Europa League

Internationale voetbalcompetities kunnen hier aan bod komen.
Flor

Re: Europa League

Bericht door Flor »

Haalbare kaart voor zowel Genk als Brugge. Ik denk echt dat het beiden kan lukken, zou mooi zijn voor het Belgisch voetbal!
KRKN

Bericht door KRKN »

Flor schreef: ma dec 17, 2018 2:30 pm Haalbare kaart voor zowel Genk als Brugge. Ik denk echt dat het beiden kan lukken, zou mooi zijn voor het Belgisch voetbal!
Jep. Al zou ik Salzburg niet onderschatten. Gaat geen hapje worden, maar ik denk dat Brugge het wel gaat halen.
Eric

Bericht door Eric »

Al bij al deftige uitgangsposities voor zowel Genk als Brugge. Vooral Brugge, dat toch weet te winnen tegen een erg sterk Salzburg vind ik.

Weliswaar is de buit nog niet binnen. Gaan spannende returns worden :)
KRKN

Bericht door KRKN »

Eric schreef: vr feb 15, 2019 7:31 am Al bij al deftige uitgangsposities voor zowel Genk als Brugge. Vooral Brugge, dat toch weet te winnen tegen een erg sterk Salzburg vind ik.

Heb het hier misschien al gezegd, maar ik vind Wesley een enorm sterke speler. Die speelt volgend jaar niet meer in de JPL. Van goudwaarde, wederom, voor Club.
Flor

Bericht door Flor »

Eric schreef: vr feb 15, 2019 7:31 am Al bij al deftige uitgangsposities voor zowel Genk als Brugge. Vooral Brugge, dat toch weet te winnen tegen een erg sterk Salzburg vind ik.

Vond de uitslag voor Brugge wat gevleid, maar dat zal hen worst wezen. Goeie resultaten voor beiden!
KRKN

Bericht door KRKN »

Klets. Zwarte avond voor de Belgische ploegen.
Flor

Bericht door Flor »

Vooral van Genk verschiten. Samzburg is gewoon een klets beter als Brugge, maar Praag was toch een vrij haalbare kaart. Erg jammer voor onze competities.
KRKN

Bericht door KRKN »

Die samenvatting van Arsenal - Napoli is om duimen en vingers bij af te likken. Stuk meer entertainment dan het gros van de CL matchen deze week. Ze gaan Ramsey daar nog missen.
KRKN

Bericht door KRKN »

Engels onderonsje. Nochtans sterk werk van Frankfurt, ‘t zag er bijna anders uit.
Hazard zoals gewoonlijk koelbloedig vanop de stip. Mogelijks laatste match op Stamford Bridge.
Carlke

Bericht door Carlke »

KRKN schreef: vr mei 10, 2019 7:13 am Engels onderonsje. Nochtans sterk werk van Frankfurt, ‘t zag er bijna anders uit.
Hazard zoals gewoonlijk koelbloedig vanop de stip. Mogelijks laatste match op Stamford Bridge.
idd engels voetbal beste blijkbaar Europa finale en cl finale.
Plaats reactie