Beerschot - Lierse K. [28-08-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Eric
Re: Beerschot - Lierse K. [28-08-2022]

Post by Eric » Mon Aug 29, 2022 2:17 pm

Mark wrote:
Mon Aug 29, 2022 10:42 am
ozzy105 wrote:
Mon Aug 29, 2022 10:25 am
Carlke wrote:
Mon Aug 29, 2022 5:28 am
Zalige overwinning oké echt verdiend was het niet maar als je in beerschot wil winnen moet je dat hebben,tegen genk verloren we maar hoe,afgekeurde doelpunten,ongelooflijke misser Rocha dat was match die je bijna nooit kunt verliezen.ik moet zeggen ons voetbal was vandaag bij momenten toch goed hoor ! En ja er moet centrale verdediger bij want weer geel pupe en gillekens vandaag niet maar die gaat er ook nog pakken,en wat met blessures. Maar pupe traag weet niet welke match die ene gast ziet maar gisteren is hij er niet afgelopen ! Oké dat hij niet snel is weet iedereen, maar was schuurmans ook en ja die scoort vlot in deinze net als Hakim in virton.maar ja wie zegt het weer.blij onze doelman eens ballen zien pakken toch een drietal goede reddingen. Van haemel eerst zou ik die graag zien komen maar gisteren nee merci. Doelpunt tabekoe twijfelt hij enorm en komt te laat.genieten van de zege dit zijn bonus punten, nu 4 op 6 en je doet reuze zaak.
Pupe ga je toch niet vergelijken met Schuermans zekers? Dien kerel speelt op Amateur niveau. Jullie WILLEN blijkbaar zijn beperkingen niet zien als verdediger! Zo traag als een slak, uitvoetballen een ramp, positiespel ook niet om naar huis te schrijven. Een miskoop van jewelste. PDS mag ook stilaan zijn betere spel vinden want niet te best gestart. Zou Libert een meer ervaren speler, meer duelkracht eens een kans zien krijgen en tja over die andere miskoop en vriend van Tom nl Brebels gaan we maar beter niks meer posten...
Ozzy, ik ben zelf ook kritisch en sta regelmatig aan jou kant, maar nu vind ik dat je echt wel te negatief bent.
Pupe is zeker geen Scheurmans (doelpunten en positiespel) maar hij is geen ramp! Er mag wel een ervaren CV bijkomen.
PDS was vorige week zwak maar speelde gisteren een behoorlijke wedstrijd en Brebels stelt aanvallend niet veel voor maar heeft verdedigend zeker zijn waarde.
Dus van mij mag TVI met dezelfde 11 aan de aftrap komen tegen Deinze!
Stel dat we de volgende 2 wedstrijden nogeens een 6 op 6 halen (wat vlgs mij mogelijk is) waar staan we dan ???
Denk niet dat we na de heropstart al een 12 op 12 gehaald hebben.
En neen ik droom niet van los kampioen spelen en promoveren, maar het is ook niet onmogelijk, denk dat het nu al duidelijk is dat niemand er echt torenhoog boven uitsteekt.
Ik zou komende week ook gewoon met dezelfde starten. Is volgens mij onze sterkste 11.

Deinze is nog een taaie brok. Die opzij zetten en dan met bomvol vertrouwen naar Dender afzakken. Met nog een mooi bekertreffen tegen Racing Mechelen worden het mogelijks mooie weken.

Deze derbyzege.. nu al een hoogtepunt dat moeilijk te overtreffen wordt dit seizoen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Aug 29, 2022 2:30 pm

Ik zou graag eens Libert zien starten ipv PDS sorry Pieter en waarom eens De Bie eens niet laten starten ipv Pupe? Ik dacht dat men De Bie zou laten bikkelen met Pupe voor een basisplaats? Je maakt mij niet wijs dat MDB nog slechter is dan de boomlange verdediger! Brebels die nu al 3 keer door de mand is gevallen mag ook eens gaan bezinnen op de bank maar bon ieder zijn gedacht he mensen.

TV2002

Post by TV2002 » Mon Aug 29, 2022 2:44 pm

ozzy105 wrote:
Mon Aug 29, 2022 2:30 pm
Ik zou graag eens Libert zien starten ipv PDS sorry Pieter en waarom eens De Bie eens niet laten starten ipv Pupe? Ik dacht dat men De Bie zou laten bikkelen met Pupe voor een basisplaats? Je maakt mij niet wijs dat MDB nog slechter is dan de boomlange verdediger! Brebels die nu al 3 keer door de mand is gevallen mag ook eens gaan bezinnen op de bank maar bon ieder zijn gedacht he mensen.
Ik dacht dat ik je op mijn foelist had gezet, maar blijkbaar toch niet.

Wat voor ne verschrikkelijke zeveraar ben jij toch. Gij hoopt gewoon dat onze spelers slecht spelen zodat je nog eens voor de 100ste keer uwzelfde plaat kunt opleggen en onze spelers of trainer kunt afbreken.
Pupe speelde gisteren absoluut geen slechte partij, voetballend was dat ook oké met een drietal zeer knappe lange ballen. Als Schuermans dat probeert, kunnen ze hem met een brancard afvoeren. Je gaat mij niet horen zeggen dat Pupe voldoende is centraal achterin voor een gans seizoen maar hij doet zijn best en is nog niet door de mand gevallen. Ik zeg ook niet dat hij top is hé. Van mij mag er gerust daar ook nog iets bij, graag zelfs.

Hetzelfde met Brebels. Sober en belangrijk voor de ploeg in zijn verdedigende rol. Ik heb nu al veel mensen tegengekomen die heel weinig van voetbal kennen, maar gij spant toch de kroon hoor.

EDIT: En ik laat mij verdomme weer iedere keer vangen om op dat soort onzin te reageren... :|

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Aug 29, 2022 2:54 pm

Post ik dat Pupe niet zijn best doet? Maar sorry he dat is amateur materiaal. Omdat momenteel geen degelijke en ervaren CV aanwezig is zou ik eens De Bie willen zien spelen waarom heeft men die anders gaan halen in Nederland??? Voor mij zijn Pupe-Brebels momenteel de twee zwakste schakels als je dat niet wil inzien tja zijn we uitgeklapt.

Axassin

Post by Axassin » Mon Aug 29, 2022 3:06 pm

TV2002 wrote:
Mon Aug 29, 2022 2:44 pm
ozzy105 wrote:

Wat voor ne verschrikkelijke zeveraar ben jij toch. Gij hoopt gewoon dat onze spelers slecht spelen zodat je nog eens voor de 100ste keer uwzelfde plaat kunt opleggen en onze spelers of trainer kunt afbreken.
Pupe speelde gisteren absoluut geen slechte partij, voetballend was dat ook oké met een drietal zeer knappe lange ballen. Als Schuermans dat probeert, kunnen ze hem met een brancard afvoeren. Je gaat mij niet horen zeggen dat Pupe voldoende is centraal achterin voor een gans seizoen maar hij doet zijn best en is nog niet door de mand gevallen. Ik zeg ook niet dat hij top is hé. Van mij mag er gerust daar ook nog iets bij, graag zelfs.

Hetzelfde met Brebels. Sober en belangrijk voor de ploeg in zijn verdedigende rol. Ik heb nu al veel mensen tegengekomen die heel weinig van voetbal kennen, maar gij spant toch de kroon hoor.

EDIT: En ik laat mij verdomme weer iedere keer vangen om op dat soort onzin te reageren... :|
Ik laat mij er ook geregeld nog aan vangen. Maar spekschieters kan ik nu eenmaal niet hun gang laten gaan. ;)

Als Ozzy één match in de voorbereiding had gezien (oeps nee, die worden niet uitgezonden zeker?) dan had hij met zijn kennersoog kunnen vaststellen dat de Bie nog wat plat is en bovendien meer op de 6 werd uitgespeeld tijdens de oefenmatchen.

Ook geen idee wat PDS gisteren verkeerd heeft gedaan maar die droeg aanvallend en verdedigend echt wel zijn steentje bij. Of heb je liever die anonieme Zwitser van Beerschot op de rechtsback lopen dan een jongen die van zijn zes jaar in Kessel rondloopt? Akkoord, vorige week was hij niet goed. Het feit dat hij zich compleet herpakt gisteren, zegt genoeg over zijn mentale weerbaarheid.

Verder is het Ozzy als RWDM-watcher compleet ontgaan dat Libert daar geregeld ook naast de ploeg viel. Inzet? Dat wel. Maar zeker niet één van de betere spelers van RWDM.

En Brebels... Die valt niet door de mand hoor. Is zelfs redelijk onmisbaar in de balrecuperatie aan het worden. Dat hij meer naar voor mag spelen, ben ik het helemaal mee eens. Het waren nog geen uitschieters maar door de mand gevallen? Spelers als Manuel Curto, Dusan Micic of Djaid Kasri. Die zijn in een niet zover verleden veel lelijker door de mand gevallen op de 6. ;)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

TV2002

Post by TV2002 » Mon Aug 29, 2022 3:13 pm

Axassin wrote:
Mon Aug 29, 2022 3:06 pm
TV2002 wrote:
Mon Aug 29, 2022 2:44 pm
ozzy105 wrote:

Ik laat mij er ook geregeld nog aan vangen. Maar spekschieters kan ik nu eenmaal niet hun gang laten gaan. ;)

Als Ozzy één match in de voorbereiding had gezien (oeps nee, die worden niet uitgezonden zeker?) dan had hij met zijn kennersoog kunnen vaststellen dat de Bie nog wat plat is en bovendien meer op de 6 werd uitgespeeld tijdens de oefenmatchen.

Ook geen idee wat PDS gisteren verkeerd heeft gedaan maar die droeg aanvallend en verdedigend echt wel zijn steentje bij. Of heb je liever die anonieme Zwitser van Beerschot op de rechtsback lopen dan een jongen die van zijn zes jaar in Kessel rondloopt? Akkoord, vorige week was hij niet goed. Het feit dat hij zich compleet herpakt gisteren, zegt genoeg over zijn mentale weerbaarheid.

Verder is het Ozzy als RWDM-watcher compleet ontgaan dat Libert daar geregeld ook naast de ploeg viel. Inzet? Dat wel. Maar zeker niet één van de betere spelers van RWDM.

En Brebels... Die valt niet door de mand hoor. Is zelfs redelijk onmisbaar in de balrecuperatie aan het worden. Dat hij meer naar voor mag spelen, ben ik het helemaal mee eens. Het waren nog geen uitschieters maar door de mand gevallen? Spelers als Manuel Curto, Dusan Micic of Djaid Kasri. Die zijn in een niet zover verleden veel lelijker door de mand gevallen op de 6. ;)
Amen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Aug 29, 2022 3:15 pm

Zet dat mannetje toch allemaal op de foe-list, kan hij nog wat monologen voeren 😂
Wij komen áltijd terug!

esreil

Post by esreil » Mon Aug 29, 2022 3:19 pm

Justhomuch wrote:
Mon Aug 29, 2022 3:15 pm
Zet dat mannetje toch allemaal op de foe-list, kan hij nog wat monologen voeren 😂
Alsjeblief doe dat ... Ik stoor mij nog meer aan alle nutteloze reacties hierop dan het initiële bericht. Want dat zie ik niet dankzij de foe list. Maar stop dan met deze te quoten zodat die terug voor iedereen zichtbaar worden aub.

KRKN

Post by KRKN » Mon Aug 29, 2022 6:16 pm

Nog eens de samenvatting gezien. De eerste twee goals (langs Beerschot én Lierse kant) zijn echt dramatisch verdedigd. Daar gaan beide trainers toch op gevloekt hebben.

polydor

Post by polydor » Mon Aug 29, 2022 10:47 pm

Volwassen wedstrijd gespeeld en optimaal gebruik gemaakt van de sterkte van beide spitsen.
Ook waren de lege tribunes niet echt in ons nadeel...

Post Reply