Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Clubnieuws

Post by ozzy105 » Sun Apr 23, 2023 7:31 pm

Mark wrote:
Sun Apr 23, 2023 1:27 pm
Klopt, maar toch geef ik de voorkeur aan meerdere investeerders dan 1 enkele, denk dat dat op termijn beter is voor de stabiliteit van de club.
Ik neem 1 voorbeeld: Antwerp wat gaat er gebeuren als Gheysens er genoeg van heeft ?? En die tijd komt echt wel.

Ook ik denk dat daar het schoentje wringt en dat LVT niet graag de macht deelt en liever de beslissingen alleen neemt.
Dat laatste dus Mark en dat voorspelt nooit goeds! Ik hoop op een overnemer met een goed bod en idem bedoelingen.

Mark

Post by Mark » Sun Apr 23, 2023 8:08 pm

Enkel naar het positieve zien is het roze bril syndroom, kijken naar het positieve en naar het negatieve om dat beter te maken is het realistisch syndroom.
Wees maar op je hoede en dat begint al om niemand te vertrouwen in het voetbal, ook LVT niet , hoeveel hij het echte Lierse van vroeger ook tracht terug te brengen en al gedaan heeft waarvoor mijn respect.....
[/quote]

Klopt, plus ik denk dat LVT aan zijn limieten zit en dat het dus elk jaar moeilijker wordt om nog stappen of zelfs maar stapjes vooruit te zetten.
De laatste keer dat we in 1A speelden was het seizoen 2014-2015 dat is bijna 10 jaar geleden.
Maar ondanks dat heb je tegen Anderlecht, voor de beker, toch gezien dat het potentieel aan supporters nog steeds aanwezig is.
Anderzijds mag het niet nog eens 10 jaar duren want dan zal het niet meer lukken om 10000 supporters naar het stadion te halen.
De stap naar 1A moet dus op relatief korte termijn 2 a 5 jaar gebeuren en daarvoor moet het budget serieus omhoog.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Apr 23, 2023 8:29 pm

Mark wrote:
Sun Apr 23, 2023 8:08 pm
Enkel naar het positieve zien is het roze bril syndroom, kijken naar het positieve en naar het negatieve om dat beter te maken is het realistisch syndroom.
Wees maar op je hoede en dat begint al om niemand te vertrouwen in het voetbal, ook LVT niet , hoeveel hij het echte Lierse van vroeger ook tracht terug te brengen en al gedaan heeft waarvoor mijn respect.....
Klopt, plus ik denk dat LVT aan zijn limieten zit en dat het dus elk jaar moeilijker wordt om nog stappen of zelfs maar stapjes vooruit te zetten.
De laatste keer dat we in 1A speelden was het seizoen 2014-2015 dat is bijna 10 jaar geleden.
Maar ondanks dat heb je tegen Anderlecht, voor de beker, toch gezien dat het potentieel aan supporters nog steeds aanwezig is.
Anderzijds mag het niet nog eens 10 jaar duren want dan zal het niet meer lukken om 10000 supporters naar het stadion te halen.
De stap naar 1A moet dus op relatief korte termijn 2 a 5 jaar gebeuren en daarvoor moet het budget serieus omhoog.
[/quote]
LVT zit aan zijn limieten en aldus is het hoogst haalbare 1B zo simpel is het. Geen schande alleen verwijt ik hem een onhaalbaar doel te hebben voorgesteld nl promotie naar de hoogste klasse!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Apr 24, 2023 7:27 am

Tamas Krivitz wrote:
Sun Apr 23, 2023 7:29 pm
Justhomuch wrote:
Sun Apr 23, 2023 3:03 pm
We hebben stappen genomen dit seizoen, we hebben onze beoogde doelstelling gehaald, waarom kijken we enkel naar het negatieve? Ik ben best tevreden van dit seizoen hoor.
Ik kijk zeker niet door een roze bril, maar ben gewoon realistisch dat Rome niet op 1 dag gebouwd is, de stappen die moesten genomen worden zijn genomen en klaar, het overloos gezeik van die figuren op FB kunnen we gewoon missen. Volgend seizoen wil ik ze terug stappen zien nemen trouwens.
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Mon Apr 24, 2023 7:36 am

Als wat we hier sinds gisteravond gelezen hebben waar is zal dat heel moeilijk worden of het zal zonder LVT zijn.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Mon Apr 24, 2023 12:20 pm

Justhomuch wrote:
Mon Apr 24, 2023 7:27 am
Tamas Krivitz wrote:
Sun Apr 23, 2023 7:29 pm
Justhomuch wrote:
Sun Apr 23, 2023 3:03 pm
We hebben stappen genomen dit seizoen, we hebben onze beoogde doelstelling gehaald, waarom kijken we enkel naar het negatieve? Ik ben best tevreden van dit seizoen hoor.
Ik kijk zeker niet door een roze bril, maar ben gewoon realistisch dat Rome niet op 1 dag gebouwd is, de stappen die moesten genomen worden zijn genomen en klaar, het overloos gezeik van die figuren op FB kunnen we gewoon missen. Volgend seizoen wil ik ze terug stappen zien nemen trouwens.
De fb meningen zijn fel gekruid om eerlijk te zijn maar komen meestal recht uit het hart van mede-supporters,alles wat daar gezegd wordt zou ik dan ook weer niet overboord gooien ,maar genuanceerder mag het wel. Natuurlijk hopen wij dat er nog stappen gezet zullen worden,maar in deze setting twijfel ik er toch aan....

Saki

Post by Saki » Mon Apr 24, 2023 1:08 pm

Geef Sis en Ivan een youtube kanaal aub.

Magico

Post by Magico » Tue Apr 25, 2023 12:44 pm

Ik zou graag nog eens een supportersavond willen.
Denk dat er wel wat mensen zijn die met vragen zitten over de toekomst op financieel en sportief vlak...

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Tue Apr 25, 2023 9:44 pm

Magico wrote:
Tue Apr 25, 2023 12:44 pm
Ik zou graag nog eens een supportersavond willen.
Denk dat er wel wat mensen zijn die met vragen zitten over de toekomst op financieel en sportief vlak...
Ik dacht dat er meer inspraak ging zijn via onder andere het supportersverbond?
Of zijn dit maar loze woorden?

Netzer

Post by Netzer » Mon May 01, 2023 1:45 pm

Ik ga de vraag hier nog eens stellen :

Ik heb de naam "Van Hool" een aantal keer zien passeren. Zou dat nog een optie kunnen zijn of is er geen interesse langs hun kant ?
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply