Vakantie

De plek bij uitstek voor zinnig en minder zinnig gezever! Deel hier uw mening over uw favoriete serie, net ontdekte muziekgroep of uw persoonlijke sportprestaties.
Justhomuch
Re: Vakantie

Post by Justhomuch » Fri Aug 12, 2022 4:42 pm

10 september naar Faro hier
Wij komen áltijd terug!

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Fri Aug 12, 2022 11:56 pm

G.C. wrote:
Fri Aug 12, 2022 1:30 pm
Yentl1992 wrote:
Fri Aug 12, 2022 1:02 pm
Net city tripjes achter de rug naar Lissabon en Athene :D
Ah, staat mogelijk volgend jaar op planning.
Wat was voorkeur en dat allemaal gedaan?
Lissabon best veel reliëf. Eigenlijk serieus aan mispakt. Zware hellingen met momenten en dan viel de temperatuur nog mee met een 25 graden daar.
Wel heel leuke stad om doorheen te wandelen en eigenlijk alles te voet gedaan.

Athene was echt drukkend warm, met een 33 graden in de nek. Wel een leuk bruin kleurtje op gedaan, maar het was echt wel giga warm. Drie keer van T-shirt wisselen was echt geen overbodige luxe :P
Vanzelfsprekend acropolis bezocht daar. En voor de mol liefhebbers, het olympisch stadium waar een opdracht van de mol in gespeeld werd ook bezocht. Imposant wel en best een leuke stad om door te wandelen.

Uiteraard zat bij beide city tripjes ook wel het nodige aantal terrasjes bij :P

Puur qua bezienswaardigheden zou ik 100% voor Athene gaan. De mensen daar zijn ook echt vriendelijk en daar krijg je ook gratis water en Ouzo (Grieks alcoholisch drankje dat ergens tussen de 43% en 46% alcoholpercentage bevat)

Als je niet zo van de helse warme temperaturen houdt, dan zou ik eerder voor Lissabon kiezen. Dat ligt nog relatief dicht bij de zee, dus daar ga je veel minder kans hebben op die gigantische hoge temperaturen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Sep 07, 2022 9:55 am

Yentl1992 wrote:
Fri Aug 12, 2022 11:56 pm
G.C. wrote:
Yentl1992 wrote:
Fri Aug 12, 2022 1:02 pm
Net city tripjes achter de rug naar Lissabon en Athene :D
Lissabon best veel reliëf. Eigenlijk serieus aan mispakt. Zware hellingen met momenten en dan viel de temperatuur nog mee met een 25 graden daar.

Athene was echt drukkend warm, met een 33 graden in de nek. Wel een leuk bruin kleurtje op gedaan, maar het was echt wel giga warm. Drie keer van T-shirt wisselen was echt geen overbodige luxe :P
Vanzelfsprekend acropolis bezocht daar. En voor de mol liefhebbers, het olympisch stadium waar een opdracht van de mol in gespeeld werd ook bezocht. Imposant wel en best een leuke stad om door te wandelen.

Puur qua bezienswaardigheden zou ik 100% voor Athene gaan. De mensen daar zijn ook echt vriendelijk en daar krijg je ook gratis water en Ouzo (Grieks alcoholisch drankje dat ergens tussen de 43% en 46% alcoholpercentage bevat)

Als je niet zo van de helse warme temperaturen houdt, dan zou ik eerder voor Lissabon kiezen. Dat ligt nog relatief dicht bij de zee, dus daar ga je veel minder kans hebben op die gigantische hoge temperaturen.
3 shirts per dag? Hoeveel shirts neem jij zo mee mss? :mrgreen:

Zwaar aan't aftellen naar zaterdag hier, maar eerst nog Dender away, Axassin gaat erop toe zien dat ik zonder kater vertrek zaterdag 🤥
Wij komen áltijd terug!

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Wed Sep 07, 2022 9:09 pm

Justhomuch wrote:
Wed Sep 07, 2022 9:55 am
Yentl1992 wrote:
Fri Aug 12, 2022 11:56 pm
G.C. wrote:

3 shirts per dag? Hoeveel shirts neem jij zo mee mss? :mrgreen:

Zwaar aan't aftellen naar zaterdag hier, maar eerst nog Dender away, Axassin gaat erop toe zien dat ik zonder kater vertrek zaterdag 🤥
Genoeg hahahahaha. had er een stuk of 10 in mijn koffer geladen :p

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jun 03, 2023 12:45 pm

Begonnen aan mijn eerste pint in Ibiza, schol! 😏
Wij komen áltijd terug!

Eric

Post by Eric » Sun Jun 04, 2023 9:03 am

Justhomuch wrote:
Sat Jun 03, 2023 12:45 pm
Begonnen aan mijn eerste pint in Ibiza, schol! 😏
Enjoy!

Flor

Post by Flor » Mon Jun 26, 2023 7:27 am

Volgende week naar 't zuiden van Frankrijk 8-)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jun 26, 2023 8:59 am

Flor wrote:
Mon Jun 26, 2023 7:27 am
Volgende week naar 't zuiden van Frankrijk 8-)
Enjoy!
Wij komen áltijd terug!

Guust Flater

Post by Guust Flater » Tue Jul 25, 2023 1:23 am

Vrouw is met vriendin naar Parijs week geweest,ik rustig thuis.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jul 28, 2023 6:27 pm

De verlof voor in januari ligt al vast, Kaapverdië 🥳
Wij komen áltijd terug!

Post Reply