Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
Zonder spits? Als je je club een beetje kent, weet je dat Leemans onze spits van de beloften is. Dus we speelden wel met een spits.
Ik had ook graag gaan zien, maar uiteindelijk toch niet meer gelukt, het was een beetje vroeg.

Content voor de ploeg, toch de eerste grotere test.
Gewonnen én toch aardig wat jongeren die minuten hebben kunnen maken. Mooi zo!
Op naar Brugge. Hopelijk kan ik dat streamen.
Op naar Brugge. Hopelijk kan ik dat streamen.
De stream staat alvast klaar op Youtube kanaal van Brugge:
https://www.youtube.com/watch?v=eLYfwNiKRBk
Rusten 0-1 goal Gillikens
-
Joedrick Pupe maakt een heel goede indruk in de eerste helft. Sterk.Barry wrote: ↑Wed Jun 29, 2022 11:00 amDe stream staat alvast klaar op Youtube kanaal van Brugge:
Eventjes schrik voor een zware blessure van De Bie. Maar kon uiteindelijk eerste helft wel uitspelen.
Voor de rest eigenlijk weinig doelgevaar van beide kanten. Nog een kans voor Rocha, maar niet echt goed afgewerkt.
We staan weer zeer sterk in blok.
Idd, achteraan oa weer een betrouwbare Pieter en Gillikens.TV2002 wrote: ↑Wed Jun 29, 2022 4:32 pmJoedrick Pupe maakt een heel goede indruk in de eerste helft. Sterk.Barry wrote: ↑Wed Jun 29, 2022 11:00 amDe stream staat alvast klaar op Youtube kanaal van Brugge:
Eventjes schrik voor een zware blessure van De Bie. Maar kon uiteindelijk eerste helft wel uitspelen.
Voor de rest eigenlijk weinig doelgevaar van beide kanten. Nog een kans voor Rocha, maar niet echt goed afgewerkt.
We staan weer zeer sterk in blok.
- Justhomuch
Haha den Ozzy, hij volgt de club toch echt van dichtbij hoor

Wij komen áltijd terug!
Was verslaggever die zei dat het Gillekens was, pas in de 2de helft gecorrigeerd.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 29, 2022 4:43 pmHaha den Ozzy, hij volgt de club toch echt van dichtbij hoor![]()
verder goede wedstrijd van Lierse, al waren de meeste club spelers van club next
eind uitslag 1-1 kopbal doelpunt Vormer via de paal binnen
Het was maar een oefen match .
Maar om het nu goed te noemen .
De tweede helft met moeite aan de overkant geraakt tegen op 2 spelers na club next .
Da vond ik nog ni echt denderend te noemen .
Maar goe , we zullen binnen een paar weken zien of er een degelijk geheel staat .
Maar wat ik uit deze match opmaak , is dat er qua tactiek niets zal veranderen , proberen achteraan sterk blok te houden en op de counter er proberen uit te komen .
Dag en nacht verschil met hoe die jonge gasten van Brugge dat balletje bij wijlen lieten rondgaan in ieder geval .
Maar om het nu goed te noemen .
De tweede helft met moeite aan de overkant geraakt tegen op 2 spelers na club next .
Da vond ik nog ni echt denderend te noemen .
Maar goe , we zullen binnen een paar weken zien of er een degelijk geheel staat .
Maar wat ik uit deze match opmaak , is dat er qua tactiek niets zal veranderen , proberen achteraan sterk blok te houden en op de counter er proberen uit te komen .
Dag en nacht verschil met hoe die jonge gasten van Brugge dat balletje bij wijlen lieten rondgaan in ieder geval .