Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Wat goed is komt snel. Als je overal hoort dat hij een groot talent is en dat anderlecht hem graag wou, dan moet je niet twijfelen dat die beter gaat zijn dan jarno.
Maxime Delanghe heeft op zijn 21 jaar meer ervaring qua matchen (33 profwedstrijden) op het hoogste niveau dan Teunckens (14 profwedstrijden) had wanneer hij in de winter bij ons arriveerde.
Delanghe heeft ook al meermaals op de bank gezeten bij het eerste van PSV(!) én hij komt uit de Nederlandse school dus een "broekventje" zal dat absoluut niet zijn. Erg dat je zo denkt over onze nieuwe keeper.
Ik vind dat trouwens echt enorm straf dat we hem definitief hebben kunnen overnemen.
Is dat erg dat ik er zo over denk ? Vind je dat ? Ik had graag een ervaren keeper gezien ipv een 21-jarige, is dat dan erg ?TV2002 wrote: ↑Fri Aug 05, 2022 11:13 amMaxime Delanghe heeft op zijn 21 jaar meer ervaring qua matchen (33 profwedstrijden) op het hoogste niveau dan Teunckens (14 profwedstrijden) had wanneer hij in de winter bij ons arriveerde.
Delanghe heeft ook al meermaals op de bank gezeten bij het eerste van PSV(!) én hij komt uit de Nederlandse school dus een "broekventje" zal dat absoluut niet zijn. Erg dat je zo denkt over onze nieuwe keeper.
Ik vind dat trouwens echt enorm straf dat we hem definitief hebben kunnen overnemen.
Mijn term "broekvent" trouwens verwijst naar het feit dat hij als 21-jarige ons keeperprobleem moet oplossen en ja, ik vind dat jong voor een doelman. Niet tegenstaande dat hij inderdaad wel talent zal hebben, daar discussieer ik niet over. Anders kom je niet bij PSV terecht. Het is aan hem om te bewijzen dat mijn mening over hem onterecht is en als dat zo blijkt te zijn dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.
Maar tot dan sta ik sceptisch tegenover deze transfer, mag het ? Of vind je dat ook erg ?
Formerly known as Lisp-boy
Ook ik heb hier een dubbel gevoel bij.Lisp-boy wrote: ↑Fri Aug 05, 2022 11:50 amIs dat erg dat ik er zo over denk ? Vind je dat ? Ik had graag een ervaren keeper gezien ipv een 21-jarige, is dat dan erg ?TV2002 wrote: ↑Fri Aug 05, 2022 11:13 amMaxime Delanghe heeft op zijn 21 jaar meer ervaring qua matchen (33 profwedstrijden) op het hoogste niveau dan Teunckens (14 profwedstrijden) had wanneer hij in de winter bij ons arriveerde.
Mijn term "broekvent" trouwens verwijst naar het feit dat hij als 21-jarige ons keeperprobleem moet oplossen en ja, ik vind dat jong voor een doelman. Niet tegenstaande dat hij inderdaad wel talent zal hebben, daar discussieer ik niet over. Anders kom je niet bij PSV terecht. Het is aan hem om te bewijzen dat mijn mening over hem onterecht is en als dat zo blijkt te zijn dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.
Maar tot dan sta ik sceptisch tegenover deze transfer, mag het ? Of vind je dat ook erg ?
Eenerzijds twijfel ik absoluut niet aan zijn kwaliteiten, en het feit dat hij 33 wedstrijden met jong PSV in de Nederlandse 2de klasse heeft gespeeld maakt dat hij een bepaalde ervaring zal hebben. Maar of hij de maturniteit heeft (zoals Teunckens) om onze (jonge)defensie te leiden en te sturen weet ik niet.
Persoonlijk had ik liever een iets oudere en meer ervaren doelman gezien.
Anderzijds is dit voor de club een opportuniteit: als hij het waar maakt en de pannen van het dak speelt kan je hem volgend seizoen verkopen, als dat in het buitenland (Nederland) kan, zal je er echt poen kunnen aan verdienen.
Ik denk dat dit echt een buiten kans was, omdat PSV zelf een andere keuze gemaakt heeft voor hun toekomstige doelman waardoor hij geen toekomst meer had bij PSV.
"Broekvent" kwam bij mij nogal denigrerend en negatief over. Maar als dat niet negatief bedoeld was, dan vind ik het niet erg.Lisp-boy wrote: ↑Fri Aug 05, 2022 11:50 amIs dat erg dat ik er zo over denk ? Vind je dat ? Ik had graag een ervaren keeper gezien ipv een 21-jarige, is dat dan erg ?TV2002 wrote: ↑Fri Aug 05, 2022 11:13 amMaxime Delanghe heeft op zijn 21 jaar meer ervaring qua matchen (33 profwedstrijden) op het hoogste niveau dan Teunckens (14 profwedstrijden) had wanneer hij in de winter bij ons arriveerde.
En natuurlijk mag je, je eigen mening over hem hebben, het zou maar erg zijn van niet.
Teuncens heeft ervaring maar hij doet soms toch ook rare dingen vind ik, wat niet wil zeggen dat hij geen goede doelman is ze. Wil alleen maar zeggen ook ervaren doelman kan fout pakken . En zoals ik hier gelezen heb is waar nederlandse school stukken beter als hier. Maar je mag zeker een mening hebben zou erg zijn dat we het allemaal eens zijn he, dan 2ou het maar saai zijn !
De komst van een nieuwe centrale verdediger lijkt moeilijk te worden. Het budget dat daarvoor nog was voorzien hebben ze moeten gebruiken om Delanghe te kunnen halen. Maar ze hopen dat er nog iets uit de bus zal komen. Zo blijkt uit het interview met TVI op Facebook.
Vind het een mooie keuze om dat talent in doel een kans te geven.
Remember Matz Sels. Had toen zelfs nul ervaring denk ik.
Remember Matz Sels. Had toen zelfs nul ervaring denk ik.
Als er geen ervaren CV meer bij komt, dan zitten we defensief toch niet comfortabel vind ik. Te jong en een te dunne spoeling. Dat gebrek aan snelheid bij Pupe, dat gaat ons nog punten kosten. Zo'n speler wordt toch uitgebreid gescout voor hij wordt aangetrokken ?
Formerly known as Lisp-boy
Dit mag je niet luidop zeggen of posten...Lisp-boy wrote: ↑Sat Aug 06, 2022 11:03 pmAls er geen ervaren CV meer bij komt, dan zitten we defensief toch niet comfortabel vind ik. Te jong en een te dunne spoeling. Dat gebrek aan snelheid bij Pupe, dat gaat ons nog punten kosten. Zo'n speler wordt toch uitgebreid gescout voor hij wordt aangetrokken ?