Grasmat
Re: Grasmat
Kan bijna niet anders. Firma van mijn voeten.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 3:53 pmHeb gehoord dat de firma die het veld heeft ingezaaid dit foutief heeft gedaan, Luc was razend...
Hoe los je dat op?
Amai, is inderdaad schandalig. 't Is begot SeptemberJusthomuch wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 3:53 pmHeb gehoord dat de firma die het veld heeft ingezaaid dit foutief heeft gedaan, Luc was razend...
- Justhomuch
Ik weet niet of het waar is, maar hij zou de factuur niet volledig betaald hebbenTV2002 wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 4:14 pmKan bijna niet anders. Firma van mijn voeten.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 3:53 pmHeb gehoord dat de firma die het veld heeft ingezaaid dit foutief heeft gedaan, Luc was razend...
Hoe los je dat op?
Wij komen áltijd terug!
Meer specifiek; het veld is gewoon nog niet met kunstgras ingevlochten. Het natuurlijk gras is foutief of te laat (ik ken de details niet) ingezaaid waardoor de wortels te jong zijn. Daardoor kunnen ze het kunstgras nog niet invlechten. LVT heeft dus de firma in gebreke gesteld maar heeft ook zijn geld van het stad (500k) nog niet gekregen.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 5:58 pmIk weet niet of het waar is, maar hij zou de factuur niet volledig betaald hebbenTV2002 wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 4:14 pmKan bijna niet anders. Firma van mijn voeten.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 3:53 pm
Heb gehoord dat de firma die het veld heeft ingezaaid dit foutief heeft gedaan, Luc was razend...
Hoe los je dat op?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hoe het ook komt, dit kan echt wel niet. Elke provincialer speelt momenteel nog op een beter veld
-
Dat geld van de stad is te laat gevraagd en volledig de schuld van Luc. Hij dacht zomaar te krijgen maar zoiets moet natuurlijk goedgekeurd worden in een gemeenteraad. Was nog net op tijd voor de zomerreces gebeurd. Maar ja, toen zou je allang met die werken moeten bezig zijn.Axassin wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 6:06 pmMeer specifiek; het veld is gewoon nog niet met kunstgras ingevlochten. Het natuurlijk gras is foutief of te laat (ik ken de details niet) ingezaaid waardoor de wortels te jong zijn. Daardoor kunnen ze het kunstgras nog niet invlechten. LVT heeft dus de firma in gebreke gesteld maar heeft ook zijn geld van het stad (500k) nog niet gekregen.Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 03, 2023 5:58 pmIk weet niet of het waar is, maar hij zou de factuur niet volledig betaald hebben
Eigenlijk zag je dus de problemen met het veld van mijlenver komen.
Ik begin mij toch af te vragen of wij thuis horen in profvoetbal. Geen budjet genoeg om mee te doen voor prijzen iets dat een club als lierse toch mag verwachten. Nu weer misserie met grasmat.
Weet niet wat jullie hiervan vinden : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231002_96730188
Maar ik vind dit schandalig !
Onze grasmat is al slecht en nu gaat men er nog meer op spelen !
Lijkt wel of men hopeloos op zoek is naar geld en zijn ziel aan de duivel verkoopt !
Lijkt wel of men hopeloos op zoek is naar geld en zijn ziel aan de duivel verkoopt !
Klopt, en dat geld komt hoogstwaarschijnlijk niet bij de club terecht.Mark wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 6:47 pmWeet niet wat jullie hiervan vinden : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231002_96730188
- Justhomuch
2GeelZwart wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 6:59 pmKlopt, en dat geld komt hoogstwaarschijnlijk niet bij de club terecht.Mark wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 6:47 pmWeet niet wat jullie hiervan vinden : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231002_96730188
Dit zou eigenlijk eens op een supportersavond gezegd moeten worden.
Wij komen áltijd terug!