K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
7300 tickets de deur uit.
E4 uitverkocht. C1, C2, A2 en D1 bijna.
Ik heb nu al stress.
Idem. Wel een iets ander gevoel als tegen Anderlecht:
- Minder kans op gedoe toen
- Had niet het idee dat de kans op een 0-5 groot was. Nu kan dat echt wel gebeuren.
- Niet uitverkocht, en dat gaat ook niet gebeuren.
Maar, neemt niet weg dat het een kolkend Lisp gaat zijn en potentieel een hele mooie avond.
Ben jij van dat laatste puntje zo zeker? Tribune 1 is zo goed als uitverkocht. Dan resten er enkel nog plaatsen achter de goal. En je merkt dat de mensen ook daar tickets beginnen kopen. Zeker een dag of twee voor de match gaat zoiets plots snel.KRKN wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 1:06 pmIdem. Wel een iets ander gevoel als tegen Anderlecht:
- Had niet het idee dat de kans op een 0-5 groot was. Nu kan dat echt wel gebeuren.
Maar, neemt niet weg dat het een kolkend Lisp gaat zijn en potentieel een hele mooie avond.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mja, dat denk ik toch wel.Axassin wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 3:42 pmBen jij van dat laatste puntje zo zeker? Tribune 1 is zo goed als uitverkocht. Dan resten er enkel nog plaatsen achter de goal. En je merkt dat de mensen ook daar tickets beginnen kopen. Zeker een dag of twee voor de match gaat zoiets plots snel.KRKN wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 1:06 pmIdem. Wel een iets ander gevoel als tegen Anderlecht:
Huidige update:
Eretribune - 289 plaatsen over
Achter de goal - 1241 plaatsen over
De laatste dagen worden er ongeveer 50 per dag verkocht (op beide tribunes samen). Zelfs als dat aantal plots zou verdubbelen, kom je er nog niet. Neemt niet weg dat het uiteraard goed vol zal zitten.
Zal inderdaad goed vol zitten, hopelijk met Lierse supporters en Antwerp supporters alleen in het uit-vak.
Heb geen zin in zever en ambras, moet een feest zijn, zelfs bij 0-5 verlies !
Heb geen zin in zever en ambras, moet een feest zijn, zelfs bij 0-5 verlies !
- Justhomuch
Maak u geen illusies, ik hoor links en rechts al dat er veel antwerpsups tussen ons gaan zitten, zelfs op den berg, het is aan ons Lierse supporters om massaal tickets te kopen, anders doet de tegenpartij het wel he...
Wij komen áltijd terug!
Update:KRKN wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 7:43 pmMja, dat denk ik toch wel.Axassin wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 3:42 pmBen jij van dat laatste puntje zo zeker? Tribune 1 is zo goed als uitverkocht. Dan resten er enkel nog plaatsen achter de goal. En je merkt dat de mensen ook daar tickets beginnen kopen. Zeker een dag of twee voor de match gaat zoiets plots snel.KRKN wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 1:06 pm
Idem. Wel een iets ander gevoel als tegen Anderlecht:
Huidige update:
Eretribune - 289 plaatsen over
Achter de goal - 1241 plaatsen over
De laatste dagen worden er ongeveer 50 per dag verkocht (op beide tribunes samen). Zelfs als dat aantal plots zou verdubbelen, kom je er nog niet. Neemt niet weg dat het uiteraard goed vol zal zitten.
Eretribune - 212 plaatsen over
Achter de goal - 1159 plaatsen over.
Normaal, zouden echte Antwerp supporters, zij die dus regelmatig naar Antwerp gaan zien niet mogen binnen geraken. Daar zij dan als Antwerp supporter geregistreerd staan en ik ga er van uit dat dit systeem toch waterdicht is dat je als geregistreerde Antwerp sup. niet kan laten registreren bij Lierse. Dus de enige manier is vlgs mij met een valse registratie op naam van een zogezegde neutrale(dus niet bij Antwerp geregistreerde supporter) maar dan is die persoon wel verantwoordelijk !Justhomuch wrote: ↑Thu Oct 26, 2023 8:37 pmMaak u geen illusies, ik hoor links en rechts al dat er veel antwerpsups tussen ons gaan zitten, zelfs op den berg, het is aan ons Lierse supporters om massaal tickets te kopen, anders doet de tegenpartij het wel he...