A-kern
Re: A-kern
Scouterde ni vergetenAxassin wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 7:51 pmEerlijk gezegd hoeft die van mij niet te komen: duur en extreem blessuregevoelig.
Bongiovanni daarentegen is zowel Jo christiaens als onze club beginnen volgen en liked praktisch alles, ook vande heraanleg van het veld bijvoorbeeld. Die zie ik eigenlijk liever komen. Enorm talent, nog altijd maar 23, dat wat op de dool is geraakt maar vorig jaar zich terug op de kaart heeft gezet een reeks lager (13 goals en redelijk wat assists). Die zou een tikje genialiteit kunnen toevoegen dat we nu niet hebben in onze kern.
Als hij zal komen, vermoed ik ook dat het onze laatste aanvallende versterking is: op de flanken heb je dan: bongiovanni, ocansey, claes (speelde bij rwdm geregeld rechtsbuiten), Kireev en El Touile. Voor de spits: oulare, sampers en vekemans. Dat zit toch vrij goed, lijkt me.
Bongiovanni is trouwens net geland in België na een vakantie in griekenland. Wie weet?![]()
Ik denk dat ze die eerder als hoge wingback zien in het systeem van de nieuwe trainerJelle1906 wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 9:01 pmScouterde ni vergetenAxassin wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 7:51 pmEerlijk gezegd hoeft die van mij niet te komen: duur en extreem blessuregevoelig.
Bongiovanni daarentegen is zowel Jo christiaens als onze club beginnen volgen en liked praktisch alles, ook vande heraanleg van het veld bijvoorbeeld. Die zie ik eigenlijk liever komen. Enorm talent, nog altijd maar 23, dat wat op de dool is geraakt maar vorig jaar zich terug op de kaart heeft gezet een reeks lager (13 goals en redelijk wat assists). Die zou een tikje genialiteit kunnen toevoegen dat we nu niet hebben in onze kern.
Als hij zal komen, vermoed ik ook dat het onze laatste aanvallende versterking is: op de flanken heb je dan: bongiovanni, ocansey, claes (speelde bij rwdm geregeld rechtsbuiten), Kireev en El Touile. Voor de spits: oulare, sampers en vekemans. Dat zit toch vrij goed, lijkt me.
Bongiovanni is trouwens net geland in België na een vakantie in griekenland. Wie weet?![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Sorry maat, dit is er los overAxassin wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 8:05 pmRandje...GeelZwart wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 8:01 pmZou dat eigenlijk stalking zijn wat jij doet?Axassin wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 7:51 pmEerlijk gezegd hoeft die van mij niet te komen: duur en extreem blessuregevoelig.
![]()
![]()
![]()

Wij komen áltijd terug!
Een speler in 90 minuten zou fijn zijnGeelZwart wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 5:30 pmNirvana wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 5:02 pmExit Tuur Dierckx bij Westerlo: https://www.gva.be/cnt/dmf20230531_93590111.
Zou natuurlijk in lijn zijn met onze andere aanwinsten Claes en Oulare: veel ervaring in eerste klasse, maar wel lang geblesseerd geweest.
Wat zou die nog op de mat kunnen brengen?
Kunnen we bijlange niet betalen lijkt me
Nu, in diezelfde podcast leek hij ook al uit te doen schijnen dat het eerder het buitenland zal worden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Laes kan je ook al schrappen, jammer een van de beste verdedigers in de reeks! In Poelmans heb ik minder vertrouwen is toch van een lager niveau. Van de verdediging twee jaar geleden schiet enkel nog PDS over spijtig! Tot heden sinds de heropstart was dit veruit de beste achterlijn. PDS-Gillekens-Schuermans-Laes!!! Benieuwd of men een vervanger gaat zoeken voor Brent, eigenlijk heb je nu een vervanger nodig en twee CV.
We beginnen morgen aan de voorbereiding met 2 testspelers:
- Luca Foubert, 19 jaar, aanvaller/aanvallende middenvelder. Afgelopen seizoen bij beloften van Kortrijk gespeeld, ook heel het jaar daar met de A-kern getraind.
- Babacar Fall, 22 jaar, spits van 1m91. Senegalees met Italiaanse roots. Heeft zijn opleiding gehad bij Italiaanse ploegen. Ook voor de Italiaanse en Senegalese nationale jeugdelftallen gespeeld. Nu speelde hij op het 2e niveau in Albanië. (Kan dit onze Thierno Barry worden?
)
- Luca Foubert, 19 jaar, aanvaller/aanvallende middenvelder. Afgelopen seizoen bij beloften van Kortrijk gespeeld, ook heel het jaar daar met de A-kern getraind.
- Babacar Fall, 22 jaar, spits van 1m91. Senegalees met Italiaanse roots. Heeft zijn opleiding gehad bij Italiaanse ploegen. Ook voor de Italiaanse en Senegalese nationale jeugdelftallen gespeeld. Nu speelde hij op het 2e niveau in Albanië. (Kan dit onze Thierno Barry worden?
Ik was net hetzelfde aan het denken ivm BarryTV2002 wrote: ↑Mon Jun 19, 2023 2:20 pmWe beginnen morgen aan de voorbereiding met 2 testspelers:
- Babacar Fall, 22 jaar, spits van 1m91. Senegalees met Italiaanse roots. Heeft zijn opleiding gehad bij Italiaanse ploegen. Ook voor de Italiaanse en Senegalese nationale jeugdelftallen gespeeld. Nu speelde hij op het 2e niveau in Albanië. (Kan dit onze Thierno Barry worden?)
Wat mij verontrust en ieder zijn mening daarover is dat je bij een nieuw seizoen bijna vanaf nul moet herstarten. Heb het eens opgezocht van de kern bv 2021-2022 schiet er nog enkel VA-PDS van over! Sinds de heropstart in 2018 zijn er al meer dan 100 spelers het lisp gepasseerd! Laat ons eerlijk zijn, dit is nooit gezond en kan je nooit echt bouwen naar een stabiele en goede kern.
EDIT: Blijkbaar stond de info op transfermarkt niet helemaal juist. Zo scoorde hij in Albanië 17 doelpunten in 14 wedstrijden.Axassin wrote: ↑Mon Jun 19, 2023 2:31 pmIk was net hetzelfde aan het denken ivm BarryTV2002 wrote: ↑Mon Jun 19, 2023 2:20 pmWe beginnen morgen aan de voorbereiding met 2 testspelers:
- Babacar Fall, 22 jaar, spits van 1m91. Senegalees met Italiaanse roots. Heeft zijn opleiding gehad bij Italiaanse ploegen. Ook voor de Italiaanse en Senegalese nationale jeugdelftallen gespeeld. Nu speelde hij op het 2e niveau in Albanië. (Kan dit onze Thierno Barry worden?)
Nu, van die Fall zijn statistieken/ploegen word ik niet wild maar ook Barry had ook nog nergens echt potten gebroken.