Grasmat
-
Re: Grasmat
Huurgelden gaan naar Infralier NV, de eigenaar van het stadion en dat is LVT.
Hoe beter en moderner de accomodaties,hoe meer huurgeld er door de club moet betaald worden.
Is het nu duidelijk waarom onze eigenaar investeert in infrastructuur en onroerend goed en NIET in de spelerskern?
De werking kan je vergelijken met die van Antwerp, alleen dat Pol Gheyssens WEL investeert in spelers met het oog op een nog grotere return of invest. Geloof me, het zijn allemaal zakenmannen, geen clubmannen, die bestaan niet meer, die zijn een mythe geworden......
Goede raad: probeer er door te kijken, ook al heb je er ooit een pint van gekregen.
Hoe beter en moderner de accomodaties,hoe meer huurgeld er door de club moet betaald worden.
Is het nu duidelijk waarom onze eigenaar investeert in infrastructuur en onroerend goed en NIET in de spelerskern?
De werking kan je vergelijken met die van Antwerp, alleen dat Pol Gheyssens WEL investeert in spelers met het oog op een nog grotere return of invest. Geloof me, het zijn allemaal zakenmannen, geen clubmannen, die bestaan niet meer, die zijn een mythe geworden......
Goede raad: probeer er door te kijken, ook al heb je er ooit een pint van gekregen.
- Justhomuch
Dus, wat moet er nu gebeuren? Met zen allen naar Lyra gaan zien?Tamas Krivitz wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 8:05 pmHuurgelden gaan naar Infralier NV, de eigenaar van het stadion en dat is LVT.
Wij komen áltijd terug!
Naar de Lyra zal ik nooit gaan zien.
Maar als het zo verder gaat, en wij worden meer en meer een satelliet ploegske van die rood-witte stront ploeg hier 100m van mijn deur dan hoeft het voor mij ook niet meer !
Misschien wordt het eens tijd dat LVT klare wijn schenkt zodat wij als supporters weten wat ons te doen staat !
Maar als het zo verder gaat, en wij worden meer en meer een satelliet ploegske van die rood-witte stront ploeg hier 100m van mijn deur dan hoeft het voor mij ook niet meer !
Misschien wordt het eens tijd dat LVT klare wijn schenkt zodat wij als supporters weten wat ons te doen staat !
Begrijp wel wat je bedoeld, maar ons nu satelietclubje noemen ! Wil niet zeggen dat ze bij ons spelen dat dat zo is. Zijn nog ploegen die elders spelen nxt,jong genk , sl 16. Bij ons jong Antwerp.wij dan ook in berlaar met beloften.dat lvt daar aan verdiend is normaal.maar is wel zo dat hij veel meer aan het sportieve mag doen ook, want we zetten geen stappen om over stijgen te praten.Mark wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 9:31 pmNaar de Lyra zal ik nooit gaan zien.
Eens. Nu, LVT heeft al aardig wat centen in de club gestoken (en ja, het mogen er meer zijn ), maar als hij daardoor wat kan recupereren mag je hem dat ook niet teveel aanwrijven lijkt me.Justhomuch wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 7:18 pm2GeelZwart wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 6:59 pmKlopt, en dat geld komt hoogstwaarschijnlijk niet bij de club terecht.Mark wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 6:47 pmWeet niet wat jullie hiervan vinden : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231002_96730188
Maar ik vind dit schandalig !
Onze grasmat is al slecht en nu gaat men er nog meer op spelen !
Lijkt wel of men hopeloos op zoek is naar geld en zijn ziel aan de duivel verkoopt !
Dit zou eigenlijk eens op een supportersavond gezegd moeten worden.
Als ons speelveld in perfecte staat was zou het voor mij ook geen probleem zijn.
Maar zoals het er nu bij ligt en we enkele weken regen of echt winter weer krijgen zitten we na de winterstop opnieuw met een pattattenveld.
Bovendien vraag ik mij af wat Antwerp betaald, of is dit meer een vriendendienst ?
Maar zoals het er nu bij ligt en we enkele weken regen of echt winter weer krijgen zitten we na de winterstop opnieuw met een pattattenveld.
Bovendien vraag ik mij af wat Antwerp betaald, of is dit meer een vriendendienst ?
Denk dat de exacte cijfers nog wel ergens terug te vinden zijn, maar dat ging echt wel om een aanzienlijke som.Mark wrote: ↑Wed Oct 04, 2023 9:30 amAls ons speelveld in perfecte staat was zou het voor mij ook geen probleem zijn.
-
En dat gaat allemaal naar Luc dan?Flor wrote: ↑Thu Oct 05, 2023 7:36 pmDenk dat de exacte cijfers nog wel ergens terug te vinden zijn, maar dat ging echt wel om een aanzienlijke som.Mark wrote: ↑Wed Oct 04, 2023 9:30 amAls ons speelveld in perfecte staat was zou het voor mij ook geen probleem zijn.
Dat opvrijen van antwerp staat mij helemaal niks aan. Het lisp behoort tot ons dna daar mag iets zuiniger mee omgesprongen worden.
Als onze beloften op de bosuil mogen is het voor mij goed. Dan kunnen ze bij antwerp ook wat ervaring opdoen met grote wedstrijden
Als onze beloften op de bosuil mogen is het voor mij goed. Dan kunnen ze bij antwerp ook wat ervaring opdoen met grote wedstrijden
- Justhomuch
YesThomas1906 wrote: ↑Fri Oct 06, 2023 9:22 pmEn dat gaat allemaal naar Luc dan?Flor wrote: ↑Thu Oct 05, 2023 7:36 pmDenk dat de exacte cijfers nog wel ergens terug te vinden zijn, maar dat ging echt wel om een aanzienlijke som.Mark wrote: ↑Wed Oct 04, 2023 9:30 amAls ons speelveld in perfecte staat was zou het voor mij ook geen probleem zijn.
Wij komen áltijd terug!