Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Janus
Re: Clubnieuws

Post by Janus » Fri Feb 16, 2024 12:30 pm

Mark wrote:
Fri Feb 16, 2024 12:22 pm
Janus wrote:
Fri Feb 16, 2024 11:33 am
Wel straf dat er geen communicatie komt. Website is ook al dagen niet aangepast.
Denk dat het bestuur deze keer gepakt is in snelheid, maw ze lopen achter de feiten aan.
Zelfs de wedstrijd van vandaag staat er niet op.

Flammea

Post by Flammea » Fri Feb 16, 2024 12:37 pm

Janus wrote:
Fri Feb 16, 2024 12:30 pm
Mark wrote:
Fri Feb 16, 2024 12:22 pm
Janus wrote:
Fri Feb 16, 2024 11:33 am
Wel straf dat er geen communicatie komt. Website is ook al dagen niet aangepast.
Denk dat het bestuur deze keer gepakt is in snelheid, maw ze lopen achter de feiten aan.
Zelfs de wedstrijd van vandaag staat er niet op.
Tegen Beveren hebben we ook geen wedstrijdselectie gekregen op voorhand

Flammea

Post by Flammea » Fri Feb 16, 2024 12:39 pm

ozzy105 wrote:
Fri Feb 16, 2024 12:06 pm
Flammea wrote:
Fri Feb 16, 2024 11:22 am
ozzy105 wrote:
Fri Feb 16, 2024 10:55 am
Justho, ongeveer 70 basisspelers zijn sinds de heropstart gekomen en gegaan Google maar eens... Buiten het vorige seizoen is het altijd starten vanaf nul geweest als je dit een goed transferbeleid kan noemen... Ik denk zelfs dat we onder 10 jaar beleid Maged we minder trainers-staf versleten hebben. Zou zeggen op naar de volgende trainer alhoewel ik die niet meer zie komen dit jaar het zullen de hulptrainers worden die de zaak mogen oplossen, hopelijk blijven zij gespaard van kritiek wanneer het misloopt maar bon ieder heeft zijn eigen mening-gedacht we leven in een democratie.
En nog maar eens hetzelfde posten... zucht
Er kan trouwens geen enkele club in België zijn beste spelers houden hoor. Geen enkele
Groot verschil tussen jaarlijks 2-3 spelers laten of moeten laten vertrekken dan een halve basisploeg, vorig seizoen bv vertrokken liefst 7 basisspelers. Om sportief stappen te zetten is dit not done dat breekt vroeg of laat zuur op zo simpel is dat. Veel heeft te maken met sportieve ambities en een te klein budget!
Ik vind het ook te veel hoor. Dat de spelers van bij de heropstart allemaal moesten vervangen worden is wel logisch natuurlijk. Maar zoals vorig seizoen, dat zijn er gewoon 4-5 teveel

Mark

Post by Mark » Fri Feb 16, 2024 12:58 pm

Dat is natuurlijk een gevolg van het te kleine budget. Het zijn profspelers en die spelen voor het geld(niet voor mooie verhaaltjes over alleen maar Belgen), dus als ze elders meer krijgen zijn ze weg, zelfs naar dubieuze failliete clubs als KVO, of clubs in buitenlandse handen en zonder supporters zoals Deinze.

Fiero67

Post by Fiero67 » Fri Feb 16, 2024 5:40 pm

[]
Meerdere trainers versleten op amper 5-6 seizoenen, staf, 70 basisspelers die kwamen en gingen... Onder het huidig bestuur Trost-De Herdt-Spaenhoven-Rocky Peeters-DG-TVI-JC-GE. Enig verschil Fiero het financiële en de renovaties in het stadion. Ook sportief kan je het een beetje vergelijken nl meestal tegen de degradatie vechten. Nog een feit nl onder Maged kreeg je op de duur strubbelingen tussen voor en tegenstanders onder dit bestuur idem.
[/quote]

Goh, Ozzy, hoeveel van die 70 waren er daadwerkelijk basisspelers?
De onverwachte stijging naar 1B heeft wel wat roet in het eten gegooid: toen was er eigenlijk ingekocht voor 1 Amateur. Dat was een vergiftigd geschenk waar ze tot op heden de gevolgen van dragen (denk ik dan).
En dan nog - ik weet dat jij het hier niet mee eens bent en dat is je goed recht - ik vind nog altijd dat er intrinsiek voldoende kwaliteit in deze groep is om toch zeker niet te bengelen waar we nu staan te bengelen nl onderaan. Niet voor de top, maar een goede middenmotor zouden we met deze groep toch moeten kunnen zijn.
Trainers heb je gelijk in. Maar kijk rondom: die worden altijd geslachtofferd als het slecht gaat. Dat is quasi overal zo. Ook daar: hoeveel van die namen waren er echt bekwaam? In se, kan je dat het bestuur wel aanwrijven. If you pay peanuts, you get monkeys.
Zijn er strubbelingen? Ik zie ze niet echt. Veel internethelden op Facebook, die zie ik wel. Maar over het algemeen: wat gezaag en geklaag - maar dat heb ik ook altijd al wel weten zijn. De ene keer wat feller dan de andere keer - dit vergroot natuurlijk uit als het slecht gaat.
Enfin, ieder zijn mening zeker. Het kan alleen maar beter gaan :)

B.art

Post by B.art » Sat Feb 17, 2024 9:03 am

In de laatste twee podcasts viel de naam van Maged in positieve zin. Op de Facebookpagina van Maged verscheen afgelopen week ook een post over Lierse.

Zouden er terug contacten zijn…?

Barry

Post by Barry » Sat Feb 17, 2024 10:28 am

B.art wrote:
Sat Feb 17, 2024 9:03 am
In de laatste twee podcasts viel de naam van Maged in positieve zin. Op de Facebookpagina van Maged verscheen afgelopen week ook een post over Lierse.

Hmm, eerst de club failliet laten gaan en nu doodleuk met centjes komen zwaaien terug, ik vrees dat dit bij veel mensen in verkeerde keelgat schiet. Ik denk dan eerder aan leveranciers etc mensen die geld mislopen zijn door faillissement en nu langzaam de weg terugvinden naar het lisp

Nirvana

Post by Nirvana » Sat Feb 17, 2024 10:58 am

Laat die inderdaad maar heel ver weg.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Feb 17, 2024 1:28 pm

B.art wrote:
Sat Feb 17, 2024 9:03 am

Denk dat den Ozzy dat maar al te graag zou hebben, hoeft hem mss niet hetzelfde zinneke te herhalen elke dag.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sat Feb 17, 2024 3:11 pm

Vooral benieuwd wie de nieuwe T1 gaat worden.

Post Reply