Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik zal nog eens ne naam droppen volgens de gekende scoutingmanier: serge tabekou.
Dan begint de ploeg er toch mooi uit te zien.
Dan begint de ploeg er toch mooi uit te zien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Aanvulling: dat is dan de vervanger voor Stallone.
Gemengde gevoelens hierbij. Was toch een speler met een actie en snelheid. Aan de andere kant sukkelde die geregeld met blessures, had heel slechte periodes en toch al 31. Tabekou (25j) is als vervanging zeker geen verzwakking.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hier hetzelfde gevoel, hij was begin vorig seizoen heel sterk maar zakte nadien toch ook mee weg. Vaak dreigend maar nog vaker gaan voor eigen succes. Hopelijk krijgen we er een schone transfersom voor en komt Tabekou dan denk ik dat we hier als club weer als winnaar uitkomen.Axassin wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 6:20 amAanvulling: dat is dan de vervanger voor Stallone.
Gemengde gevoelens hierbij. Was toch een speler met een actie en snelheid. Aan de andere kant sukkelde die geregeld met blessures, had heel slechte periodes en toch al 31. Tabekou (25j) is als vervanging zeker geen verzwakking.
Heb ik iets gemist gaat limbombe weg dan ,
Zou naar Cyprus trekken. If the price is right: geen probleem. Uiteraard wel met pijn in het hart, want intrinsiek vermoedelijk de beste voetballer tussen de lijnen bij ons. Wel erg wisselvallig. Als ze hem kunnen vervangen en een mooie som kunnen bijschrijven hoeft dat inderdaad geen probleem te zijn.
In iedergeval: bedankt voor de mooie momenten Stallone! Veel succes!
Als er nu één speler is die ik liever niet zie vertrekken dan is het Limbombe, toch ook iemand op een positie waar we al niet dik bezaaid zijn. In plaats van dat er een flankaanvaller bij komt gaat er één weg. Ook iemand die voor dreiging zorgt en zonder twijfel één van onze betere voetballers in de kern. Nu, ik ken Tabekou niet (moest hij komen), maar dat zal er toch boenk op moeten zijn. Hopelijk vangen ze idd een mooie som voor Limbombe.
Formerly known as Lisp-boy
Bij mij is dat dan toch met miiiiiijlen voorsprong thibaut van acker hoor. Stallone kon flitsen maar dan weer 3 matchen totaal afwezig tekenen. Als tabekou zijn vervanger wordt, heb je hetzelfde type maar dan 6 jaar jonger.Lisp-boy wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 11:35 amAls er nu één speler is die ik liever niet zie vertrekken dan is het Limbombe, toch ook iemand op een positie waar we al niet dik bezaaid zijn. In plaats van dat er een flankaanvaller bij komt gaat er één weg. Ook iemand die voor dreiging zorgt en zonder twijfel één van onze betere voetballers in de kern. Nu, ik ken Tabekou niet (moest hij komen), maar dat zal er toch boenk op moeten zijn. Hopelijk vangen ze idd een mooie som voor Limbombe.
2...een van de weinigen met een actie en flankaanvaller... Nu zijn er 2 flankaanvallers een must en waar blijft de vervanger voor de Schuer?Lisp-boy wrote: ↑Sat Jul 16, 2022 11:35 amAls er nu één speler is die ik liever niet zie vertrekken dan is het Limbombe, toch ook iemand op een positie waar we al niet dik bezaaid zijn. In plaats van dat er een flankaanvaller bij komt gaat er één weg. Ook iemand die voor dreiging zorgt en zonder twijfel één van onze betere voetballers in de kern. Nu, ik ken Tabekou niet (moest hij komen), maar dat zal er toch boenk op moeten zijn. Hopelijk vangen ze idd een mooie som voor Limbombe.
Erg jammer, maar wens hem wel veel succes. Beter dit dan hem tegen z'n zin houden en hem op het einde van het seizoen gratis zien vertrekken zeker?