Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]

Post by ozzy105 » Fri Mar 08, 2024 10:12 pm

Devyd wrote:
Fri Mar 08, 2024 10:04 pm
Er was een duidelijk plan .
Geen mooi plan , maar Bon .

Eerste helft perfect uitgevoerd , en het moet daar altijd 0-2 zijn .
Maar Sow heeft een hele match met den bal gevochten en dit was dan typisch ...

Wat onze keeper daar doet , is op geen enkele manier goed te spreken , dit wordt aangeleerd in de jeugd .

Dit jaar al meer blunders dan reddingen zo simpel is het .

En als ge vanvoor elke bal onmiddelijk kwijt speelt dan vraagde voor problemen he .
Geen aanspeelpunt simpel en idd Sow speelde op zijn zacht gezegt een ongelukkige match won weinig of geen duels liet daar een dot van een kans liggen en blijf erbij scoor je de 0-2 had je Beerschot knock out geslagen. De Smet mag eens een kans krijgen!

Devyd

Post by Devyd » Fri Mar 08, 2024 10:32 pm

Los van onze goede (lees degelijke) financiele situatie
Is het een schande dat wij het met deze ploeg moeten doen .

Vanvoor hebben we echt veel te weinig .
Ook jongens zoals een Sampers een Van Dessel en een Vekemans zijn gokken , hopen dat die jongens kunnen doorbreken ,

Maar ze zijn allemaal niet goed genoeg .

Los daarvan winnen wij vanavond amper duels ,
Elke bal vooraan zijn we onmiddelijk kwijt .

De enige reden dat we bijna met 0-2 de rust ingaan is puur door hoe onze Coach zijn tactiek heeft aangepast aan beerschot .

Als ik de afgelopen weken ploegen als Seraing en de belofte ploegen zie spelen , dan ben ik er van overtuigd dat wij echt de slechtste ploeg van 1B hebben .

Ondanks dat ik zonder verwachtingen was vanavond , ben ik ontzettend teleurgesteld .

Ik kan beter maandag mijn mening nog eens herbekijken want vandaag zal er niet veel positiefs te zeggen zijn .

Ik moet in Scherpenheuvel zijn volgende week , ik denk dat ik een kaars of 30 ga laten branden , want het zal nodig zijn om erin te blijven .

XDV1906

Post by XDV1906 » Fri Mar 08, 2024 11:00 pm

Devyd wrote:
Fri Mar 08, 2024 10:32 pm

Ook jongens zoals een Sampers een Van Dessel en een Vekemans zijn gokken , hopen dat die jongens kunnen doorbreken ,

De enige reden dat we bijna met 0-2 de rust ingaan is puur door hoe onze Coach zijn tactiek heeft aangepast aan beerschot .

Als ik de afgelopen weken ploegen als Seraing en de belofte ploegen zie spelen , dan ben ik er van overtuigd dat wij echt de slechtste ploeg van 1B hebben .

Ondanks dat ik zonder verwachtingen was vanavond , ben ik ontzettend teleurgesteld .

Ik kan beter maandag mijn mening nog eens herbekijken want vandaag zal er niet veel positiefs te zeggen zijn .

Ik moet in Scherpenheuvel zijn volgende week , ik denk dat ik een kaars of 30 ga laten branden , want het zal nodig zijn om erin te blijven .
Helemaal akkoord.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Mar 08, 2024 11:06 pm

Devyd wrote:
Fri Mar 08, 2024 10:32 pm

VDB heeft mij de voorbije 2 matchen aangenaam verrast de gok met VDH en de taktiek vandaag chapeau zeg ik je moet het durven! Maar ook hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Als zeg als wat ik betwijfel geel-zwart zich weet te redden zal het vooral door VDB zijn! Degradatie zou op alle vlakken een ramp zijn en daar kan je maar 1 man dan voor verantwoordelijk stellen zo simpel is het!

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Mar 08, 2024 11:44 pm

Top zes moest de doelstelling zijn met mooi voetbal, de thuissupporters vermaken enz enz na 25 speeldagen amper 7 matchen gewonnen, 4 gelijkspelen en 14 liefst 14 verliesmatchen, 51 tegengoals dat is de trieste balans tot heden. Als ik voorzitter was zou ik al de geabonneerden hun geld teruggeven! Lierse onwaardig.

Carlke

Post by Carlke » Sat Mar 09, 2024 12:13 am

Voor het eerst dit seizoen zag ik een plan dat goed uitgevoerd werd vond ik . Beerschot kreeg niks klaar , alleen kregen wij ook niks klaar eerste prik en bingo. Dan de matchbal voor sow onbegrijpelijke misser, met als gevolg de gelijkmaker slikken. 2 de helft nog steeds zit het goed maar wat doet dan onze keeper nog onbegrijpelijker dan sow. Komt die 0-2 er win je, maar’ja liedje van heel seizoen als ....als ...als

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Mar 09, 2024 10:31 am

Ik zou tegen Luik opnieuw starten met VDH achteraan deed dat goed en met De Smet in doel. Kireev laat die ook maar eens starten verdiend dat telkens hij de bal heeft gaat er dreiging vanuit, ik had hem gisteren na een uur erin gebracht. Kireev is een van de weinige spelers waar je een bal aan kwijt geraakt en voor diepgang zorgt! Hopelijk moet je die bij een degradatie ook niet laten vertrekken voor een appel en een ei. De kenners in het voetbal wereldje zullen hem ook al zijn opgevallen, staat een goede kop op enz enz enz..

KRKN

Post by KRKN » Sat Mar 09, 2024 11:00 am

Ondanks de teleurstelling: petje af voor de gasten van Pallieter 30. Waren weer talrijk op post en duidelijk te horen en zien!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Mar 09, 2024 11:50 am

KRKN wrote:
Sat Mar 09, 2024 11:00 am
Ondanks de teleurstelling: petje af voor de gasten van Pallieter 30. Waren weer talrijk op post en duidelijk te horen en zien!
Betreffende achterban hoort deze club in de hoogste klasse, betreffende bestuur en 75% van de huidige kern... De geel-zwarte aanhang overklaste de thuisaangang dat wil al wat zeggen op het kiel! Ik kan alleen maar mijn hoed afdoen en geen 1 keer maar 2 keer voor moed en zelfoffering, telkens volle moed afzakken maar telkens ook zwaar teleurgesteld moeten afdruipen!

Lipser

Post by Lipser » Sat Mar 09, 2024 12:21 pm

Allez allez. Den Ozzerd vraagt om terugbetaling van de abonnementen. Toch efkens duidelijk maken dat het de abonnementhouders zijn om daarover iets te zeggen, en, neen: TV-abonnementen tellen niet mee.

Nooit gedacht dat ik Maggie nog ging parafraseren: Ozzy: blijft in uw hol.

Post Reply