Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Verklaar u nader, Ozzy: wat zie jij dan exact?
Want A noemen zonder B te zeggen is wel makkelijk.
Welke gelijkenissen zie je?
[/quote]
Meerdere trainers versleten op amper 5-6 seizoenen, staf, 70 basisspelers die kwamen en gingen... Onder het huidig bestuur Trost-De Herdt-Spaenhoven-Rocky Peeters-DG-TVI-JC-GE. Enig verschil Fiero het financiële en de renovaties in het stadion. Ook sportief kan je het een beetje vergelijken nl meestal tegen de degradatie vechten. Nog een feit nl onder Maged kreeg je op de duur strubbelingen tussen voor en tegenstanders onder dit bestuur idem.
- Justhomuch
Meerdere trainers versleten op amper 5-6 seizoenen, staf, 70 basisspelers die kwamen en gingen... Onder het huidig bestuur Trost-De Herdt-Spaenhoven-Rocky Peeters-DG-TVI-JC-GE. Enig verschil Fiero het financiële en de renovaties in het stadion. Ook sportief kan je het een beetje vergelijken nl meestal tegen de degradatie vechten. Nog een feit nl onder Maged kreeg je op de duur strubbelingen tussen voor en tegenstanders onder dit bestuur idem.
[/quote]
"Ook sportief kan je het vergelijken" dus wil je zeggen dat een grote geldschieter eigenlijk hetzelfde is? 70 spelers? Heb jij ze allemaal geteld?
Wij komen áltijd terug!
Hopelijk staat er vanavond een echte ploeg op het veld, die vecht voor iedere bal en de drie punten thuis houd!
- Justhomuch
Ik hoop het ook, ik hoop echt op een wakeupcall.
En ik hoop ook dat ons bestuur wakker schiet en een trainer aanstelt.
Wij komen áltijd terug!
Justho, ongeveer 70 basisspelers zijn sinds de heropstart gekomen en gegaan Google maar eens... Buiten het vorige seizoen is het altijd starten vanaf nul geweest als je dit een goed transferbeleid kan noemen... Ik denk zelfs dat we onder 10 jaar beleid Maged we minder trainers-staf versleten hebben. Zou zeggen op naar de volgende trainer alhoewel ik die niet meer zie komen dit jaar het zullen de hulptrainers worden die de zaak mogen oplossen, hopelijk blijven zij gespaard van kritiek wanneer het misloopt maar bon ieder heeft zijn eigen mening-gedacht we leven in een democratie.
En nog maar eens hetzelfde posten... zuchtozzy105 wrote: ↑Fri Feb 16, 2024 10:55 amJustho, ongeveer 70 basisspelers zijn sinds de heropstart gekomen en gegaan Google maar eens... Buiten het vorige seizoen is het altijd starten vanaf nul geweest als je dit een goed transferbeleid kan noemen... Ik denk zelfs dat we onder 10 jaar beleid Maged we minder trainers-staf versleten hebben. Zou zeggen op naar de volgende trainer alhoewel ik die niet meer zie komen dit jaar het zullen de hulptrainers worden die de zaak mogen oplossen, hopelijk blijven zij gespaard van kritiek wanneer het misloopt maar bon ieder heeft zijn eigen mening-gedacht we leven in een democratie.
Er kan trouwens geen enkele club in België zijn beste spelers houden hoor. Geen enkele
Wel straf dat er geen communicatie komt. Website is ook al dagen niet aangepast.
Groot verschil tussen jaarlijks 2-3 spelers laten of moeten laten vertrekken dan een halve basisploeg, vorig seizoen bv vertrokken liefst 7 basisspelers. Om sportief stappen te zetten is dit not done dat breekt vroeg of laat zuur op zo simpel is dat. Veel heeft te maken met sportieve ambities en een te klein budget!Flammea wrote: ↑Fri Feb 16, 2024 11:22 amEn nog maar eens hetzelfde posten... zuchtozzy105 wrote: ↑Fri Feb 16, 2024 10:55 amJustho, ongeveer 70 basisspelers zijn sinds de heropstart gekomen en gegaan Google maar eens... Buiten het vorige seizoen is het altijd starten vanaf nul geweest als je dit een goed transferbeleid kan noemen... Ik denk zelfs dat we onder 10 jaar beleid Maged we minder trainers-staf versleten hebben. Zou zeggen op naar de volgende trainer alhoewel ik die niet meer zie komen dit jaar het zullen de hulptrainers worden die de zaak mogen oplossen, hopelijk blijven zij gespaard van kritiek wanneer het misloopt maar bon ieder heeft zijn eigen mening-gedacht we leven in een democratie.
Er kan trouwens geen enkele club in België zijn beste spelers houden hoor. Geen enkele