Transfernieuws
Re: Transfernieuws
ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 30, 2023 11:35 pmBetere? Zeker, maar dan moet je wel de portemonnee gaan voor opendoen... Daar wringt al het schoentje niet vergeten Carlke!!!Carlke wrote: ↑Fri Jun 30, 2023 10:25 pm2... mega veel inzet kan je niks van zeggen en dat heeft niet iedereen, wat voetbal betreft ga je er zeker betere vinden hoor . Maar wens hem alle suc6 toe !KRKN wrote: ↑Fri Jun 30, 2023 9:01 pmLaes had heel veel goeie wil, maar wist daar toch wel beperkte statistieken mee voor te schotelen. Hij had 1 van het hoogst aantal getrapte voorzetten, maar echt bitter weinig assists.
Ik wens hem wel oprecht alle succes toe. Nu: zegt dit ook niets over de ambities van KVO?

Zou niet weten waarom’ zijn spelers genoeg vrij wat hij voetballend liet zien dat vind je zelfs reeks lager. Trouwens zoals hierboven al geschreven is 3-5-2 of 3-4-3, past niet bij hem .
Blij dat er toch mensen zijn die dit beseffen.TV2002 wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 10:11 amInderdaad en daarom zullen ze dus geoordeeld hebben dat ze iemand anders op die plaats willen. Voor Schouterden bijvoorbeeld is dat een ideale positie. Ocansey kan daar ook spelen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Nu ook officieel.
Wauw, akkoord gaan met een mooi financieel voorstel van ons. Dan toch de keuze maken om ‘een kans te wagen in 1A’ en dan tekenen bij fucking Dender.
Na jaren van blessures en amateurvoetbal, zijn kans gekregen bij ons, een topseizoen gedraaid, in een heel goeie groep terechtgekomen en om dan voor wat meer geld naar Dender te gaan.
Triestige keuze vind ik dat.
Toch de realiteit hoor jammer genoeg. LVT wil zijn budget niet verhogen alhoewel hij dit gemakkelijk zou kunnen, dat is gene sukkelaar he!!! Veel bla bla tot heden, weinig boem boem en zie dit ook niet in de toekomst veranderen sportief toch niet alleszins. Betreffende Pupe kennen de meeste hier op het forum mijn mening als je die al gaat missen is er iets... Nu, zijn zwakte is gekend hopelijk wordt er van geprofiteerd in de onderlinge duels!
sankhon ook naar Dender kon ook naar ons komen
-
Vergeet het dagelijks opstakel Kennedey tunnel, huisvesting en gezin niet, dagelijks pendelen tussen Kessel en West-Vlaanderen is bijna mission impossible, niet iedereen is geneigd om te verhuizen naar een appartementje ver weg van je inner circle. Er spelen ook nog andere zaken dan geld een rol van betekenis hoor....
Dat is ook zeker waar hoor, dat begrijp ik zeker. Maar eerst de indruk wekken dat je de stap naar 1A wil zetten en dan voor Dender kiezen, dat vind ik maar raar en gewoon jammer.Tamas Krivitz wrote: ↑Tue Jul 04, 2023 2:55 pmVergeet het dagelijks opstakel Kennedey tunnel, huisvesting en gezin niet, dagelijks pendelen tussen Kessel en West-Vlaanderen is bijna mission impossible, niet iedereen is geneigd om te verhuizen naar een appartementje ver weg van je inner circle. Er spelen ook nog andere zaken dan geld een rol van betekenis hoor....