Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Voor de positie van Laes moet je een betere kunnen vinden toch? Ik snap echt niet dat precies iedereen daar fan van was. Wisselde goede momenten af met de grootste stommiteiten vind ik
. Neem nu op Beveren (denk ik) komt hij aan hun backlijn, rechts staat er iemand vrij maar dan probeert hij het zelf te doen, gevolg: balverlies, counter en goal. Samengevat voor mij: te veel show, te weinig rendement

Waar ga jij een betere vinden met weinig geld? Degene die zijn plaats zal innemen zal van mindere kwaliteit zijn!!! Bovendien heeft Laes nog progressiemarge met zijn 23 jaar. Veel succes voor een betere of minstens evenwaardige te vinden!Zovko wrote: ↑Fri Jun 30, 2023 8:30 pmVoor de positie van Laes moet je een betere kunnen vinden toch? Ik snap echt niet dat precies iedereen daar fan van was. Wisselde goede momenten af met de grootste stommiteiten vind ik. Neem nu op Beveren (denk ik) komt hij aan hun backlijn, rechts staat er iemand vrij maar dan probeert hij het zelf te doen, gevolg: balverlies, counter en goal. Samengevat voor mij: te veel show, te weinig rendement
Laes had heel veel goeie wil, maar wist daar toch wel beperkte statistieken mee voor te schotelen. Hij had 1 van het hoogst aantal getrapte voorzetten, maar echt bitter weinig assists.
Ik wens hem wel oprecht alle succes toe. Nu: zegt dit ook niets over de ambities van KVO?
Ik wens hem wel oprecht alle succes toe. Nu: zegt dit ook niets over de ambities van KVO?
2... mega veel inzet kan je niks van zeggen en dat heeft niet iedereen, wat voetbal betreft ga je er zeker betere vinden hoor . Maar wens hem alle suc6 toe !KRKN wrote: ↑Fri Jun 30, 2023 9:01 pmLaes had heel veel goeie wil, maar wist daar toch wel beperkte statistieken mee voor te schotelen. Hij had 1 van het hoogst aantal getrapte voorzetten, maar echt bitter weinig assists.
- Justhomuch
Ik was vooral in het begin wel fan, maar met de tijd viel die voor mij wat door de mand, weet er toch een paar haters in een bepaalde whatsapp groep zitten hoorZovko wrote: ↑Fri Jun 30, 2023 8:30 pmVoor de positie van Laes moet je een betere kunnen vinden toch? Ik snap echt niet dat precies iedereen daar fan van was. Wisselde goede momenten af met de grootste stommiteiten vind ik. Neem nu op Beveren (denk ik) komt hij aan hun backlijn, rechts staat er iemand vrij maar dan probeert hij het zelf te doen, gevolg: balverlies, counter en goal. Samengevat voor mij: te veel show, te weinig rendement

Wij komen áltijd terug!
En als we effectief in 3-4-3 of 3-5-2 gaan spelen, dus zonder zuivere linksback. Dan is er eigenlijk niet echt een plaats voor Laes.
Dan kan je beter zijn salaris gebruiken om een extra centrale verdediger of echte wingback te gaan halen.
Dan kan je beter zijn salaris gebruiken om een extra centrale verdediger of echte wingback te gaan halen.
Betere? Zeker, maar dan moet je wel de portemonnee gaan voor opendoen... Daar wringt al het schoentje niet vergeten Carlke!!!Carlke wrote: ↑Fri Jun 30, 2023 10:25 pm2... mega veel inzet kan je niks van zeggen en dat heeft niet iedereen, wat voetbal betreft ga je er zeker betere vinden hoor . Maar wens hem alle suc6 toe !KRKN wrote: ↑Fri Jun 30, 2023 9:01 pmLaes had heel veel goeie wil, maar wist daar toch wel beperkte statistieken mee voor te schotelen. Hij had 1 van het hoogst aantal getrapte voorzetten, maar echt bitter weinig assists.
Ze hebben hem vorig jaar de laatste wedstrijden geprobeerd op die positie he.