Europa League
Re: Europa League
Haalbare kaart voor zowel Genk als Brugge. Ik denk echt dat het beiden kan lukken, zou mooi zijn voor het Belgisch voetbal!
Al bij al deftige uitgangsposities voor zowel Genk als Brugge. Vooral Brugge, dat toch weet te winnen tegen een erg sterk Salzburg vind ik.
Weliswaar is de buit nog niet binnen. Gaan spannende returns worden
Weliswaar is de buit nog niet binnen. Gaan spannende returns worden
Heb het hier misschien al gezegd, maar ik vind Wesley een enorm sterke speler. Die speelt volgend jaar niet meer in de JPL. Van goudwaarde, wederom, voor Club.
Vond de uitslag voor Brugge wat gevleid, maar dat zal hen worst wezen. Goeie resultaten voor beiden!
Klets. Zwarte avond voor de Belgische ploegen.
Vooral van Genk verschiten. Samzburg is gewoon een klets beter als Brugge, maar Praag was toch een vrij haalbare kaart. Erg jammer voor onze competities.
Die samenvatting van Arsenal - Napoli is om duimen en vingers bij af te likken. Stuk meer entertainment dan het gros van de CL matchen deze week. Ze gaan Ramsey daar nog missen.
Engels onderonsje. Nochtans sterk werk van Frankfurt, ‘t zag er bijna anders uit.
Hazard zoals gewoonlijk koelbloedig vanop de stip. Mogelijks laatste match op Stamford Bridge.
Hazard zoals gewoonlijk koelbloedig vanop de stip. Mogelijks laatste match op Stamford Bridge.