K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Net nog 2 tickets gaan halen, veel waren er niet meer over.
1ste x in 3 jaar dat ik nog eens een bezoekje kan brengen.
Hoe zit het met de drank ? Moet je daar speciaal kaartje voor hebben? Ik heb nog een oud, werkt dat nog?
1ste x in 3 jaar dat ik nog eens een bezoekje kan brengen.
Hoe zit het met de drank ? Moet je daar speciaal kaartje voor hebben? Ik heb nog een oud, werkt dat nog?
Drank is via abo of aparte drankkaart (1 euro kost dat denk ik?). Opladen kan je via starnet cashless app: downloaden-->lierse zoeken-->kaartnr ingeven en opladen maar. Daar zal je al serieuze wachtrijen mee omzeilen.
Uw oude kaart zal niet meer werken vrees ik.
Uw oude kaart zal niet meer werken vrees ik.
Ik heb een drankkaartje waar '18-'19 opstaat. Begin dit seizoen geld online opgeladen en dat werkte, heb dus toch al kunnen drinken
- Justhomuch
Mark, er zijn écht heel veel verschillende manieren om aan een ticket te geraken hoor. Ik weet bv dat het havenhuis ook rondstrooit met tickets voor antwerp, beerschot, beveren,... als je echt wil geraak je daar gewoon aan puntMark wrote: ↑Fri Oct 27, 2023 4:38 pmNormaal, zouden echte Antwerp supporters, zij die dus regelmatig naar Antwerp gaan zien niet mogen binnen geraken. Daar zij dan als Antwerp supporter geregistreerd staan en ik ga er van uit dat dit systeem toch waterdicht is dat je als geregistreerde Antwerp sup. niet kan laten registreren bij Lierse. Dus de enige manier is vlgs mij met een valse registratie op naam van een zogezegde neutrale(dus niet bij Antwerp geregistreerde supporter) maar dan is die persoon wel verantwoordelijk !Justhomuch wrote: ↑Thu Oct 26, 2023 8:37 pmMaak u geen illusies, ik hoor links en rechts al dat er veel antwerpsups tussen ons gaan zitten, zelfs op den berg, het is aan ons Lierse supporters om massaal tickets te kopen, anders doet de tegenpartij het wel he...
Wij komen áltijd terug!
Update:KRKN wrote: ↑Fri Oct 27, 2023 10:26 amUpdate:KRKN wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 7:43 pmMja, dat denk ik toch wel.
Huidige update:
Eretribune - 289 plaatsen over
Achter de goal - 1241 plaatsen over
De laatste dagen worden er ongeveer 50 per dag verkocht (op beide tribunes samen). Zelfs als dat aantal plots zou verdubbelen, kom je er nog niet. Neemt niet weg dat het uiteraard goed vol zal zitten.
Eretribune - 212 plaatsen over
Achter de goal - 1159 plaatsen over.
Eretribune - 147 plaatsen over.
Achter de goal - 1045 plaatsen over.
Peter Vandenbempt liet net nog eens fijntjes vallen tijdens z'n commentaar dat Antwerp 'geen evidente verplaatsing' wacht
Trouwens: we zijn nog maar een handvol dagen weg en nog niks communicatie over het programma die dag. Sneu.
Weer verlies voor Antwerp vandaag alweer, ik vrees dat geel-zwart het kind van de rekening word woensdag. Nu volgende thuismatch tegen Beveren is zoveel belangrijker! Ik zou voor de bekermatch niet met je sterkste elf spelen maar sommige spelers wat kansen geven bv een kireev, Cools en ET.
Programma mag wel gaan komen. Hopelijk wordt er toch wel iets speciaals gedaan.
Letsgooooo
Letsgooooo
Het enige dat ik al heb opgevangen is dat er een 5000 vlaggetjes uitgedeeld gaan worden ala Anderlecht vorig jaar.
8500 tickets verkocht!