Clubnieuws
Re: Clubnieuws
2.... helemaal correct jammer dat er zijn die het niet inzien , allee de twijfelaars noem eens wat trainers op die neus hebben voor goede transfers,goedkoop is en met belgen en jonge gasten werkt !KLSK190630 wrote: ↑Tue Apr 19, 2022 6:29 pmHahahaha jezus toch ozzy, jouw argumenten zijn zo ontzettend slecht. ALLE doelstellingen zijn gehaald, we waren lang de attractiefste club, we scoorden heel vlot. En ja dan komt er een mindere periode. Hallow, mag het?! Limbombe was zo vermoeid als wat en dan liep alles minder. Zelfs zonder onze beste speler, Maes, zijn we heel erg makkelijk gered.ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 19, 2022 6:15 pm2...Wil je blijven aanmodderen, een liftclub worden tussen 1B en 1ste Amateurreeks kan je hem behouden maar de echte stap richting de hoogste klasse ? Neen dan moet er een bekwamere trainer komen.Mark wrote: ↑Tue Apr 19, 2022 5:29 pmGoed ieder zijn mening, ik weet zeker dat Yagan verschillende wedstrijden bewust niet opgesteld werd oa in het begin van het seizoen toen hij samen met Laes voor mij en vele anderen totaal onterecht niet meer opgesteld werd.
En dat is dus ook de reden waarom ik TVI buiten wil. Ik ben het totaal oneens met zijn spelwijze, zijn opstelling, en zijn wissels. En ik ben lang niet de enige die er zo over denkt ! Met TVI als coach kan je sportief geen stap vooruit zetten !
Dat Maes vertrok is enkel en alleen zijn schuld, dat merk je aan alles en iedereen. Dat was NIET TVI zijn schuld. Van Acker zie ik 10x liever als onze capi trouwens. Echt een type speler voor onze club.
Ik ben zelf niet perse voor of tegen TVI, maar ik zie hem na dit seizoen toch echt wel graag blijven, vooral voor de stabiliteit van de club.
Even kort samenvatten voor Ozzy en Mark:
-TVI zijn neus voor transfers is fantastisch, ik kijk al uit naar de zomertransfers. Wat hij dit seizoen deed qua transfers met dit budget is indrukwekkend. Teunckens was op zijn aandringen
- Hij kan een groep smeden zoals niet velen dat kunnen, dat zegt nu echt bijna elke speler.
- Hij gaat helemaal mee in de club's visie en wil met belgische & jeugdspelers werken. Vind maar eens een trainer die dat wil, met de kennis en connecties van TVI, very good luck.
- Hij gaat nu aan zijn derde seizoen beginnen, dat maakt dat hij de club+enkele jeugdspelers goed begint te kennen, ook alleen maar positief lijkt me.
- Ja, ik vind zijn ietwat gelaten uitstraling ook niet altijd even top en ja zijn wissels zijn soms raar. Maar hij werkt elke dag met die mannen, wij zien 90 min per week. Lijkt me simpel wie het dan het beste weet.
Ik kijk met veel goesting uit naar volgend jaar, ondanks ik ook even twijfelde midden dit seizoen.
3... Elk jaar zullen wij sterker worden, mede door het belgenverhaal. In het begin werd er beetje mee gelachen maar we doen het toch maar. Als er nu nog een paar jeugdspelers deze zomer doorstromen naar onze A-kern, en deze ook kansen krijgen wat dit seizoen mss iets te weinig is gebeurd op PDS na. Gaan we ook daar weer een boost krijgen.Carlke wrote: ↑Tue Apr 19, 2022 6:41 pm2.... helemaal correct jammer dat er zijn die het niet inzien , allee de twijfelaars noem eens wat trainers op die neus hebben voor goede transfers,goedkoop is en met belgen en jonge gasten werkt !KLSK190630 wrote: ↑Tue Apr 19, 2022 6:29 pmHahahaha jezus toch ozzy, jouw argumenten zijn zo ontzettend slecht. ALLE doelstellingen zijn gehaald, we waren lang de attractiefste club, we scoorden heel vlot. En ja dan komt er een mindere periode. Hallow, mag het?! Limbombe was zo vermoeid als wat en dan liep alles minder. Zelfs zonder onze beste speler, Maes, zijn we heel erg makkelijk gered.
Dat Maes vertrok is enkel en alleen zijn schuld, dat merk je aan alles en iedereen. Dat was NIET TVI zijn schuld. Van Acker zie ik 10x liever als onze capi trouwens. Echt een type speler voor onze club.
Ik ben zelf niet perse voor of tegen TVI, maar ik zie hem na dit seizoen toch echt wel graag blijven, vooral voor de stabiliteit van de club.
-TVI zijn neus voor transfers is fantastisch, ik kijk al uit naar de zomertransfers. Wat hij dit seizoen deed qua transfers met dit budget is indrukwekkend. Teunckens was op zijn aandringen
- Hij kan een groep smeden zoals niet velen dat kunnen, dat zegt nu echt bijna elke speler.
- Hij gaat helemaal mee in de club's visie en wil met belgische & jeugdspelers werken. Vind maar eens een trainer die dat wil, met de kennis en connecties van TVI, very good luck.
- Hij gaat nu aan zijn derde seizoen beginnen, dat maakt dat hij de club+enkele jeugdspelers goed begint te kennen, ook alleen maar positief lijkt me.
- Ja, ik vind zijn ietwat gelaten uitstraling ook niet altijd even top en ja zijn wissels zijn soms raar. Maar hij werkt elke dag met die mannen, wij zien 90 min per week. Lijkt me simpel wie het dan het beste weet.
Ik kijk met veel goesting uit naar volgend jaar, ondanks ik ook even twijfelde midden dit seizoen.
Met Cel teunen en siray (nog maar net 16) zitten er nog een tweetal aan te komen.Barry wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 10:39 am3... Elk jaar zullen wij sterker worden, mede door het belgenverhaal. In het begin werd er beetje mee gelachen maar we doen het toch maar. Als er nu nog een paar jeugdspelers deze zomer doorstromen naar onze A-kern, en deze ook kansen krijgen wat dit seizoen mss iets te weinig is gebeurd op PDS na. Gaan we ook daar weer een boost krijgen.Carlke wrote: ↑Tue Apr 19, 2022 6:41 pm2.... helemaal correct jammer dat er zijn die het niet inzien , allee de twijfelaars noem eens wat trainers op die neus hebben voor goede transfers,goedkoop is en met belgen en jonge gasten werkt !KLSK190630 wrote: ↑Tue Apr 19, 2022 6:29 pm
Hahahaha jezus toch ozzy, jouw argumenten zijn zo ontzettend slecht. ALLE doelstellingen zijn gehaald, we waren lang de attractiefste club, we scoorden heel vlot. En ja dan komt er een mindere periode. Hallow, mag het?! Limbombe was zo vermoeid als wat en dan liep alles minder. Zelfs zonder onze beste speler, Maes, zijn we heel erg makkelijk gered.
Ondertussen laat de club ook weten dat enkele contracten niet verlengd worden;
- Yagan: we hebben het er hier al over gehad. Één van onze gevaarlijkste spelers. Jammer genoeg zelden fit geweest dit seizoen + vermoedelijk één van de zwaardere contracten. Dan kan ik de keuze wel begrijpen
- Vannufellen en Kieboom: kwamen van Geel en Willem II (denk ik) maar hebben geen minuut gemaakt
- Jordan Liongola: oef. Wat een dramatische voetballer. Ik was zondag oprecht slechtgezind dat die de penalty opeiste. Graag zo geen spelers meer in onze kleuren.
- Hakim: duidelijk dat er hier al langer iets speelde gezien zijn invallersstatuut de laatste weken. Misschien wilt hij ook niet verlengen? Er zat echt wel iet in, maar bracht o zo weinig rendement. Ok, er zijn matchen waar de aanvoer een stuk minder was maar die heeft toch ook dotten van kansen laten liggen. Onder andere ook door mindere balcontroles in de 16. Hopelijk komt er hier een goeie vervanger.
- Scott: op zich wel jammer want een sympathieke gast en inzetbaar op zowel cv en de 6. Maar die polyvalentie was voor mij dan weer ook zijn zwakte. Te traag en te grote draaicirkel in het middenveld. Een zuivere cv is hij ook niet, al deed hij het daar verdienstelijk.
Buiten Hakim dus geen enkele basisspeler van na Nieuwjaar (waar we volgens mij 21 van onze 36 punten pakken?) die vertrekt. Als je dat kan aanvullen met 4-5 spelers die het niveau omhoog halen, gaan we een goeie groep hebben.
Enkel Schouterden mag voor mij zijn niveau opkrikken. Daar mag echt wel meer van verwacht worden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Kleine toevoeging: we pakten na nieuwjaar 18 op 36, ofwel 1.5 punten per match. Voor nieuwjaar pakten we 18 op 48, ofwel 1,12 punten per match. Dat laatste dus met Yagan, Bitsindou en Hakim. Het eerste met enkel Hakim in 3/4 van de matchen.Axassin wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:27 pmMet Cel teunen en siray (nog maar net 16) zitten er nog een tweetal aan te komen.Barry wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 10:39 am3... Elk jaar zullen wij sterker worden, mede door het belgenverhaal. In het begin werd er beetje mee gelachen maar we doen het toch maar. Als er nu nog een paar jeugdspelers deze zomer doorstromen naar onze A-kern, en deze ook kansen krijgen wat dit seizoen mss iets te weinig is gebeurd op PDS na. Gaan we ook daar weer een boost krijgen.
- Yagan: we hebben het er hier al over gehad. Één van onze gevaarlijkste spelers. Jammer genoeg zelden fit geweest dit seizoen + vermoedelijk één van de zwaardere contracten. Dan kan ik de keuze wel begrijpen
- Vannufellen en Kieboom: kwamen van Geel en Willem II (denk ik) maar hebben geen minuut gemaakt
- Jordan Liongola: oef. Wat een dramatische voetballer. Ik was zondag oprecht slechtgezind dat die de penalty opeiste. Graag zo geen spelers meer in onze kleuren.
- Hakim: duidelijk dat er hier al langer iets speelde gezien zijn invallersstatuut de laatste weken. Misschien wilt hij ook niet verlengen? Er zat echt wel iet in, maar bracht o zo weinig rendement. Ok, er zijn matchen waar de aanvoer een stuk minder was maar die heeft toch ook dotten van kansen laten liggen. Onder andere ook door mindere balcontroles in de 16. Hopelijk komt er hier een goeie vervanger.
- Scott: op zich wel jammer want een sympathieke gast en inzetbaar op zowel cv en de 6. Maar die polyvalentie was voor mij dan weer ook zijn zwakte. Te traag en te grote draaicirkel in het middenveld. Een zuivere cv is hij ook niet, al deed hij het daar verdienstelijk.
Buiten Hakim dus geen enkele basisspeler van na Nieuwjaar (waar we volgens mij 21 van onze 36 punten pakken?) die vertrekt. Als je dat kan aanvullen met 4-5 spelers die het niveau omhoog halen, gaan we een goeie groep hebben.
Enkel Schouterden mag voor mij zijn niveau opkrikken. Daar mag echt wel meer van verwacht worden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
En in die 3/4 matchen van Hakim heeft hij 1 goal gemaaktAxassin wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:34 pmKleine toevoeging: we pakten na nieuwjaar 18 op 36, ofwel 1.5 punten per match. Voor nieuwjaar pakten we 18 op 48, ofwel 1,12 punten per match. Dat laatste dus met Yagan, Bitsindou en Hakim. Het eerste met enkel Hakim in 3/4 van de matchen.Axassin wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:27 pmMet Cel teunen en siray (nog maar net 16) zitten er nog een tweetal aan te komen.Barry wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 10:39 am
3... Elk jaar zullen wij sterker worden, mede door het belgenverhaal. In het begin werd er beetje mee gelachen maar we doen het toch maar. Als er nu nog een paar jeugdspelers deze zomer doorstromen naar onze A-kern, en deze ook kansen krijgen wat dit seizoen mss iets te weinig is gebeurd op PDS na. Gaan we ook daar weer een boost krijgen.

Omdat er hier de voorbije uren nogal gegoocheld wordt met cijfers ben ik ook wat gaan opzoeken.
De aanvallers die door TVI aan de kant geschoven worden(Abdallah en Ygan) scoorden 13 van onze 39 doepunten, dat is 33%
Hun vervangers die een nieuw contract krijgen (Naessens en Schouderden) scoorden 4 van onze 39 doepunten, dat is 10%
Proficiat TVI juiste keuze !
Voor de eerlijkheid zal ik ook nog het aantal speelminuten vermelden
Abdallah-Yagan 2992
Naessens-Schouterden: 2212 dus zij speelden 26% minder, maar scoorden 70% minder !
De aanvallers die door TVI aan de kant geschoven worden(Abdallah en Ygan) scoorden 13 van onze 39 doepunten, dat is 33%
Hun vervangers die een nieuw contract krijgen (Naessens en Schouderden) scoorden 4 van onze 39 doepunten, dat is 10%
Abdallah-Yagan 2992
Naessens-Schouterden: 2212 dus zij speelden 26% minder, maar scoorden 70% minder !
Dan ga je er vanuit de Hakim wou bijtekenen? Dan hou je geen rekening met het feit dat er al misschien vervangers zijn die wij nog niet kennen en dat Naessens en Schouterden als backup behouden blijven?Mark wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 3:22 pmOmdat er hier de voorbije uren nogal gegoocheld wordt met cijfers ben ik ook wat gaan opzoeken.
Abdallah-Yagan 2992
Zonder het totaalplaatje te kennen is je oordeel te kort door de bocht.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Klopt zeker ook Mark! Maar je kan er niet omheen dat het collectief (cijfermatig dan) een stuk beter was de 2de helft van het seizoen. Ik heb al vaak genoeg gezegd dat een fitte yagan voor ons levensbelangrijk kan zijn. Jammer genoeg is hij dat gedurende de laatste 4 maanden praktisch nooit geweest. En helaas is de laatste periode vaak de indicatie tot het nemen van deze beslissing. We kunnen het ons niet veroorloven één van onze duurste(denk ik) spelers maar 4 van de 10 matchen te kunnen opstellen.Mark wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 3:22 pmOmdat er hier de voorbije uren nogal gegoocheld wordt met cijfers ben ik ook wat gaan opzoeken.
Abdallah-Yagan 2992
Ik doelde vooral ook op het feit dat deze spelers er amper bijwaren in de periode waar we het meeste punten pakten. Als je de groep die er wél was kan gaan versterken met 4-5 spelers die het niveau verder omhoog trekken, dan staan we er goed op denk ik.
Nu is de sportieve cel aan zet. Aan hen om jou/ons te overtuigen.
Ik kan deze beslissingen zeker volgen. Zeer begrijpelijk.Axassin wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:27 pmMet Cel teunen en siray (nog maar net 16) zitten er nog een tweetal aan te komen.Barry wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 10:39 am3... Elk jaar zullen wij sterker worden, mede door het belgenverhaal. In het begin werd er beetje mee gelachen maar we doen het toch maar. Als er nu nog een paar jeugdspelers deze zomer doorstromen naar onze A-kern, en deze ook kansen krijgen wat dit seizoen mss iets te weinig is gebeurd op PDS na. Gaan we ook daar weer een boost krijgen.
Yagan zie ik graag spelen maar ik begrijp het zeker. Zoals hierboven al vermeld, het is al lang geleden dat ik Yagan echt volledig fit heb zien voetballen en zijn leeftijd gaat hem daar ook niet meer bij helpen. Wat ik vooral vroeger van hem een wapen vond, was zijn vinnigheid en snelheid. Iets wat echt wel bijna volledig weg is, ook niet onlogisch natuurlijk. Zijn typische doelpunten die hij in zijn vorige periode vaak maakte, naar binnen komen en bal in verste hoek draaien, heb ik dit jaar niet gezien. Zijn loon zal idd ook niet van het minste zijn.
Abdallah gaf mij vaak een tamme indruk, het mocht vaak wat gretiger vond ik. Iets wat Naessens dan absoluut wel heeft, die loopt en werkt desnoods 90 minuten de longen uit zijn lijf. Als je daarnaast een ander type spits kan zetten (want TVI heeft aangegeven dat hij de laatste weken een 2-spitsensysteem wilde uittesten met het oog op volgend seizoen) kan je wel een redelijk complementair duo hebben. Hakim heet wel 7 doelpunten gescoord (waarvan 2 op penalty), maar gaf me nooit de indruk dat we die absoluut moesten houden. Dus wederom, zeer begrijpelijk.
Bitsindou had ik eventueel wel gehouden als back-up op de 6 of CV, maar zoals Axassin terecht aanhaalt: zijn wendbaarheid en voetballend vermogen voor op het middenveld spelen in zijn nadeel en een echte CV is hij inderdaad niet.
Zo komt er, denk ik, toch wel aardig wat salarisbudget vrij voor vers bloed. Benieuwd naar het toverwerk van TVI.
Foute indeling van het seizoen.Barry wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 1:41 pmEn in die 3/4 matchen van Hakim heeft hij 1 goal gemaaktAxassin wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:34 pmKleine toevoeging: we pakten na nieuwjaar 18 op 36, ofwel 1.5 punten per match. Voor nieuwjaar pakten we 18 op 48, ofwel 1,12 punten per match. Dat laatste dus met Yagan, Bitsindou en Hakim. Het eerste met enkel Hakim in 3/4 van de matchen.Axassin wrote: ↑Wed Apr 20, 2022 12:27 pm
Met Cel teunen en siray (nog maar net 16) zitten er nog een tweetal aan te komen.
Enkel Schouterden mag voor mij zijn niveau opkrikken. Daar mag echt wel meer van verwacht worden.![]()
Onze zeer goede start (10 wedstrijden met yagan en Abdallah in de basis) 15/30 of 1,5 punt per wedstrijd. De 18 wedstrijden na ingrijpen TVI 21/54 of 1,2 punt per wedstrijd
Doepunten 20/10, of 2 per wedstrijd (daar kom ik voor naar het stadion) nadien 16/18 of 0,9 per wedstrijd (dan blijf ik thuis)