun 08, 2024 9:03 pmIk zei het al van bij zijn aanstelling, doe het niet, kompleet onbetrouwbaar die man. Respect voor wat hij de ploeg liet presteren tijdens zijn korte aanwezigheid, maar dit is gewoonweg waanzinnig. Godverdomme de boel op zijn kop zetten door bepaalde spelers weg te jagen omdat ze niet in meneer zijn systeem passen en het dan afbollen, degoutant !
Hem houden lijkt me echt geen goed idee. Trainer tegen je zin is nog wat anders dan een speler. Zo kan je geen voorbeeld zijn voor je kern.
Dit is heel zuur, ik vind het verschrikkelijk dat Ozzy en ik uiteindelijk gelijk krijgen, toen we bij zijn aanstelling schreven laat die weg daar kan je niks mee doen !
Hem dwingen om te blijven heeft echt geen zin daar win je niks mee, maar het is ook smerig spel van Zulte, dus laat ze maar het maximale betalen wat je kan vragen vlgs het contract.
Hopelijk weten we snel wie zijn vervanger wordt.
Hem dwingen om te blijven heeft echt geen zin daar win je niks mee, maar het is ook smerig spel van Zulte, dus laat ze maar het maximale betalen wat je kan vragen vlgs het contract.
Ozzy is nu echt geen referentie hé, die verkondigt 35 verschillende meningen waarvan er altijd wel één zal kloppenMark wrote: ↑Sun Jun 09, 2024 7:54 amDit is heel zuur, ik vind het verschrikkelijk dat Ozzy en ik uiteindelijk gelijk krijgen, toen we bij zijn aanstelling schreven laat die weg daar kan je niks mee doen !

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”