A-kern
Re: A-kern
Axassin wrote: ↑Tue Jul 11, 2023 6:40 pmMaar als ik het juist gezien heb, speelt de trainer met maar één diepe spits en twee meer flanken er rond. Dan heb je dus Oulare, Sampers en Vekemans voor die ene positie.
Ja maar dan ga je weinig scoren denk ik ! Sampers en vekemans niet echt doelgericht. Wel harde werkers . Maar ja afwachten sampers nu van begin op dit Niveau, vorig seizoen kwam hij uit 2 de amateur natuurlijk
Als het van het duo Sampers-Vekemans moet komen... Harde werkers maar daar houd het ook bij op. Hopen maar dat Oulare wedstrijdfit word en vooral blijft of je zit zowel achteraan als vooraan met een heel groot probleem met gevolgen!Nog een maand en de competitie begint. Benieuwd wie de elf zullen zijn die het veld opstappen.Ondertussen blijft het wachten op echte versterkingen achteraan!
Weet er hier iemand of er morgen wordt getraind? Of mogen ze ook genieten van een dagje verlof?
Volgens mijn info trainen ze van 10 tot 12
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Weet er iemand of er nog wordt gezocht naar versterking ? Nkaka zal nog wel tekenen waarschijnlijk maar zou toch nog iets mogen bijkomen vind ik.
- Justhomuch
Een spits denk ik aangezien al onze spitsen in de lappenmand liggen
Wij komen áltijd terug!
Oulare en sampers hebben zaterdag toch gespeeld, die zitten niet in de lappenmand, maar ik zou ook graag nog een spits zien komenJusthomuch wrote: ↑Mon Jul 24, 2023 2:39 pmEen spits denk ik aangezien al onze spitsen in de lappenmand liggen
- Justhomuch
Ik zou toch niet gokken op Oulare, klopt wel dat die 2 gespeeld hebben, my bad.Jelle1906 wrote: ↑Mon Jul 24, 2023 3:39 pmOulare en sampers hebben zaterdag toch gespeeld, die zitten niet in de lappenmand, maar ik zou ook graag nog een spits zien komenJusthomuch wrote: ↑Mon Jul 24, 2023 2:39 pmEen spits denk ik aangezien al onze spitsen in de lappenmand liggen
Wij komen áltijd terug!