A-kern
Re: A-kern
Bij welke ploeg zou Van Acker basisspeler zijn? Ik denk bij geen enkele ploeg die boven ons gerangschikt staat. En 1A kan hij sowieso niet meer. Het beste wat hij kan doen is gewoon bij Lierse blijven.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 12:33 pmThibaut is momenteel onvervangbaar voor Lierse zo simpel is het Carlke, bekijk zijn statistieken sinds zijn aankomst, zijn doelpunten en assists... + hij is een echte leider! We moeten hem een kans gunnen voor een club die hoger speelt het is ook nu of nooit voor VA maar verdorie het zou een gemis zijn. Dit seizoen ook al is het wat minder geweest zit hij weer aan 8 goals en dit blijf het herhalen voor een middenvelder!Carlke wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 10:19 amIk denk persoonlijk en vrees dat van acker vertrekt . Indien hij vertrekt denk ik dat je een brebels hebt die veel meer gaat brengen ! Dus nee ik zou die nooit laten gaan . El toulle denk dat die zelf weg wil volgens mij. Een poelmans moet zeker niet weg , moet maar knokken met zijn mogelijke concurent, al denk ik dat onze nieuwe trainer niet zijn voorkeur is. Schouterden tja moeilijk geval laatste weken vind ik hem redelijk maar ja word al wat ouder ! Marijnissen oke jong maar laat maar gaan bij vorige clubs ook veel gekwetst gaat zo blijven vrees ik. Claes nog zo iets ben je niks mee. Kijk eens hoeveel spelers we gehaald hebben die bijna niet speelden dit jaar en vorige. Ons bestuur mag ook de fouten op hun nemen vind ik !
Bij Beerschot, Deinze, Lommel, Beveren, Patro en Dender speelt die altijd. Is een van de beste middenvelders in de reeks statistieken liegen nooit! Ondanks een mindere periode die achter de rug is zit hij toch weer aan 8 doelpunten en assists. Hoeveel goals heeft die al tot heden niet gemaakt voor Lierse? Zit al aan meer dan 30 doelpunten en pakken assists! Hoelang is het niet geleden dat er op het lisp een middenvelder rondliep met zulke cijfers? In hoogste klasse zou die ook nog perfect meekunnen zekers bij ploegen als zeg maar wat KVK, Eupen, OHL, RWDM...B.art wrote: ↑Fri Mar 22, 2024 4:36 pmBij welke ploeg zou Van Acker basisspeler zijn? Ik denk bij geen enkele ploeg die boven ons gerangschikt staat. En 1A kan hij sowieso niet meer. Het beste wat hij kan doen is gewoon bij Lierse blijven.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 12:33 pmThibaut is momenteel onvervangbaar voor Lierse zo simpel is het Carlke, bekijk zijn statistieken sinds zijn aankomst, zijn doelpunten en assists... + hij is een echte leider! We moeten hem een kans gunnen voor een club die hoger speelt het is ook nu of nooit voor VA maar verdorie het zou een gemis zijn. Dit seizoen ook al is het wat minder geweest zit hij weer aan 8 goals en dit blijf het herhalen voor een middenvelder!Carlke wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 10:19 amIk denk persoonlijk en vrees dat van acker vertrekt . Indien hij vertrekt denk ik dat je een brebels hebt die veel meer gaat brengen ! Dus nee ik zou die nooit laten gaan . El toulle denk dat die zelf weg wil volgens mij. Een poelmans moet zeker niet weg , moet maar knokken met zijn mogelijke concurent, al denk ik dat onze nieuwe trainer niet zijn voorkeur is. Schouterden tja moeilijk geval laatste weken vind ik hem redelijk maar ja word al wat ouder ! Marijnissen oke jong maar laat maar gaan bij vorige clubs ook veel gekwetst gaat zo blijven vrees ik. Claes nog zo iets ben je niks mee. Kijk eens hoeveel spelers we gehaald hebben die bijna niet speelden dit jaar en vorige. Ons bestuur mag ook de fouten op hun nemen vind ik !
2. .. idd dat denk ik ook hoor . Buitenland kan ook kan hij nog mooi verdienen zijn laatste jaren !ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 22, 2024 5:17 pmBij Beerschot, Deinze, Lommel, Beveren, Patro en Dender speelt die altijd. Is een van de beste middenvelders in de reeks statistieken liegen nooit! Ondanks een mindere periode die achter de rug is zit hij toch weer aan 8 doelpunten en assists. Hoeveel goals heeft die al tot heden niet gemaakt voor Lierse? Zit al aan meer dan 30 doelpunten en pakken assists! Hoelang is het niet geleden dat er op het lisp een middenvelder rondliep met zulke cijfers? In hoogste klasse zou die ook nog perfect meekunnen zekers bij ploegen als zeg maar wat KVK, Eupen, OHL, RWDM...B.art wrote: ↑Fri Mar 22, 2024 4:36 pmBij welke ploeg zou Van Acker basisspeler zijn? Ik denk bij geen enkele ploeg die boven ons gerangschikt staat. En 1A kan hij sowieso niet meer. Het beste wat hij kan doen is gewoon bij Lierse blijven.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 12:33 pm
Thibaut is momenteel onvervangbaar voor Lierse zo simpel is het Carlke, bekijk zijn statistieken sinds zijn aankomst, zijn doelpunten en assists... + hij is een echte leider! We moeten hem een kans gunnen voor een club die hoger speelt het is ook nu of nooit voor VA maar verdorie het zou een gemis zijn. Dit seizoen ook al is het wat minder geweest zit hij weer aan 8 goals en dit blijf het herhalen voor een middenvelder!
Zou het spijtig vinden mocht hij vertrekken maar voor hem is het nu of nooit meer, ik hoop indien hij toch vertrekt men nog een bedrag krijgt en hem niet laat vertrekken voor een paar euro's!Carlke wrote: ↑Fri Mar 22, 2024 6:31 pm2. .. idd dat denk ik ook hoor . Buitenland kan ook kan hij nog mooi verdienen zijn laatste jaren !ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 22, 2024 5:17 pmBij Beerschot, Deinze, Lommel, Beveren, Patro en Dender speelt die altijd. Is een van de beste middenvelders in de reeks statistieken liegen nooit! Ondanks een mindere periode die achter de rug is zit hij toch weer aan 8 doelpunten en assists. Hoeveel goals heeft die al tot heden niet gemaakt voor Lierse? Zit al aan meer dan 30 doelpunten en pakken assists! Hoelang is het niet geleden dat er op het lisp een middenvelder rondliep met zulke cijfers? In hoogste klasse zou die ook nog perfect meekunnen zekers bij ploegen als zeg maar wat KVK, Eupen, OHL, RWDM...
Van Acker was 3 maanden compleet onzichtbaar.
Die zou bij veel ploegen hierboven genoemd echt wel naar de bank verwezen worden hoor...
Die zou bij veel ploegen hierboven genoemd echt wel naar de bank verwezen worden hoor...
Iedere speler heeft wel eens een mindere periode hoor in zijn carrière, ik denk persoonlijk dat er twee zaken meespeelde nl de gedane beloftes van hogerhand die niet voldaan werden en een ploeg dat zwalpte... Maar ondanks dit is hij back de kapitein. Ik hoop echt dat VA blijft en het bestuur de kaarten of tafel legt waarheen ze echt willen en geen beloftes doen die ze nooit kunnen inwilligen zonder post wel zonder een medeinvesteerder!
2.... sorry gasten maar dit keer heeft hij een punt allee mijn mening. Zet die in goede ploeg en die presteerd niet twijfelen. Die was echt misnoegd met de gang van zaken. En gelijk hij nu praat over nieuwe trainer heeft hij heel jaar niet gedaan, zit nu terug in de flow.ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 22, 2024 9:08 pmIedere speler heeft wel eens een mindere periode hoor in zijn carrière, ik denk persoonlijk dat er twee zaken meespeelde nl de gedane beloftes van hogerhand die niet voldaan werden en een ploeg dat zwalpte... Maar ondanks dit is hij back de kapitein. Ik hoop echt dat VA blijft en het bestuur de kaarten of tafel legt waarheen ze echt willen en geen beloftes doen die ze nooit kunnen inwilligen zonder post wel zonder een medeinvesteerder!
- Justhomuch
Ja ook gelezen maar nergens ploegopstellingen of verslagje zelfs niet in krant

Den ozzy zijn kamer hangt vol met posters van VA volgens mij !
Handtekeningen helaas nog niet want daarvoor moet je naar het stadion komen .
Doe u oogkleppen toch af man !
Ge zit hier al weken op Brebels zijn kap terwijl die wel moet bij werken voor uwe held . Moest VA dezelfde strijd lust tonen dan stonden we nu niet waar we staan zo simpel is het .
Heeft een dramatisch half jaar achter de rug . Telt de penalty´s eraf en van die statistiek schiet niks meer over .
En daarbij hij heeft tussen de lijnen al aan gegeven dat er interesse wa/is
Die tekent nimeer bij volgens mij .
Handtekeningen helaas nog niet want daarvoor moet je naar het stadion komen .
Doe u oogkleppen toch af man !
Ge zit hier al weken op Brebels zijn kap terwijl die wel moet bij werken voor uwe held . Moest VA dezelfde strijd lust tonen dan stonden we nu niet waar we staan zo simpel is het .
Heeft een dramatisch half jaar achter de rug . Telt de penalty´s eraf en van die statistiek schiet niks meer over .
En daarbij hij heeft tussen de lijnen al aan gegeven dat er interesse wa/is
Die tekent nimeer bij volgens mij .