Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
Bwa, was wel degelijk wat a-kern volk bij. Ik heb in de eerste helft geteld hoeveel transfergeld er bij brugge op het veld stond: 27 miljoen (meijer, nsoki,balanta, otasawie, nusa, sowah, jutgla). Daarnaast ook hun betere talenten als Cisse Sandra en Hautekiet. Da's toch een serieus team. In de tweede helft dan nog Ricca, vormer, mata,... toen kregen we het wel moeilijker.Mark wrote: ↑Wed Jun 29, 2022 5:37 pmWas verslaggever die zei dat het Gillekens was, pas in de 2de helft gecorrigeerd.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 29, 2022 4:43 pmHaha den Ozzy, hij volgt de club toch echt van dichtbij hoor![]()
verder goede wedstrijd van Lierse, al waren de meeste club spelers van club next
eind uitslag 1-1 kopbal doelpunt Vormer via de paal binnen
Die pupe verrast mij toch wel. Stevige bonk die voetballend echt wel ok is. En er werd door brugge best wel hoge pressing gespeeld.
Nog iets opvallend: de commentator van dienst, die vermoedelijk voor de match even met tvi had gebabbeld, sprak over nog 3 versterkingen die de coach zou willen. Dan zijn we toch serieus gewapend.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wat mij vooral ook opviel was het buikje van Teunckens.
Nog iemand opgevallen dat die allesbehalve scherp staat ?

Nog iemand opgevallen dat die allesbehalve scherp staat ?
Formerly known as Lisp-boy
Was vorig seizoen ook al.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ik vond dat echt bijzonder ergerlijk vorig jaar, maar goed: hij keepte wel als een beest. Kan me wel moeilijk voorstellen dat de staf daar niks van zegt.
is inderdaad een raar zicht, maar eerlijk kan mij geen bal schelen zolang hij de nul houd ! Is voor mij onze beste doelman in jaren.
Sinds de heropstart zeker wel. Maar ik vind dat die vaak wel een rare stijl heeft. Uitvoetballend ook niet altijd secuur. Maar op de lijn echt wel top.
Op 2 spelers na club NXT klopt toch ook niet hoor. 3 ervaren mannen: Vormer, Ricca, Mata. 2 jonge talenten die een volwaardig lid van de A-kern zijn of al reeds waren: Mbamba en Nusa. Verder nog Hautekiet en Sylla die vanaf dit jaar ook worden opgenomen in de A-kern, dacht ik. Neemt niet weg dat die laatste twee wel matchen bij Club NXT zullen spelen.Devyd wrote: ↑Wed Jun 29, 2022 6:45 pmHet was maar een oefen match .
Maar om het nu goed te noemen .
De tweede helft met moeite aan de overkant geraakt tegen op 2 spelers na club next .
Da vond ik nog ni echt denderend te noemen .
Maar goe , we zullen binnen een paar weken zien of er een degelijk geheel staat .
Maar wat ik uit deze match opmaak , is dat er qua tactiek niets zal veranderen , proberen achteraan sterk blok te houden en op de counter er proberen uit te komen .
Dag en nacht verschil met hoe die jonge gasten van Brugge dat balletje bij wijlen lieten rondgaan in ieder geval .
In de eerste helft stonden er toch verschillende miljoenenaankopen tussen de lijnen en hun betere jeugdspelers zoals Sabbe, Audoor en Sandra.
Dus ik vond het toch een zeer knappe prestatie hoor.

Maar uiteraard het is maar een oefenmatch.
Klopt. Eerste helft ook Otasawie (die heeft matchen in de PL in de benen), nsoki (vorig jaar 26 matchen in de ploeg bij Club en 6,5 miljoen gekost), Meijer (net 7 miljoen gekost), Balanta (vorig jaar 24 matchen voor club), Sowah (geflopt maar wel 9 miljoen gekost) en Jutgla (nieuw speerpunt in de aanval en voor 5 miljoen overgekomen van Barcelona). Op 2 spelers na club nxt is de prestatie echt oneer aandoen.TV2002 wrote: ↑Thu Jun 30, 2022 2:49 pmOp 2 spelers na club NXT klopt toch ook niet hoor. 3 ervaren mannen: Vormer, Ricca, Mata. 2 jonge talenten die een volwaardig lid van de A-kern zijn of al reeds waren: Mbamba en Nusa. Verder nog Hautekiet en Sylla die vanaf dit jaar ook worden opgenomen in de A-kern, dacht ik. Neemt niet weg dat die laatste twee wel matchen bij Club NXT zullen spelen.Devyd wrote: ↑Wed Jun 29, 2022 6:45 pmHet was maar een oefen match .
Maar om het nu goed te noemen .
De tweede helft met moeite aan de overkant geraakt tegen op 2 spelers na club next .
Da vond ik nog ni echt denderend te noemen .
Maar goe , we zullen binnen een paar weken zien of er een degelijk geheel staat .
Maar wat ik uit deze match opmaak , is dat er qua tactiek niets zal veranderen , proberen achteraan sterk blok te houden en op de counter er proberen uit te komen .
Dag en nacht verschil met hoe die jonge gasten van Brugge dat balletje bij wijlen lieten rondgaan in ieder geval .
In de eerste helft stonden er toch verschillende miljoenenaankopen tussen de lijnen en hun betere jeugdspelers zoals Sabbe, Audoor en Sandra.
Dus ik vond het toch een zeer knappe prestatie hoor.![]()
Maar uiteraard het is maar een oefenmatch.