A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
G.C.
Re: A-kern

Post by G.C. » Sat Oct 07, 2023 4:47 pm

Ik had het in de week ook gelezen. Is wel erg weinig. Maar profvoetballers hebben een zeer gunstig fiscaal regime (maar verhoogd er natuurlijk niet mee 😉)

En natuurlijk kunnen winstpremies veel goedmaken maar als je 4 matchen geschorst bent en 1750 euro boete moet betalen 😳

Of indien je een paar maanden gekwetst bent…

Mark

Post by Mark » Mon Oct 09, 2023 4:53 pm

Blijkbaar, vonden een paar onnozelaars het nodig om zich racistisch te gedragen tov Obbi Oulare.
Shame on you !!!!
Ik hoop echt dat deze dwaze idioten geïdentificeerd worden en een levenslang stadion verbod krijgen !
Dit soort krapuul hoort niet thuis in ons stadion.

Obbi was gisteren de beste man op het veld !
Vocht voor iedere bal en heeft ook goed verdedigend werk geleverd.

Svenneke

Post by Svenneke » Tue Oct 10, 2023 11:21 am

Mark wrote:
Mon Oct 09, 2023 4:53 pm
Blijkbaar, vonden een paar onnozelaars het nodig om zich racistisch te gedragen tov Obbi Oulare.
Shame on you !!!!
Ik hoop echt dat deze dwaze idioten geïdentificeerd worden en een levenslang stadion verbod krijgen !
Dit soort krapuul hoort niet thuis in ons stadion.

Obbi was gisteren de beste man op het veld !
Vocht voor iedere bal en heeft ook goed verdedigend werk geleverd.
Ach, het wordt alleen maar erger. Tegen Beerschot werd de aanval in de business-seats hier ook verheerlijkt, vorige jaren ook problemen tegen Beveren en Beerschot, nu dit weer. En dan vergeet ik waarschijnlijk nog een aantal dingen. En ik weet dat de andere "supporters" ook geen lieverdjes zijn, maar we moeten het niet altijd op de anderen steken. Hopelijk kan de club die mannen vinden, en zwaar straffen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Nov 18, 2023 3:31 pm

Iemand een idee hoe lang Sampers out is?
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Mon Nov 20, 2023 6:42 pm

Justhomuch wrote:
Sat Nov 18, 2023 3:31 pm
Iemand een idee hoe lang Sampers out is?
Dacht eens opgevangen te hebben tot winterstop ! Maar niet zeker hoor

Barry

Post by Barry » Mon Nov 20, 2023 10:28 pm

Nu we toch bezig zijn: Daan Vekemans hoe zit het daarmee? Zag hem wel rondspringen in de kleedkamer na match op Luik

KRKN

Post by KRKN » Tue Nov 28, 2023 8:01 pm

Ik heb eens nagedacht over de kern, met oog op mogelijke versterkingen in de winter, en ik zie vooral drie posities die we echt moeten versterken.

Al twee jaar zijn onze backs een probleem.
LB: Poelmans is eigenlijk te zwak voor deze reeks. Veel goeie wil, en was van een gelijkaardig niveau als Brent Lars (die ook te kort kwam), maar die laatste is überhaupt nooit vervangen. Schouterden kan daar spelen, maar dat is ook een probleemgeval. Beiden halen amper assists.
RB: Of je zit met Libert, of je moet Tarfi uit positie laten spelen. Op langere termijn heb je daar Pieter nog, maar hoe gaat die terugkomen? Je moet die zeker nog een kans geven, maar hij moet wel waardige concurrentie hebben.

En dan nog de flanken. Ik heb het al eerder gezegd, maar met Schouterden en Ocansey komen we er niet. Schouterden - Poelmans is een ondermaatse linkerflank. Daar hebben echt weinig ploegen schrik van, ondanks veel goeie wil. Die combinatie straalt echt heel weinig uit vind ik.

Ocansey blijf ik een grote teleurstelling vinden. Waar is die zijn snelheid gebleven? Hij lijkt ook geen 1 op 1 aan te willen gaan en denkt teveel na. Tabekou straalde veel meer dreiging uit. Die leed weliswaar veel balverlies, maar kon uit het niets iets gek doen en een match beslissen en dat verwacht ik van iemand op zijn positie. Die moet je niet perse vervangen, want op papier zou dat een goede moeten zijn, maar uit frustratie geef ik het toch maar mee 8-)

En dan zwijg ik nog over de gapende leegte achter Oulare, maar laten we al maar eens beginnen bij de backs. Graag gedaan, sportieve staff 8-)

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Fri Dec 01, 2023 12:24 pm

KRKN wrote:
Tue Nov 28, 2023 8:01 pm
Ik heb eens nagedacht over de kern, met oog op mogelijke versterkingen in de winter, en ik zie vooral drie posities die we echt moeten versterken.

Al twee jaar zijn onze backs een probleem.
LB: Poelmans is eigenlijk te zwak voor deze reeks. Veel goeie wil, en was van een gelijkaardig niveau als Brent Lars (die ook te kort kwam), maar die laatste is überhaupt nooit vervangen. Schouterden kan daar spelen, maar dat is ook een probleemgeval. Beiden halen amper assists.
RB: Of je zit met Libert, of je moet Tarfi uit positie laten spelen. Op langere termijn heb je daar Pieter nog, maar hoe gaat die terugkomen? Je moet die zeker nog een kans geven, maar hij moet wel waardige concurrentie hebben.

En dan nog de flanken. Ik heb het al eerder gezegd, maar met Schouterden en Ocansey komen we er niet. Schouterden - Poelmans is een ondermaatse linkerflank. Daar hebben echt weinig ploegen schrik van, ondanks veel goeie wil. Die combinatie straalt echt heel weinig uit vind ik.

Ocansey blijf ik een grote teleurstelling vinden. Waar is die zijn snelheid gebleven? Hij lijkt ook geen 1 op 1 aan te willen gaan en denkt teveel na. Tabekou straalde veel meer dreiging uit. Die leed weliswaar veel balverlies, maar kon uit het niets iets gek doen en een match beslissen en dat verwacht ik van iemand op zijn positie. Die moet je niet perse vervangen, want op papier zou dat een goede moeten zijn, maar uit frustratie geef ik het toch maar mee 8-)

En dan zwijg ik nog over de gapende leegte achter Oulare, maar laten we al maar eens beginnen bij de backs. Graag gedaan, sportieve staff 8-)
Tarfi op den 10. Dat zijn dit seizoen de matchen geweest waar we goed speelde en overigens ook de volle pot quasi elke keer gepakt hebben.
Dus rechtsen back is cruciaal tijdens de winter, zodat we Tarfi op zijn positie uit kunnen spelen. De linker flank moet inderdaad in zijn totaliteit vervangen worden, al denk ik dat een goeie linkse back genoeg is om die flank te kunnen laten draaien.

Flankaanvaller met snelheid is ook een must, want daar schort het echt serieus aan dit seizoen. 0,0 snelheid in deze ploeg.

KRKN

Post by KRKN » Tue Dec 19, 2023 4:47 pm

Claes geopereerd. Enkele maanden out. Zucht.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Dec 19, 2023 5:57 pm

KRKN wrote:
Tue Dec 19, 2023 4:47 pm
Claes geopereerd. Enkele maanden out. Zucht.
Hopelijk gaan ze eens doorkrijgen dat ze FITTE spelers moeten halen
Wij komen áltijd terug!

Post Reply