Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Clubnieuws

Post by Justhomuch » Sun Apr 23, 2023 9:04 am

Tamas Krivitz wrote:
Sat Apr 22, 2023 12:57 pm
Ik weet niet zeker of het relatief zorgeloos is......
De club hangt aan het infuus van 1 persoon en dat is LVT, Antwerp hangt aan dat van Paul Gheysens, maar omdat het Belgen zijn is dat voor de buitenwereld helemaal OK......
De zakenman LVT investeert in verkoopbare business zoals het Lisp, Kessel,logo, naam etc...., het is geen misdaad , integendeel,de believers gaan natuurlijk pleiten dat er anders geen club was, dat is ook waar, vandaar het overgrote deel respect voor onze voorzitter,maar zonder investeringen in het sportieve luik (de ploeg) passeert stilaan het momentum dat het Lierse S.K.van vroeger in eerste klasse een utopie zal zijn.
En Brugge aan Verhaegen, wil je dat niet moet je naar LL gaan zien, maar dan is 1e amateur het hoogst haalbare.
Wij komen áltijd terug!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sun Apr 23, 2023 12:13 pm

Een raad van bestuur met verschillende aandeelhouders is altijd de beste oplossing, maar dan wordt de machtspositie van LVT van 1/1 herleid naar 1/8 of iets dergelijks, net daar nijpt het schoentje, en nee, LL heeft hier niets mee te maken.
Logisch toch dat nieuwe aandeelhouders hun investering willen omzetten in beleidskracht en verantwoordelijkheid.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Apr 23, 2023 1:16 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sun Apr 23, 2023 12:13 pm
Een raad van bestuur met verschillende aandeelhouders is altijd de beste oplossing, maar dan wordt de machtspositie van LVT van 1/1 herleid naar 1/8 of iets dergelijks, net daar nijpt het schoentje, en nee, LL heeft hier niets mee te maken.
Logisch toch dat nieuwe aandeelhouders hun investering willen omzetten in beleidskracht en verantwoordelijkheid.
Daar heb je een punt, maar zijn er dan zoveel clubs met dat soort beleid? Ik ken enkel KVM.

En meerdere mensen = meerdere meningen, dus ook niet altijd rozengeur en manenschijn achter de schermen.
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Sun Apr 23, 2023 1:27 pm

Klopt, maar toch geef ik de voorkeur aan meerdere investeerders dan 1 enkele, denk dat dat op termijn beter is voor de stabiliteit van de club.
Ik neem 1 voorbeeld: Antwerp wat gaat er gebeuren als Gheysens er genoeg van heeft ?? En die tijd komt echt wel.

Ook ik denk dat daar het schoentje wringt en dat LVT niet graag de macht deelt en liever de beslissingen alleen neemt.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Apr 23, 2023 1:42 pm

Mark wrote:
Sun Apr 23, 2023 1:27 pm
Klopt, maar toch geef ik de voorkeur aan meerdere investeerders dan 1 enkele, denk dat dat op termijn beter is voor de stabiliteit van de club.
Ik neem 1 voorbeeld: Antwerp wat gaat er gebeuren als Gheysens er genoeg van heeft ?? En die tijd komt echt wel.

Ook ik denk dat daar het schoentje wringt en dat LVT niet graag de macht deelt en liever de beslissingen alleen neemt.
Dan pakt er een andere het over, over Antwerp wordt al 20 jaar gezegd dat ze failliet zijn, maar die club blijft gewoon bestaan...

En als ze failliet gaan zullen de supporters daar wel een stokje voor steken, daar heerst er wel een andere mentaliteit op dat vlak dan bij ons...
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Sun Apr 23, 2023 2:00 pm

Ik zeg niet dat Antwerp zal verdwijnen, dat zal inderdaad niet gebeuren.
Maar Gheysens zal zoveel mogelijk van de ondertussen al 115mj euro willen recupereren. Hij zal dus de club kost wat kost verkopen aan de hoogste bieder en dat zal geen Belg zijn, maar een zotte Egyptenaar of andere Arabier, of een chinees.
En wij weten maar al te goed waar dat eindigt.

Ik wil maar zeggen liever een groep hoofdzakelijk Belgische investeerders dan 1 persoon.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Apr 23, 2023 2:07 pm

Mark wrote:
Sun Apr 23, 2023 2:00 pm
Ik zeg niet dat Antwerp zal verdwijnen, dat zal inderdaad niet gebeuren.
Maar Gheysens zal zoveel mogelijk van de ondertussen al 115mj euro willen recupereren. Hij zal dus de club kost wat kost verkopen aan de hoogste bieder en dat zal geen Belg zijn, maar een zotte Egyptenaar of andere Arabier, of een chinees.
En wij weten maar al te goed waar dat eindigt.

Ik wil maar zeggen liever een groep hoofdzakelijk Belgische investeerders dan 1 persoon.
2... Nu er moet iets veranderen wil je een stap vooruit zetten richting de hoogste klasse! Ik vrees echter dat je gelijk hebt Mark met je vorige post...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Apr 23, 2023 3:03 pm

We hebben stappen genomen dit seizoen, we hebben onze beoogde doelstelling gehaald, waarom kijken we enkel naar het negatieve? Ik ben best tevreden van dit seizoen hoor.
Wij komen áltijd terug!

Berrem

Post by Berrem » Sun Apr 23, 2023 4:18 pm

Justhomuch wrote:
Sun Apr 23, 2023 3:03 pm
We hebben stappen genomen dit seizoen, we hebben onze beoogde doelstelling gehaald, waarom kijken we enkel naar het negatieve? Ik ben best tevreden van dit seizoen hoor.
Jaar na jaar maken we progressie. Zolang die progressie er is, is het voor mij ok. En we hadden een betere eindronde kunnen spelen… maar had enkel meer geld gekost. Rationeel bekeken een seizoen dat aan alle verwachtingen voldoet.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Sun Apr 23, 2023 7:29 pm

Justhomuch wrote:
Sun Apr 23, 2023 3:03 pm
Enkel naar het positieve zien is het roze bril syndroom, kijken naar het positieve en naar het negatieve om dat beter te maken is het realistisch syndroom.
Wees maar op je hoede en dat begint al om niemand te vertrouwen in het voetbal, ook LVT niet , hoeveel hij het echte Lierse van vroeger ook tracht terug te brengen en al gedaan heeft waarvoor mijn respect.....

Post Reply