A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Tokky89
Re: A-kern

Post by Tokky89 » Tue Jul 11, 2023 11:32 am

Ik vind het wel raar dat die transfer van Foubert nog niet is aangekondigd op de site . Had toch liever een iets ervaren speler zien komen op die positie . We hebben al zoveel jonge spelers aangetrokken. Mogen nog wel twee ervaren spelers bijkomen , cv en flankspeler of spits . Middenveld zit goed .

Tokky89

Post by Tokky89 » Tue Jul 11, 2023 11:35 am

Tokky89 wrote:
Tue Jul 11, 2023 11:32 am
Ik vind het wel raar dat die transfer van Foubert nog niet is aangekondigd op de site . Had toch liever een iets ervaren speler zien komen op die positie . We hebben al zoveel jonge spelers aangetrokken. Mogen nog wel twee ervaren spelers bijkomen , cv en flankspeler of spits . Middenveld zit goed .
Een type als Tuur Dierckx zou welkom zijn , maar niet haalbaar waarschijnlijk.

KRKN

Post by KRKN » Tue Jul 11, 2023 1:21 pm

Aanvallend ben ik relatief tevreden. Verdediging blijft een zorgenkind. Zou toch nog graag een vervanger voor PDS zien komen: Libert heeft me zelden kunnen overtuigen.

TV2002

Post by TV2002 » Tue Jul 11, 2023 2:21 pm

Aangezien de transfer van Foubert nu toch al een paar dagen rond is en die nog niet officieel aangekondigd is, zou dat dan misschien eerder een speler voor de beloften zijn? Wetende dat die zeker en vast ook wel wat versterking kunnen gebruiken.

Axassin

Post by Axassin » Tue Jul 11, 2023 3:06 pm

TV2002 wrote:
Tue Jul 11, 2023 2:21 pm
Aangezien de transfer van Foubert nu toch al een paar dagen rond is en die nog niet officieel aangekondigd is, zou dat dan misschien eerder een speler voor de beloften zijn? Wetende dat die zeker en vast ook wel wat versterking kunnen gebruiken.
Uit GVA vandaag:

Jo Christiaens kon maandag op training niet rekenen op Daan Vekemans, die nog steeds herstellende is van zijn blessure van vorig seizoen. Ook Pieter De Schrijver, die intussen succesvol werd geopereerd aan de knie, wacht nog een maandenlange revalidatie.

Beter nieuws is er van Glenn Claes, die voluit ging op training en woensdag in Eindhoven zijn eerste speelminuten zal maken. Ook Obbi Oulare staat dicht bij een debuut, maar de medische staf wil eerst de scan van volgende week nog afwachten.

Tester Aristote Nkaka krijgt in Eindhoven een nieuwe kans. Luca Foubert, een negentienjarige spits uit de jeugdacademie van Kortrijk, werd met het oog op de toekomst aangeworven.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Carlke

Post by Carlke » Tue Jul 11, 2023 5:18 pm

Zou toch nog spits komen dacht ik dat ze zeiden of ga je heel jaar op oulare rekenen !

Axassin

Post by Axassin » Tue Jul 11, 2023 5:34 pm

Carlke wrote:
Tue Jul 11, 2023 5:18 pm
Zou toch nog spits komen dacht ik dat ze zeiden of ga je heel jaar op oulare rekenen !
Sampers & Vekemans zijn er in principe ook nog he
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Carlke

Post by Carlke » Tue Jul 11, 2023 6:06 pm

Axassin wrote:
Tue Jul 11, 2023 5:34 pm
Carlke wrote:
2... oke ze zijn beide oke maar niet echt scorend vermogen . Ik zie in beide spelen als 2 de spits naast oulare.maar oulare heel jaar fit gaat zijn zal afwachten zijn he.

Axassin

Post by Axassin » Tue Jul 11, 2023 6:40 pm

Carlke wrote:
Tue Jul 11, 2023 6:06 pm
Axassin wrote:
Carlke wrote:
2... oke ze zijn beide oke maar niet echt scorend vermogen . Ik zie in beide spelen als 2 de spits naast oulare.maar oulare heel jaar fit gaat zijn zal afwachten zijn he.
Maar als ik het juist gezien heb, speelt de trainer met maar één diepe spits en twee meer flanken er rond. Dan heb je dus Oulare, Sampers en Vekemans voor die ene positie.

Carlke

Post by Carlke » Tue Jul 11, 2023 6:49 pm

Axassin wrote:
Tue Jul 11, 2023 6:40 pm
Carlke wrote:
Tue Jul 11, 2023 6:06 pm
Axassin wrote:

Maar als ik het juist gezien heb, speelt de trainer met maar één diepe spits en twee meer flanken er rond. Dan heb je dus Oulare, Sampers en Vekemans voor die ene positie.
Ja maar dan ga je weinig scoren denk ik ! Sampers en vekemans niet echt doelgericht. Wel harde werkers . Maar ja afwachten sampers nu van begin op dit Niveau, vorig seizoen kwam hij uit 2 de amateur natuurlijk

Post Reply