Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Weet verder geen details. Maar er is bijvoorbeeld geen geld om de lonen van de trainers te betalen voor de maanden maart-april. Er is beloofd dit tegen eind mei te doen omdat er nog tv gelden verwacht worden. Het geld is letterlijk op.TV2002 wrote: ↑Sun Apr 23, 2023 7:34 pmZou heel zuur zijn. Maar als zo'n jongens een stap hogerop kunnen zetten, valt dat wel te begrijpen.
Anderzijds als Christiaens effectief in een systeem met wingbacks gaat spelen, zie ik wel niet direct een plaats voor Laes. Een wingback is hij toch echt niet en in die driemansverdediging is toch ook niet echt ideaal voor hem.
Weet je tussen wie het dan rommelt? Want zoveel mensen zijn er toch niet.
Ik voel weer nattigheid... Gevoel destijds onder de Egyptenaar begint weer op te spelen... Hopelijk geen Beerschoteke nl tweede keer boeken toe.XDV1906 wrote: ↑Sun Apr 23, 2023 9:43 pmWeet verder geen details. Maar er is bijvoorbeeld geen geld om de lonen van de trainers te betalen voor de maanden maart-april. Er is beloofd dit tegen eind mei te doen omdat er nog tv gelden verwacht worden. Het geld is letterlijk op.TV2002 wrote: ↑Sun Apr 23, 2023 7:34 pmZou heel zuur zijn. Maar als zo'n jongens een stap hogerop kunnen zetten, valt dat wel te begrijpen.
Anderzijds als Christiaens effectief in een systeem met wingbacks gaat spelen, zie ik wel niet direct een plaats voor Laes. Een wingback is hij toch echt niet en in die driemansverdediging is toch ook niet echt ideaal voor hem.
Weet je tussen wie het dan rommelt? Want zoveel mensen zijn er toch niet.
Wtf hopelijk is dat niet waar is dat groeien
Hmmm toch geen goede signalen. Al heb ik geen idee met hoeveel zout we dat moeten nemen: ik ben gisteren eens in de vroegere socio gaan piepen en die ruimtes zijn toch heel knap aan het worden met onder andere een kleine cinemazaal voor video analyses. Waarom hier dan zo investeren?
Dat het stillaan tijd wordt voor bijkomende centen, lijkt mij duidelijk. Als we pupe, die we zelf bij godbetert winkel sport zijn gaan halen, na één seizoen niet meer kunnen houden... Dan wordt het sportief moeilijk.
Laes is geen ramp, heeft niets te zoeken in 1A. Mijn gok: kortrijk aangezien D'haene daar op pensioen gaat.
Dat het stillaan tijd wordt voor bijkomende centen, lijkt mij duidelijk. Als we pupe, die we zelf bij godbetert winkel sport zijn gaan halen, na één seizoen niet meer kunnen houden... Dan wordt het sportief moeilijk.
Laes is geen ramp, heeft niets te zoeken in 1A. Mijn gok: kortrijk aangezien D'haene daar op pensioen gaat.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Is Zulte ook niet gewoon dichter bij huis voor Pupe. Zoiets kan ook echt meespelen.Axassin wrote: ↑Sun Apr 23, 2023 10:13 pmHmmm toch geen goede signalen. Al heb ik geen idee met hoeveel zout we dat moeten nemen: ik ben gisteren eens in de vroegere socio gaan piepen en die ruimtes zijn toch heel knap aan het worden met onder andere een kleine cinemazaal voor video analyses. Waarom hier dan zo investeren?
Van de andere geruchten weet ik niks… maar is contraditorisch ten opzichte van de investeringen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Dat van de trainerslonen zou door een onverwacht hoge energierekening komen. Maar nogmaals, dat is niet 100% bevestigd ofzo he.
Dit is niet goed.
Als het bevestigd wordt betekend dit dat ik gelijk heb en dat LVT echt aan zijn financiële grenzen zit.
Dan moeten er dringend extra investeerders komen, of een volledige overname.
Hoop echt dat dit goed afloopt.
Als het bevestigd wordt betekend dit dat ik gelijk heb en dat LVT echt aan zijn financiële grenzen zit.
Dan moeten er dringend extra investeerders komen, of een volledige overname.
Hoop echt dat dit goed afloopt.
- Justhomuch
Ik hoor nu eigenlijk al 5 jaar niks anders dan dit, en telkens als ze slecht spelen... ik weet niet of ik er nog zoveel belang aan kan hechten
Wij komen áltijd terug!
Ik zou niet liever hebben dan dat er niks van aan is, maar er zijn een aantal feiten.
Van Lommel en Zimmerstaal haken af. Geen extra investeerders in de plaats.
Ook TVI houd het voor bekeken.
We moeten 4 basis spelers laten gaan. Wie komt er in de plaats?
Van Lommel en Zimmerstaal haken af. Geen extra investeerders in de plaats.
Ook TVI houd het voor bekeken.
We moeten 4 basis spelers laten gaan. Wie komt er in de plaats?