Beerschot - Lierse K. [28-08-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Beerschot - Lierse K. [28-08-2022]

Post by ozzy105 » Sun Aug 28, 2022 10:12 pm

Justhomuch wrote:
Sun Aug 28, 2022 10:00 pm
ozzy105 wrote:
Sun Aug 28, 2022 9:17 pm
2-1 zeer verdiend!Zijn er nog die zeggen ' we zijn versterkt'...
Cijfers liegen niet zeker he? Zitten en zwijgen! Hup uw kot in!
Al 7 tegengoals he Justho dus de meeste tegengoals in 1B... En het hadden er al meer kunnen zijn vanavond kom je goed weg. Er moet iets bij wil je top 6 halen simpel.

Axassin

Post by Axassin » Sun Aug 28, 2022 10:15 pm

Inderdaad. Rocha maakt gewoon een wereld van verschil. We hebben in vergelijking met vorig seizoen gewoon klasbakken (rocha en tabekou) lopen die een match kunnen beslissen.

Vanachter hebben we eigenlijk nood aan een ervaren pion. Maar ik begrijp ook ergens dat onze visie zijn budgettaire beperkingen heeft.

En nu allemaal achter de ploeg! Ik heb van mensen intern vernomen dat de spelers best wel onder de indruk waren na de negatieve reacties de eerste helft tegen Club nxt. Laat dat nu terug een wapen worden ipv een belemmering!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Aug 28, 2022 10:16 pm

ozzy105 wrote:
Sun Aug 28, 2022 10:12 pm
Justhomuch wrote:
Sun Aug 28, 2022 10:00 pm
ozzy105 wrote:
Sun Aug 28, 2022 9:17 pm
2-1 zeer verdiend!Zijn er nog die zeggen ' we zijn versterkt'...
Cijfers liegen niet zeker he? Zitten en zwijgen! Hup uw kot in!
Al 7 tegengoals he Justho dus de meeste tegengoals in 1B... En het hadden er al meer kunnen zijn vanavond kom je goed weg. Er moet iets bij wil je top 6 halen simpel.
Het gaat over dat we versterkt zijn snuggere, zie jij onze voorlijn tegenover vorig jaar niet? Lees mss eerst mijn post eens, kan je mss eens leren een genuanceerde mening te geven ipv altijd dezelfde zever te verkopen.

En nu ga ik verder van deze overwinning genieten want dit had ik niet verwacht.
Wij komen áltijd terug!

TV2002

Post by TV2002 » Sun Aug 28, 2022 10:20 pm

De spelersbeoordelingen van GVA:

LIERSE K.
Maxime Delanghe 5,5

Kansloos bij beide tegengoals, maar had daarnaast ook enkele malen de hulp van het kader nodig om erger te voorkomen.

Pieter De Schrijver 6,5

Stond defensief op sterke benen en ook rustig in de opbouw.

Jordy Gillekens 6,5

Rots in de branding. Viel amper op een foutje te betrappen.

Joedrick Pupe 5,5

Bleef onnodig hangen bij de openingsgoal.

Brent Laes 6

Blies gedurig koud en warm. Nonchalant balverlies leidde na rust tot een dubbele poging tegen het kader.

Sebastiaan Brebels 6,5

Verrichtte nuttig werk op het middenveld. Steeds sober in dienst van de ploeg.

Thibaut Van Acker (92’) 7

Was alweer de motor en aanjager van de ploeg en inleider van de beslissende derde goal.

Mehdi Tarfi (80’) 5,5

Bleef nagenoeg de ganse partij onzichtbaar. Ook weinig bijdrage in de opbouw.

Guillaume De Schryver (84’) 6

Stelde zijn loopvermogen opnieuw veelvuldig tentoon.

Serge Tabekou (84’) 7,5

Was meermaals gevaarlijk met onder meer een bal tegen de paal. Scoorde tevens de beslissende derde treffer.

Leonardo Rocha 8

Was alom present voorin en alweer dodelijk efficiënt met twee goals.

Netzer

Post by Netzer » Sun Aug 28, 2022 10:40 pm

Een heel knap resultaat !
Het verschil is dat we vorig seizoen een wedstrijd als deze zeker hadden verloren, nu hebben we wapens vooraan die zulke wedstrijden tot een goed einde kunnen brengen. Een wereld van verschil. Ik hoop toch ook de komende week nog op een verdedigende appel die uit de kast valt.
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Aug 28, 2022 11:58 pm

Mike heeft weer de boter gefret op het kiel buiten mss de 1-1 kon hij weinig doen aan de twee andere tegengoals. Ze zijn daar al vergeten dat hij thuis tegen Beveren de matchwinnaar was met zijn reddingen sukkelaars...

Janus

Post by Janus » Mon Aug 29, 2022 1:02 am

Volwassen wedstrijd. Paar keer geluk, beerschot trouwens ook. Verdedigend mag er nog wat bij. Ik vond Brebels eigenlijk niet zo goed vandaag. Ik begin hem een alibi voetballer te vinden. Maar echt een top spitsenduo. 👍🏻

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Aug 29, 2022 1:03 am

Deze overwinning is goed voor de samenhang en het moreel. Het besef komt er dat we dit seizoen wel eens een grotere rol zouden kunnen spelen dan we nu vermoeden (niet voor kamipioen , he).
De bevestiging moet nu nog wel volgen, maar we zouden vertrokken kunnen zijn voor iets moois
Nu de supporters nog 1 front en terug een sfeergroep om het vuur aan de lont te steken wanneer het nodig is.

Carlke

Post by Carlke » Mon Aug 29, 2022 5:28 am

Zalige overwinning oké echt verdiend was het niet maar als je in beerschot wil winnen moet je dat hebben,tegen genk verloren we maar hoe,afgekeurde doelpunten,ongelooflijke misser Rocha dat was match die je bijna nooit kunt verliezen.ik moet zeggen ons voetbal was vandaag bij momenten toch goed hoor ! En ja er moet centrale verdediger bij want weer geel pupe en gillekens vandaag niet maar die gaat er ook nog pakken,en wat met blessures. Maar pupe traag weet niet welke match die ene gast ziet maar gisteren is hij er niet afgelopen ! Oké dat hij niet snel is weet iedereen, maar was schuurmans ook en ja die scoort vlot in deinze net als Hakim in virton.maar ja wie zegt het weer.blij onze doelman eens ballen zien pakken toch een drietal goede reddingen. Van haemel eerst zou ik die graag zien komen maar gisteren nee merci. Doelpunt tabekoe twijfelt hij enorm en komt te laat.genieten van de zege dit zijn bonus punten, nu 4 op 6 en je doet reuze zaak.

KRKN

Post by KRKN » Mon Aug 29, 2022 8:20 am

Alleen de tweede helft kunnen zien, maar wat ben ik hier blij mee.

Akkoord, er kwam een portie geluk bij kijken, maar 't is nu ook niet dat we het gestolen hebben. Zoals hierboven reeds aangehaald: met Rocha en Tabekou is het echt een wereld van verschil. Ik duim dat onze medische staf hen door het seizoen kan loodsen.

Verder: vorige match vond ik PDS wat teleurstellend. Die heeft zich nu echter goed herpakt. Speelde met lef.

Laes vond ik daarentegen weer erg nonchalant. Verdedigend hadden we het moeilijk. Beerschot had te vaak teveel tijd en ruimte om zijn ding te doen (zoals bij de 2-1).

Nee, hier mogen we heel blij mee zijn. Het klassement ziet er vrij absurd uit (en nee, we gaan niet meedoen voor de titel). Maar we kunnen wel eens een tof seizoen tegemoet gaan. Laat ons eerst op korte termijn kijken: nu Deinze. Dat wordt moeilijk, maar zeker niet onoverkomelijk. Daarna volgt Dender, toch het zwakke broertje van de reeks. Mogelijkheid tot een bescheiden reeksje?

De spelers hebben hun ding gedaan, nu tijd voor de supporters. Hopelijk veel volk tegen Deinze, en binnenkort terug een sfeergroep hopelijk. Het doet pijn om die statements te lezen vanuit de spelersgroep over de negativiteit van de supporters, en ze hebben gelijk. Tijd om er vol achter te gaan staan.

Trouwens: doodzonde dat dit zonder supporters was.

Post Reply