Transfernieuws
Re: Transfernieuws
We mogen toch eens grappen he mensen..
Mooie transfer de nieuwe doelman. Eerlijk is eerlijk. Nu nog een cv en het werk is af.
Neen, hier ben ik echt niet in mee.
Ervaring onder de lat voor die jonge verdediging, dat hadden we nodig, geen 21-jarige broekvent.
Dan hadden we even goed De Smet een kans kunnen geven.
Ervaring onder de lat voor die jonge verdediging, dat hadden we nodig, geen 21-jarige broekvent.
Dan hadden we even goed De Smet een kans kunnen geven.
Formerly known as Lisp-boy
Ik vraag mij af of ze nog wel een verdediger gaan bijhalen, want je leest hier niks over .
Begrijp u daar wel in, maar ik persoonlijk denk dat die wel degelijk kwaliteiten heeft. En ervaring denk dat die laatste jaren heel veel speelde.33 keer voor jong psv en dan nog 26 keer in selectie eerste. De smet speelde laatste jaren zoveel niet hoor, bijna overal 2 de keeper,buiten eerste deel vorig seizoen bij ons.
- Justhomuch
2Carlke wrote: ↑Fri Aug 05, 2022 5:32 amBegrijp u daar wel in, maar ik persoonlijk denk dat die wel degelijk kwaliteiten heeft. En ervaring denk dat die laatste jaren heel veel speelde.33 keer voor jong psv en dan nog 26 keer in selectie eerste. De smet speelde laatste jaren zoveel niet hoor, bijna overal 2 de keeper,buiten eerste deel vorig seizoen bij ons.
De Smet vergelijken met ene die bij de jeugd heeft doorlopen bij PSV en als talent wordt gezien...
Ervaring hoeft voor mij niet persé, hij moet gewoon zelfzeker in doel staan en zijn verdediging aansturen, en dat kan een "broekventje" van 21 jaar ook.
Wij komen áltijd terug!
Maar heeft geen ervaring op het hoogste niveau. Jong PSV en 26 keer in de selectie van het A-team, maar speelde daar nooit.Carlke wrote: ↑Fri Aug 05, 2022 5:32 amBegrijp u daar wel in, maar ik persoonlijk denk dat die wel degelijk kwaliteiten heeft. En ervaring denk dat die laatste jaren heel veel speelde.33 keer voor jong psv en dan nog 26 keer in selectie eerste. De smet speelde laatste jaren zoveel niet hoor, bijna overal 2 de keeper,buiten eerste deel vorig seizoen bij ons.
Hij zal wel talent hebben, maar voor mij is dit een foute keuze. We kunnen nu alleen maar hopen dat onze eventuele nieuwe CV wél de nodige ervaring gaat hebben.
Formerly known as Lisp-boy
Jong PSV speelt in tweede klasse he vriend..
Inderdaad, hij heeft dus al 33 wedstrijden gespeeld in de Nederlandse 2de klasse. Rekening houdend met zijn leeftijd is dat dus al een park ervaring. Mij lijkt deze transfer echt in ons verhaal te passen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.