Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Djeezes gast, stop het ooit bij u?ozzy105 wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 12:36 pm2...een van de weinigen met een actie en flankaanvaller... Nu zijn er 2 flankaanvallers een must en waar blijft de vervanger voor de Schuer?Lisp-boy wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 11:35 amAls er nu één speler is die ik liever niet zie vertrekken dan is het Limbombe, toch ook iemand op een positie waar we al niet dik bezaaid zijn. In plaats van dat er een flankaanvaller bij komt gaat er één weg. Ook iemand die voor dreiging zorgt en zonder twijfel één van onze betere voetballers in de kern. Nu, ik ken Tabekou niet (moest hij komen), maar dat zal er toch boenk op moeten zijn. Hopelijk vangen ze idd een mooie som voor Limbombe.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zeg het, ik ken hem niet echt, maar hopelijk heb je gelijk en hopelijk kunnen ze hem dan halen.Axassin wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 12:10 pmBij mij is dat dan toch met miiiiiijlen voorsprong thibaut van acker hoor. Stallone kon flitsen maar dan weer 3 matchen totaal afwezig tekenen. Als tabekou zijn vervanger wordt, heb je hetzelfde type maar dan 6 jaar jonger.Lisp-boy wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 11:35 amAls er nu één speler is die ik liever niet zie vertrekken dan is het Limbombe, toch ook iemand op een positie waar we al niet dik bezaaid zijn. In plaats van dat er een flankaanvaller bij komt gaat er één weg. Ook iemand die voor dreiging zorgt en zonder twijfel één van onze betere voetballers in de kern. Nu, ik ken Tabekou niet (moest hij komen), maar dat zal er toch boenk op moeten zijn. Hopelijk vangen ze idd een mooie som voor Limbombe.
Formerly known as Lisp-boy
-
Nu gaan we vermoedelijk degraderen. Als er morgen een transfer komt die ozzyboy kan bekoren, is top 3 een must! Simpel!Axassin wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 1:08 pmDjeezes gast, stop het ooit bij u?ozzy105 wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 12:36 pm2...een van de weinigen met een actie en flankaanvaller... Nu zijn er 2 flankaanvallers een must en waar blijft de vervanger voor de Schuer?Lisp-boy wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 11:35 amAls er nu één speler is die ik liever niet zie vertrekken dan is het Limbombe, toch ook iemand op een positie waar we al niet dik bezaaid zijn. In plaats van dat er een flankaanvaller bij komt gaat er één weg. Ook iemand die voor dreiging zorgt en zonder twijfel één van onze betere voetballers in de kern. Nu, ik ken Tabekou niet (moest hij komen), maar dat zal er toch boenk op moeten zijn. Hopelijk vangen ze idd een mooie som voor Limbombe.![]()
Wie blijft er nog over van de aanwinsten van vorig seizoen? Hakim weg na amper 1 seizoen de topschutter notabene idem Schuermans, Yagan, Maes, Limbombe, Swinnen, Hendrickx.... Precies een duivenkot al eens bekeken hoeveel spelers al de revue gepasseerd zijn sinds de heropstart in 2018 mensen? Na een seizoen moet je bijna vanaf nul herbeginnen...
ExactKLSK190630 wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 1:37 pmNu gaan we vermoedelijk degraderen. Als er morgen een transfer komt die ozzyboy kan bekoren, is top 3 een must! Simpel!

Er zullen toch altijd mensen zagen. Zeker degenen die al 10j niet meer op het Lips zijn geweest
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Met deze kleine kern en wetende dat je blessuregevoelige spelers hebt ga je het weer moeilijk krijgen daar moet je geen voetbalkenner voor zijn... Naessens-Vekemans ga je heel wss weinig plezier aan beleven, Schouterden wordt ook al 34 jaar de enige flankaanvaller momenteel. Rocha goede spits maar weinig gespeelt het voorbije seizoen en ook tijdje out geweest.Alle hoop ligt bij hem. Achteraan heb je nog steeds geen vervanger voor Schuermans. Nu nog hopen dat Gillikens ook niet vertrekt voor wat euro's!
Toch wel jammer dat Limbombe vertrekt. Maar het was nu 'cashen' of volgend jaar gratis de deur uit laten gaan. Dan is dit een zeer begrijpelijke keuze. Zeker als hij zelf veel zin heeft in een buitenlands avontuur. Limbombe moet je niet tegen zijn goesting hier houden (en zeker hij niet).
En met mogelijk Serge Tabekou heb je echt wel een zeer stevige vervanger, geen kwaliteitsverlies. Een blokje beton met gigantisch veel snelheid. Nog maar 25 jaar en toch wel al veel 1B en zelfs 1A-ervaring.
En met mogelijk Serge Tabekou heb je echt wel een zeer stevige vervanger, geen kwaliteitsverlies. Een blokje beton met gigantisch veel snelheid. Nog maar 25 jaar en toch wel al veel 1B en zelfs 1A-ervaring.
Iemand idee hoeveel spelers sinds de heropstart in 2018 al kwamen en ook vertrokken? Speler of 30-40 Als je het dan geen duivenkot mag vernoemen...