A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: A-kern

Post by Carlke » Sat Mar 23, 2024 12:05 pm

Devyd wrote:
Sat Mar 23, 2024 10:59 am
Den ozzy zijn kamer hangt vol met posters van VA volgens mij !
Handtekeningen helaas nog niet want daarvoor moet je naar het stadion komen .

Doe u oogkleppen toch af man !

Ge zit hier al weken op Brebels zijn kap terwijl die wel moet bij werken voor uwe held . Moest VA dezelfde strijd lust tonen dan stonden we nu niet waar we staan zo simpel is het .
Heeft een dramatisch half jaar achter de rug . Telt de penalty´s eraf en van die statistiek schiet niks meer over .

En daarbij hij heeft tussen de lijnen al aan gegeven dat er interesse wa/is
Die tekent nimeer bij volgens mij .
Vandaar dat ik ook zei dat een brebels van mij niet weg moet, past gewoon niet met van acker samen in 1 ploeg. Van acker heeft nog jaar contract dus is zo maar niet weg. Al denk ik wel dat ze met winterstop wel samen hebben gezeten over mogelijk vertrek van hem.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Mar 23, 2024 1:00 pm

Devyd wrote:

Ge zit hier al weken op Brebels zijn kap terwijl die wel moet bij werken voor uwe held . Moest VA dezelfde strijd lust tonen dan stonden we nu niet waar we staan zo simpel is het .
Heeft een dramatisch half jaar achter de rug . Telt de penalty´s eraf en van die statistiek schiet niks meer over .

Dat voetje inhouden etc stoort mij nog het meeste, ander en beter. En ja iedereen is vervangbaar.
Wij komen áltijd terug!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sat Mar 23, 2024 1:40 pm

Carlke wrote:
Sat Mar 23, 2024 12:05 pm
Devyd wrote:

Vandaar dat ik ook zei dat een brebels van mij niet weg moet, past gewoon niet met van acker samen in 1 ploeg. Van acker heeft nog jaar contract dus is zo maar niet weg. Al denk ik wel dat ze met winterstop wel samen hebben gezeten over mogelijk vertrek van hem.
Om de verdediging te ontlasten heb je in het middenveld balveroveraars nodig, mannen die hun voet durven en willen zetten en de 2e bal persé in de ploeg willen brengen, geen van beiden is dat, geen van beiden is spelverdeler en heeft een persoonlijke actie in huis, redenen genoeg opdat ze niet complementair en echt nuttig zijn om de 0 op het scorebord te houden, het aantal doelpunten van Van Acker zijn daarentegen wel zichtbaar in zijn statistieken.....

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Mar 23, 2024 2:23 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sat Mar 23, 2024 1:40 pm
Carlke wrote:
Sat Mar 23, 2024 12:05 pm
Devyd wrote:

Om de verdediging te ontlasten heb je in het middenveld balveroveraars nodig, mannen die hun voet durven en willen zetten en de 2e bal persé in de ploeg willen brengen, geen van beiden is dat, geen van beiden is spelverdeler en heeft een persoonlijke actie in huis, redenen genoeg opdat ze niet complementair en echt nuttig zijn om de 0 op het scorebord te houden, het aantal doelpunten van Van Acker zijn daarentegen wel zichtbaar in zijn statistieken.....
Sinds zijn aankomst op het lisp eerste seizoen 5 doelpunten, tweede seizoen 13 doelpunten en het huidige seizoen tot heden alweer 9 doelpunten.. Benieuwd hoelang het nog zal duren vooralleer je een middenvelder vind met zulke statistieken! Dan nog iets strafschoppen erbij of niet je moet ze nog altijd binnenstampen hé en onder druk. Betreffende Brebels waar ik en zal niet de enige zijn had ik meer verwacht sinds zijn aankomst op het lisp 1 doelpunt, 4 assists op 41 matchen...

Devyd

Post by Devyd » Sat Mar 23, 2024 4:50 pm

Brebels speelt op positie 6 , die zijn taak is niet assists geven en doelpunten maken , die moet ballen veroveren en inleveren .

Lijkt me nogal logisch dat die niet dezelfde statistiek kan voor leggen .

In ieder geval nutteloze discussie , want zoals gezegd VA gaat vrij zeker vertrekken .

Lipser

Post by Lipser » Sat Mar 23, 2024 5:37 pm

Rekdal was ook onmisbaar, maar het jaar van zijn vertrek speelden we kampioen.

Van Acker heeft er zowat het slechtste seizoen opzitten sinds zijn komst. Speelde heel wat matchen tegen zijn goesting. Zonder de penalty's zijn die zijn statistieken niet om over naar huis te schrijven. VA had vorig seizoen het geluk dat GDS extra meters liep, anders was het toen al veel duidelijker geworden dat hij regelmatig zijn man laat lopen op het middenveld of zijn voetje terugtrekt, waardoor de verdediging plots tegen een overtal komt te staan of een bal in de rug gestuurd krijgt.

Als kapitein jaagt hij ook de ploeg niet aan. We hebben moeten wachten op Tirpan vooraleer er iemand zijn mond durfde opendoen tegen de trainer. Van Acker is eerder een meeloper dan een voortrekker.

Dag gezegd zijnde, telt dit zo ook ongeveer voor Brebels en Schouterden. Naar volgend seizoen moet het middenveld volledig veranderd worden. Aanjagers die ook vooruit kunnen spelen en de ploeg aan het voetballen krijgen. Die hebben we nu niet.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Mar 23, 2024 5:55 pm

Lipser wrote:
Sat Mar 23, 2024 5:37 pm

Van Acker heeft er zowat het slechtste seizoen opzitten sinds zijn komst. Speelde heel wat matchen tegen zijn goesting. Zonder de penalty's zijn die zijn statistieken niet om over naar huis te schrijven. VA had vorig seizoen het geluk dat GDS extra meters liep, anders was het toen al veel duidelijker geworden dat hij regelmatig zijn man laat lopen op het middenveld of zijn voetje terugtrekt, waardoor de verdediging plots tegen een overtal komt te staan of een bal in de rug gestuurd krijgt.

Als kapitein jaagt hij ook de ploeg niet aan. We hebben moeten wachten op Tirpan vooraleer er iemand zijn mond durfde opendoen tegen de trainer. Van Acker is eerder een meeloper dan een voortrekker.

Dag gezegd zijnde, telt dit zo ook ongeveer voor Brebels en Schouterden. Naar volgend seizoen moet het middenveld volledig veranderd worden. Aanjagers die ook vooruit kunnen spelen en de ploeg aan het voetballen krijgen. Die hebben we nu niet.
Je kan ook stellen dat hij speelde in de zwakste kern sinds zijn aankomst op het lisp en mee bijna verzoop.. Tweede deel van de waarheid is dat hij ontgoocheld is in niet ingevulde beloftes maar nogmaals ondanks dit heeft hij er op het lisp al 27 in het mandje gelegt op bijna 3 seizoenen, strafschoppen of niet je moet ze er ook binnenknallen. Voor mij is hij de beste transfer met Rocha die Lierse tot heden realiseerde statistieken liegen nooit maar ok ieder zijn mening. Eens kijken hoelang het nog gaat duren vooralleer er op het lisp op het middenveld iemand gaat spelen met zulke cijfers.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Mar 23, 2024 7:25 pm

ozzy105 wrote:
Sat Mar 23, 2024 5:55 pm
Lipser wrote:
Sat Mar 23, 2024 5:37 pm

Je kan ook stellen dat hij speelde in de zwakste kern sinds zijn aankomst op het lisp en mee bijna verzoop.. Tweede deel van de waarheid is dat hij ontgoocheld is in niet ingevulde beloftes maar nogmaals ondanks dit heeft hij er op het lisp al 27 in het mandje gelegt op bijna 3 seizoenen, strafschoppen of niet je moet ze er ook binnenknallen. Voor mij is hij de beste transfer met Rocha die Lierse tot heden realiseerde statistieken liegen nooit maar ok ieder zijn mening. Eens kijken hoelang het nog gaat duren vooralleer er op het lisp op het middenveld iemand gaat spelen met zulke cijfers.
Waarvan 25 penalties
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Mar 23, 2024 9:51 pm

Even corrigeren van de 27 doelpunten die VA maakte tot heden werden er 7 uit strafschop gemaakt. Je moet een strafschop nog altijd binnentrappen hé tegenwoordig geen gemakkelijke klus zeker wetende dat dit meestal onder druk is. 👍

Flammea

Post by Flammea » Sun Mar 24, 2024 5:05 pm

Ozzy, Van Acker heeft een half jaar gewoon heel slecht gevoetbald. Punt.
Geef dat nu eens gewoon toe.
Niks spirit, duels, gewoon niks.
Die heeft meerdere matchen op 90 minuten geen 10 ballen goed aangeraakt.
Cijfers liegen nooit !!

Post Reply