Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
En wat lees ik hier pupe weer heel goed, ik blijf het zeggen hij gaat onze beste aanwinst worden .
Toch wel: sterk in duel, redelijk snel, maakte geen fouten uitvoetballend in de hoge pressing van Brugge en bovenal een imposant figuur. Zouden we de centen in van een dure CV niet beter in een extra flank steken bv?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Daar ben ik zeker van ! Pupe gillekens achteraan, poelmans kan daar ook depaneren en de bie ook dacht ik.
@mark: een oprechte vraag. Ben je tevreden met de transfers (wetende dat er zeker nog één met ervaring gaat bijkomen)?
In mijn ogen als ik onze kern vergelijk met vorig seizoen, maar daar hoef je het niet eens mee te zijn:
1) We houden één van de beste keepers van de reeks. Tegen alle verwachtingen in.
2) Hendrickx -> Libert. Dat is volgens mij een status quo, vooral gezien het feit dat dat Jonathan zijn beste niveau niet gehaald heeft. En in principe maakt dat allemaal niet zoveel uit aangezien PDS volop zijn kans moet krijgen (ik ben fan

3) Schuermans -> Nog te halen CV met ervaring. Maar je hebt daar een extra optie met Pupe die een goede indruk maakt, Een positie waar we voordien nogal krap zaten.
4) Scott -> De Bie. Van wat ik al gezien heb (Putte & Club Brugge), was Scott fysiek indrukwekkender, De Bie voetballend beter
5) Swinnen -> Brebels. Dat lijkt mij toch een stap vooruit. Meer ervaring in de reeks, fysiek een stuk steviger en voetballend beter.
6) Yagan -> Tarfi. Niet 100% hetzelfde type aangezien Yagan meer een echte flank is. Tarfi is technisch wel de betere voetballer
7) Hakim -> Rocha. Tja, dat spreekt voor zich als je de stats van Rocha in 1B gaat bekijken
8) Liongola is in principe (nog) niet vervangen maar wat die clown soms stond te doen op een veld, daar kan je evengoed Maxime Limbombe of een andere jeugdspeler zetten. Die laatste vind ik overigens gretig spelen in de voorbereiding.
9) Je hebt in de spits een extra optie met Daan Vekemans. Ander profiel ook. Jens Naessens gaat mogen knokken voor zijn plaatsje, zelfs als invaller.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Axassin, ben het grotendeels met je eens, al moeten sommigen zich voor mij nog bewijzen, maar slecht is het zeker niet.Axassin wrote: ↑Thu Jun 30, 2022 5:17 pm@mark: een oprechte vraag. Ben je tevreden met de transfers (wetende dat er zeker nog één met ervaring gaat bijkomen)?
In mijn ogen als ik onze kern vergelijk met vorig seizoen, maar daar hoef je het niet eens mee te zijn:
1) We houden één van de beste keepers van de reeks. Tegen alle verwachtingen in.
2) Hendrickx -> Libert. Dat is volgens mij een status quo, vooral gezien het feit dat dat Jonathan zijn beste niveau niet gehaald heeft. En in principe maakt dat allemaal niet zoveel uit aangezien PDS volop zijn kans moet krijgen (ik ben fan)
3) Schuermans -> Nog te halen CV met ervaring. Maar je hebt daar een extra optie met Pupe die een goede indruk maakt, Een positie waar we voordien nogal krap zaten.
4) Scott -> De Bie. Van wat ik al gezien heb (Putte & Club Brugge), was Scott fysiek indrukwekkender, De Bie voetballend beter
5) Swinnen -> Brebels. Dat lijkt mij toch een stap vooruit. Meer ervaring in de reeks, fysiek een stuk steviger en voetballend beter.
6) Yagan -> Tarfi. Niet 100% hetzelfde type aangezien Yagan meer een echte flank is. Tarfi is technisch wel de betere voetballer
7) Hakim -> Rocha. Tja, dat spreekt voor zich als je de stats van Rocha in 1B gaat bekijken
8) Liongola is in principe (nog) niet vervangen maar wat die clown soms stond te doen op een veld, daar kan je evengoed Maxime Limbombe of een andere jeugdspeler zetten. Die laatste vind ik overigens gretig spelen in de voorbereiding.
9) Je hebt in de spits een extra optie met Daan Vekemans. Ander profiel ook. Jens Naessens gaat mogen knokken voor zijn plaatsje, zelfs als invaller.
Zal waarschijnlijk dan ook morgen of zaterdag abbo verlengen.
Hoop echt wel dat ik me minder kwaad moet maken in TVI (opstelling, spelwijze en wissels)
Want opnieuw het grootste deel van de competie (vorig jaar na de eerste 10 wedstrijden tot einde seizoen) allerlei verwijten naar zijn kop slingeren heb ik geen zin in, zit ook vrij dicht bij de dugout.
Topnieuws, klasse! Ik ben ook geen grote tvi fan maar wie weet kan hij ons verrassen.Mark wrote: ↑Thu Jun 30, 2022 6:39 pmAxassin, ben het grotendeels met je eens, al moeten sommigen zich voor mij nog bewijzen, maar slecht is het zeker niet.Axassin wrote: ↑Thu Jun 30, 2022 5:17 pm@mark: een oprechte vraag. Ben je tevreden met de transfers (wetende dat er zeker nog één met ervaring gaat bijkomen)?
2) Hendrickx -> Libert. Dat is volgens mij een status quo, vooral gezien het feit dat dat Jonathan zijn beste niveau niet gehaald heeft. En in principe maakt dat allemaal niet zoveel uit aangezien PDS volop zijn kans moet krijgen (ik ben fan)
Zal waarschijnlijk dan ook morgen of zaterdag abbo verlengen.
Hoop echt wel dat ik me minder kwaad moet maken in TVI (opstelling, spelwijze en wissels)
Want opnieuw het grootste deel van de competie (vorig jaar na de eerste 10 wedstrijden tot einde seizoen) allerlei verwijten naar zijn kop slingeren heb ik geen zin in, zit ook vrij dicht bij de dugout.

Update abo verkoop
Ben gisteren dus mijn abo gaan vernieuwen 33ste abo op rij, 45ste sinds 1969.
Ons groepje van 4 zal dus ook komend seizoen plaats nemen op T1 blok E3 rij 6 plaatsen 7 tot en met 10.
Er waren gisteren iets meer dan 600 abo's verkocht, vorig jaar 1500 betaalde abo's bij aanvang seizoen. Met gratis abo's (oa jeugdspelers) in totaal 2500.
Ons groepje van 4 zal dus ook komend seizoen plaats nemen op T1 blok E3 rij 6 plaatsen 7 tot en met 10.
Er waren gisteren iets meer dan 600 abo's verkocht, vorig jaar 1500 betaalde abo's bij aanvang seizoen. Met gratis abo's (oa jeugdspelers) in totaal 2500.
Prachtig nieuws! Een 45ste abo mag je trots op zijn.Mark wrote: ↑Sat Jul 02, 2022 6:54 amUpdate abo verkoop
600 abo's lijkt me al best OK. Weet dat er vele een abo kopen pas als het seizoen start of bijna van start gaat.
Ik denk/hoop dat we minstens aan evenveel gaan graken. Hoewel, met al het gedoe met de harde kern.. wie zal het zeggen.Mark wrote: ↑Sat Jul 02, 2022 6:54 amUpdate abo verkoop
-
Hetzelfde zal wel zeer goed zijn. Jammer genoeg dat het nog altijd een lege indruk zal maken in het stadion.
Hopelijk komt er snel het stadion voor 10-12k toeschouwers.
Hopelijk komt er snel het stadion voor 10-12k toeschouwers.