A-kern
Re: A-kern
Ik had het in de week ook gelezen. Is wel erg weinig. Maar profvoetballers hebben een zeer gunstig fiscaal regime (maar verhoogd er natuurlijk niet mee )
En natuurlijk kunnen winstpremies veel goedmaken maar als je 4 matchen geschorst bent en 1750 euro boete moet betalen
Of indien je een paar maanden gekwetst bent…
En natuurlijk kunnen winstpremies veel goedmaken maar als je 4 matchen geschorst bent en 1750 euro boete moet betalen
Of indien je een paar maanden gekwetst bent…
Blijkbaar, vonden een paar onnozelaars het nodig om zich racistisch te gedragen tov Obbi Oulare.
Shame on you !!!!
Ik hoop echt dat deze dwaze idioten geïdentificeerd worden en een levenslang stadion verbod krijgen !
Dit soort krapuul hoort niet thuis in ons stadion.
Obbi was gisteren de beste man op het veld !
Vocht voor iedere bal en heeft ook goed verdedigend werk geleverd.
Shame on you !!!!
Ik hoop echt dat deze dwaze idioten geïdentificeerd worden en een levenslang stadion verbod krijgen !
Ach, het wordt alleen maar erger. Tegen Beerschot werd de aanval in de business-seats hier ook verheerlijkt, vorige jaren ook problemen tegen Beveren en Beerschot, nu dit weer. En dan vergeet ik waarschijnlijk nog een aantal dingen. En ik weet dat de andere "supporters" ook geen lieverdjes zijn, maar we moeten het niet altijd op de anderen steken. Hopelijk kan de club die mannen vinden, en zwaar straffen.Mark wrote: ↑Mon Oct 09, 2023 4:53 pmBlijkbaar, vonden een paar onnozelaars het nodig om zich racistisch te gedragen tov Obbi Oulare.
Shame on you !!!!
- Justhomuch
Dacht eens opgevangen te hebben tot winterstop ! Maar niet zeker hoor
Nu we toch bezig zijn: Daan Vekemans hoe zit het daarmee? Zag hem wel rondspringen in de kleedkamer na match op Luik
Ik heb eens nagedacht over de kern, met oog op mogelijke versterkingen in de winter, en ik zie vooral drie posities die we echt moeten versterken.
Al twee jaar zijn onze backs een probleem.
LB: Poelmans is eigenlijk te zwak voor deze reeks. Veel goeie wil, en was van een gelijkaardig niveau als Brent Lars (die ook te kort kwam), maar die laatste is überhaupt nooit vervangen. Schouterden kan daar spelen, maar dat is ook een probleemgeval. Beiden halen amper assists.
RB: Of je zit met Libert, of je moet Tarfi uit positie laten spelen. Op langere termijn heb je daar Pieter nog, maar hoe gaat die terugkomen? Je moet die zeker nog een kans geven, maar hij moet wel waardige concurrentie hebben.
En dan nog de flanken. Ik heb het al eerder gezegd, maar met Schouterden en Ocansey komen we er niet. Schouterden - Poelmans is een ondermaatse linkerflank. Daar hebben echt weinig ploegen schrik van, ondanks veel goeie wil. Die combinatie straalt echt heel weinig uit vind ik.
Ocansey blijf ik een grote teleurstelling vinden. Waar is die zijn snelheid gebleven? Hij lijkt ook geen 1 op 1 aan te willen gaan en denkt teveel na. Tabekou straalde veel meer dreiging uit. Die leed weliswaar veel balverlies, maar kon uit het niets iets gek doen en een match beslissen en dat verwacht ik van iemand op zijn positie. Die moet je niet perse vervangen, want op papier zou dat een goede moeten zijn, maar uit frustratie geef ik het toch maar mee
En dan zwijg ik nog over de gapende leegte achter Oulare, maar laten we al maar eens beginnen bij de backs. Graag gedaan, sportieve staff
LB: Poelmans is eigenlijk te zwak voor deze reeks. Veel goeie wil, en was van een gelijkaardig niveau als Brent Lars (die ook te kort kwam), maar die laatste is überhaupt nooit vervangen. Schouterden kan daar spelen, maar dat is ook een probleemgeval. Beiden halen amper assists.
RB: Of je zit met Libert, of je moet Tarfi uit positie laten spelen. Op langere termijn heb je daar Pieter nog, maar hoe gaat die terugkomen? Je moet die zeker nog een kans geven, maar hij moet wel waardige concurrentie hebben.
En dan nog de flanken. Ik heb het al eerder gezegd, maar met Schouterden en Ocansey komen we er niet. Schouterden - Poelmans is een ondermaatse linkerflank. Daar hebben echt weinig ploegen schrik van, ondanks veel goeie wil. Die combinatie straalt echt heel weinig uit vind ik.
Ocansey blijf ik een grote teleurstelling vinden. Waar is die zijn snelheid gebleven? Hij lijkt ook geen 1 op 1 aan te willen gaan en denkt teveel na. Tabekou straalde veel meer dreiging uit. Die leed weliswaar veel balverlies, maar kon uit het niets iets gek doen en een match beslissen en dat verwacht ik van iemand op zijn positie. Die moet je niet perse vervangen, want op papier zou dat een goede moeten zijn, maar uit frustratie geef ik het toch maar mee
En dan zwijg ik nog over de gapende leegte achter Oulare, maar laten we al maar eens beginnen bij de backs. Graag gedaan, sportieve staff
Tarfi op den 10. Dat zijn dit seizoen de matchen geweest waar we goed speelde en overigens ook de volle pot quasi elke keer gepakt hebben.KRKN wrote: ↑Tue Nov 28, 2023 8:01 pmIk heb eens nagedacht over de kern, met oog op mogelijke versterkingen in de winter, en ik zie vooral drie posities die we echt moeten versterken.
Dus rechtsen back is cruciaal tijdens de winter, zodat we Tarfi op zijn positie uit kunnen spelen. De linker flank moet inderdaad in zijn totaliteit vervangen worden, al denk ik dat een goeie linkse back genoeg is om die flank te kunnen laten draaien.
Flankaanvaller met snelheid is ook een must, want daar schort het echt serieus aan dit seizoen. 0,0 snelheid in deze ploeg.
Claes geopereerd. Enkele maanden out. Zucht.
- Justhomuch
Hopelijk gaan ze eens doorkrijgen dat ze FITTE spelers moeten halen
Wij komen áltijd terug!