A-kern
Re: A-kern
Achteraan heel wat werk voor de boeg... Laes-Raamaekers-Gillekens-Pupe allen weg en wss Libert ook nog terwijl die nog minstens 1 jaar contrakt heeft... Werk aan de winkel!
- Justhomuch
Wie is toch die Raamaekers altijd waar jij het over hebt? Ik ga nog denken dat je echt een mentale achterstand hebt.
Wij komen áltijd terug!
Hij komt toch al dichter in de buurt. Toch voor kort was het nog 'Raaymaekers'. Nog één letterke en hij is er.Justhomuch wrote: ↑Wed May 31, 2023 3:15 pmWie is toch die Raamaekers altijd waar jij het over hebt? Ik ga nog denken dat je echt een mentale achterstand hebt.
- Justhomuch
TV2002 wrote: ↑Wed May 31, 2023 3:30 pmHij komt toch al dichter in de buurt. Toch voor kort was het nog 'Raaymaekers'. Nog één letterke en hij is er.Justhomuch wrote: ↑Wed May 31, 2023 3:15 pmWie is toch die Raamaekers altijd waar jij het over hebt? Ik ga nog denken dat je echt een mentale achterstand hebt.
Wij komen áltijd terug!
Exit Tuur Dierckx bij Westerlo: https://www.gva.be/cnt/dmf20230531_93590111.
Zou natuurlijk in lijn zijn met onze andere aanwinsten Claes en Oulare: veel ervaring in eerste klasse, maar wel lang geblesseerd geweest.
Wat zou die nog op de mat kunnen brengen?
Zou natuurlijk in lijn zijn met onze andere aanwinsten Claes en Oulare: veel ervaring in eerste klasse, maar wel lang geblesseerd geweest.
Nirvana wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 5:02 pmExit Tuur Dierckx bij Westerlo: https://www.gva.be/cnt/dmf20230531_93590111.
Kunnen we bijlange niet betalen lijkt me
Eerlijk gezegd hoeft die van mij niet te komen: duur en extreem blessuregevoelig.
Bongiovanni daarentegen is zowel Jo christiaens als onze club beginnen volgen en liked praktisch alles, ook vande heraanleg van het veld bijvoorbeeld. Die zie ik eigenlijk liever komen. Enorm talent, nog altijd maar 23, dat wat op de dool is geraakt maar vorig jaar zich terug op de kaart heeft gezet een reeks lager (13 goals en redelijk wat assists). Die zou een tikje genialiteit kunnen toevoegen dat we nu niet hebben in onze kern.
Als hij zal komen, vermoed ik ook dat het onze laatste aanvallende versterking is: op de flanken heb je dan: bongiovanni, ocansey, claes (speelde bij rwdm geregeld rechtsbuiten), Kireev en El Touile. Voor de spits: oulare, sampers en vekemans. Dat zit toch vrij goed, lijkt me.
Bongiovanni is trouwens net geland in België na een vakantie in griekenland. Wie weet?
Bongiovanni daarentegen is zowel Jo christiaens als onze club beginnen volgen en liked praktisch alles, ook vande heraanleg van het veld bijvoorbeeld. Die zie ik eigenlijk liever komen. Enorm talent, nog altijd maar 23, dat wat op de dool is geraakt maar vorig jaar zich terug op de kaart heeft gezet een reeks lager (13 goals en redelijk wat assists). Die zou een tikje genialiteit kunnen toevoegen dat we nu niet hebben in onze kern.
Als hij zal komen, vermoed ik ook dat het onze laatste aanvallende versterking is: op de flanken heb je dan: bongiovanni, ocansey, claes (speelde bij rwdm geregeld rechtsbuiten), Kireev en El Touile. Voor de spits: oulare, sampers en vekemans. Dat zit toch vrij goed, lijkt me.
Bongiovanni is trouwens net geland in België na een vakantie in griekenland. Wie weet?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zou dat eigenlijk stalking zijn wat jij doet?Axassin wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 7:51 pmEerlijk gezegd hoeft die van mij niet te komen: duur en extreem blessuregevoelig.
Bongiovanni is trouwens net geland in België na een vakantie in griekenland. Wie weet?![]()
Randje...GeelZwart wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 8:01 pmZou dat eigenlijk stalking zijn wat jij doet?Axassin wrote: ↑Thu Jun 01, 2023 7:51 pmEerlijk gezegd hoeft die van mij niet te komen: duur en extreem blessuregevoelig.
Bongiovanni is trouwens net geland in België na een vakantie in griekenland. Wie weet?![]()
![]()
![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”