Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Re: Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Wisselen VDB dit hou je geen half uur meer vol no way.
Ja Teunkens man niet de eerste keer he... Zo blijf je nooit in 1B no way noteer maar... Die twee tegengoals die je weer slikt is schrijnend iedere week hetzelfde verhaal. Waar blijven die wissels?
Last edited by ozzy105 on Fri Mar 08, 2024 9:34 pm, edited 1 time in total.
Idd blunder van Jens. Maar waarom wil Nkaka die bal niet? Zou veel veiliger zíjn.
Waarom De Smet eens geen eerlijke kans geven? Nog nooit heeft die een kans gekregen en kreeg hij die door het uitvallen van de doelman ontgoochelde die zelden! Die gemiste kan van Sow en de blinder van Teunkens betaal je cash afin met deze verdediging is het wel iets iedere keer weer..
Deze keeper komt er wel mee weg...
Flutgoal tegen, blunder keeper, dot van kans gemist. De match in 8 woorden.
zonde van de punten. Maar ik zie toch meer grinta terug én een systeem. Volgende week het voetballende vermogen van Kireev toevoegen en...
Vanderhallen vond ik een degelijke match spelen. En als Oulare er terug bij komt hebben we ook zeker terug een extra wapen.
Vanderhallen vond ik een degelijke match spelen. En als Oulare er terug bij komt hebben we ook zeker terug een extra wapen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Jup. Sneu dat we er echt niet in slagen om een keertje punten af te snoepen van sterkere tegenstanders. Hopen dat Seraing het laat afweten tegen Beveren.
Nu, ik zag wel een plan. Ook al was het niet mooi
Andere pluspunten: een jeugdproduct een meer dan behoorlijke match gespeeld, en Obbi terug minuten.
Op naar de thuismatch tegen Luik.
De twee zakkers zijn gekent, het tegendeel zou mij verbazen cijfers liegen nooit mensen. Volgende week wacht Luik weer geen makkie en de druk stijgt maar... Als dit nog goed afloopt heeft LVT vele konijnenpootjes!!!
Last edited by ozzy105 on Fri Mar 08, 2024 10:06 pm, edited 1 time in total.
Er was een duidelijk plan .
Geen mooi plan , maar Bon .
Eerste helft perfect uitgevoerd , en het moet daar altijd 0-2 zijn .
Maar Sow heeft een hele match met den bal gevochten en dit was dan typisch ...
Wat onze keeper daar doet , is op geen enkele manier goed te spreken , dit wordt aangeleerd in de jeugd .
Dit jaar al meer blunders dan reddingen zo simpel is het .
En als ge vanvoor elke bal onmiddelijk kwijt speelt dan vraagde voor problemen he .
Geen mooi plan , maar Bon .
Eerste helft perfect uitgevoerd , en het moet daar altijd 0-2 zijn .
Maar Sow heeft een hele match met den bal gevochten en dit was dan typisch ...
Wat onze keeper daar doet , is op geen enkele manier goed te spreken , dit wordt aangeleerd in de jeugd .
Dit jaar al meer blunders dan reddingen zo simpel is het .
En als ge vanvoor elke bal onmiddelijk kwijt speelt dan vraagde voor problemen he .