Vakantie
- Justhomuch
Re: Vakantie
Lissabon best veel reliëf. Eigenlijk serieus aan mispakt. Zware hellingen met momenten en dan viel de temperatuur nog mee met een 25 graden daar.
Wel heel leuke stad om doorheen te wandelen en eigenlijk alles te voet gedaan.
Athene was echt drukkend warm, met een 33 graden in de nek. Wel een leuk bruin kleurtje op gedaan, maar het was echt wel giga warm. Drie keer van T-shirt wisselen was echt geen overbodige luxe
Vanzelfsprekend acropolis bezocht daar. En voor de mol liefhebbers, het olympisch stadium waar een opdracht van de mol in gespeeld werd ook bezocht. Imposant wel en best een leuke stad om door te wandelen.
Uiteraard zat bij beide city tripjes ook wel het nodige aantal terrasjes bij
Puur qua bezienswaardigheden zou ik 100% voor Athene gaan. De mensen daar zijn ook echt vriendelijk en daar krijg je ook gratis water en Ouzo (Grieks alcoholisch drankje dat ergens tussen de 43% en 46% alcoholpercentage bevat)
Als je niet zo van de helse warme temperaturen houdt, dan zou ik eerder voor Lissabon kiezen. Dat ligt nog relatief dicht bij de zee, dus daar ga je veel minder kans hebben op die gigantische hoge temperaturen.
- Justhomuch
3 shirts per dag? Hoeveel shirts neem jij zo mee mss?Yentl1992 wrote: ↑Fri Aug 12, 2022 11:56 pmLissabon best veel reliëf. Eigenlijk serieus aan mispakt. Zware hellingen met momenten en dan viel de temperatuur nog mee met een 25 graden daar.
Athene was echt drukkend warm, met een 33 graden in de nek. Wel een leuk bruin kleurtje op gedaan, maar het was echt wel giga warm. Drie keer van T-shirt wisselen was echt geen overbodige luxe
Vanzelfsprekend acropolis bezocht daar. En voor de mol liefhebbers, het olympisch stadium waar een opdracht van de mol in gespeeld werd ook bezocht. Imposant wel en best een leuke stad om door te wandelen.
Puur qua bezienswaardigheden zou ik 100% voor Athene gaan. De mensen daar zijn ook echt vriendelijk en daar krijg je ook gratis water en Ouzo (Grieks alcoholisch drankje dat ergens tussen de 43% en 46% alcoholpercentage bevat)
Als je niet zo van de helse warme temperaturen houdt, dan zou ik eerder voor Lissabon kiezen. Dat ligt nog relatief dicht bij de zee, dus daar ga je veel minder kans hebben op die gigantische hoge temperaturen.
Zwaar aan't aftellen naar zaterdag hier, maar eerst nog Dender away, Axassin gaat erop toe zien dat ik zonder kater vertrek zaterdag
Wij komen áltijd terug!
Genoeg hahahahaha. had er een stuk of 10 in mijn koffer geladen :pJusthomuch wrote: ↑Wed Sep 07, 2022 9:55 am3 shirts per dag? Hoeveel shirts neem jij zo mee mss?Yentl1992 wrote: ↑Fri Aug 12, 2022 11:56 pmLissabon best veel reliëf. Eigenlijk serieus aan mispakt. Zware hellingen met momenten en dan viel de temperatuur nog mee met een 25 graden daar.
Zwaar aan't aftellen naar zaterdag hier, maar eerst nog Dender away, Axassin gaat erop toe zien dat ik zonder kater vertrek zaterdag
- Justhomuch
Enjoy!
Volgende week naar 't zuiden van Frankrijk
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
-
Vrouw is met vriendin naar Parijs week geweest,ik rustig thuis.
- Justhomuch