Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Barry
Re: Clubnieuws

Post by Barry » Tue Apr 19, 2022 3:40 pm

Mark wrote:
Tue Apr 19, 2022 2:54 pm
Wat Ygan betreft heb je een punt, is hij 2/3 van het seizoen inzetbaar dan moet je hem houden,als hij maar 1/3 wedstrijden kan spelen niet. Als hij speelt zorgt hij altijd voor doelgevaar!
Ook over Van Acker en Gillekens deel ik je mening en Tuenckens uiteraard maar dat zal heel moeilijk worden denk ik.
Even wat extra info opgezocht over het seizoen van Yagan:

- 12 basisplaatsen
- 7 ingevallen
- 43% van totale speelminuten meegedaan
- 6 goals
- 1 asssist

Ik vind het een dubbele, op basis van goals/assists tov speelminuten zou ik zeggen optie lichten. Maar als ik dan zie dat hij 43% van totale speelminuten heeft meegedaan, en met het vermoeden dat hij toch wel goed betaald wordt, zou ik de keuze van club begrijpen indien ze niet verlengen.

Mark

Post by Mark » Tue Apr 19, 2022 4:03 pm

Je mag niet vergeten dat TVI hem verschillende wedstrijden bewust niet heeft opgesteld, terwijl hij wel fit was !
ik ga er dus vanuit dat hij veel meer minuten had kunnen spelen als TVI hem opgesteld had!

Axassin

Post by Axassin » Tue Apr 19, 2022 4:50 pm

Goh, ik weet op dat vlak wel één en ander uit goede bron en die is echt van het ene in het andere gesukkeld; ziek-blessure hier-corona-blessure elders-...hij is na Nieuwjaar bijna nooit helemaal fit geweest.

Een goeie Yagan kunnen we altijd gebruiken. Alleen zijn onze plaatsjes te beperkt om een bepalende speler maar 40% van de matchen te kunnen inzetten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

G.C.

Post by G.C. » Tue Apr 19, 2022 5:01 pm

Mark wrote:
Tue Apr 19, 2022 4:03 pm
Je mag niet vergeten dat TVI hem verschillende wedstrijden bewust niet heeft opgesteld, terwijl hij wel fit was !
ik ga er dus vanuit dat hij veel meer minuten had kunnen spelen als TVI hem opgesteld had!
euh, dan zal hij zijn redenen wel gehad hebben hè ?
Niet goed getraind, andere die beter waren, ...

Zo zou bv Jarno Desmet 100 % van den tijd gespeeld kunnen hebben.

Barry

Post by Barry » Tue Apr 19, 2022 5:07 pm

Axassin wrote:
Tue Apr 19, 2022 4:50 pm
Goh, ik weet op dat vlak wel één en ander uit goede bron en die is echt van het ene in het andere gesukkeld; ziek-blessure hier-corona-blessure elders-...hij is na Nieuwjaar bijna nooit helemaal fit geweest.

Een goeie Yagan kunnen we altijd gebruiken. Alleen zijn onze plaatsjes te beperkt om een bepalende speler maar 40% van de matchen te kunnen inzetten.
Klopt! Thuismatch tegen Lommel is perfecte bewijs, iedereen maar roepen dat hij al weken fit is, maar na 20' kunnen we hem al terug vervangen. En dan nog blijven mensen volhouden dat TVI hem bewust niet opstelt.

Mark

Post by Mark » Tue Apr 19, 2022 5:29 pm

Goed ieder zijn mening, ik weet zeker dat Yagan verschillende wedstrijden bewust niet opgesteld werd oa in het begin van het seizoen toen hij samen met Laes voor mij en vele anderen totaal onterecht niet meer opgesteld werd.
En dat is dus ook de reden waarom ik TVI buiten wil. Ik ben het totaal oneens met zijn spelwijze, zijn opstelling, en zijn wissels. En ik ben lang niet de enige die er zo over denkt ! Met TVI als coach kan je sportief geen stap vooruit zetten !

Zovko

Post by Zovko » Tue Apr 19, 2022 5:44 pm

Mark wrote:
Tue Apr 19, 2022 5:29 pm
Goed ieder zijn mening, ik weet zeker dat Yagan verschillende wedstrijden bewust niet opgesteld werd oa in het begin van het seizoen toen hij samen met Laes voor mij en vele anderen totaal onterecht niet meer opgesteld werd.
En dat is dus ook de reden waarom ik TVI buiten wil. Ik ben het totaal oneens met zijn spelwijze, zijn opstelling, en zijn wissels. En ik ben lang niet de enige die er zo over denkt ! Met TVI als coach kan je sportief geen stap vooruit zetten !
Altijd dat zelfde gezever over TVI… hij heeft zen doelstelling gehaald toch?
Heb je dan liever die van deinze ofzo die met een op papier stukken betere kern amper 3 puntjes meer haalt? Ge eindigt voor Moeskroen en Lommel die spelers hebben lopen die meer verdienen dan onze ganse ploeg samen….

Er al aan gedacht dat hij mss niet alle wedstrijden met dezelfde 11 kan beginnen? Kunt ge iemand die slecht traint er bv opzetten voor ene die zich 100% smijt? Ge hebt dan ook nog blessures, spelers die is rust nodig hebben, schorsingen…
Ik geloof NOOIT dat een andere trainer met deze kern veel beter zou doen

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Apr 19, 2022 6:13 pm

Barry wrote:
Tue Apr 19, 2022 5:07 pm
Axassin wrote:
Tue Apr 19, 2022 4:50 pm

Klopt! Thuismatch tegen Lommel is perfecte bewijs, iedereen maar roepen dat hij al weken fit is, maar na 20' kunnen we hem al terug vervangen. En dan nog blijven mensen volhouden dat TVI hem bewust niet opstelt.
Er zijn toch enkele matchen geweest waar hij niet gekwetst was en op de bank mocht starten en Schouterden mocht opdraven.. Een Schouterden notabene die buiten een paar wedstrijden niet bracht wat verwacht werd!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Apr 19, 2022 6:15 pm

Mark wrote:
2...Wil je blijven aanmodderen, een liftclub worden tussen 1B en 1ste Amateurreeks kan je hem behouden maar de echte stap richting de hoogste klasse ? Neen dan moet er een bekwamere trainer komen.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Tue Apr 19, 2022 6:29 pm

ozzy105 wrote:
Tue Apr 19, 2022 6:15 pm
Mark wrote:
2...Wil je blijven aanmodderen, een liftclub worden tussen 1B en 1ste Amateurreeks kan je hem behouden maar de echte stap richting de hoogste klasse ? Neen dan moet er een bekwamere trainer komen.
Hahahaha jezus toch ozzy, jouw argumenten zijn zo ontzettend slecht. ALLE doelstellingen zijn gehaald, we waren lang de attractiefste club, we scoorden heel vlot. En ja dan komt er een mindere periode. Hallow, mag het?! Limbombe was zo vermoeid als wat en dan liep alles minder. Zelfs zonder onze beste speler, Maes, zijn we heel erg makkelijk gered.

Dat Maes vertrok is enkel en alleen zijn schuld, dat merk je aan alles en iedereen. Dat was NIET TVI zijn schuld. Van Acker zie ik 10x liever als onze capi trouwens. Echt een type speler voor onze club.

Ik ben zelf niet perse voor of tegen TVI, maar ik zie hem na dit seizoen toch echt wel graag blijven, vooral voor de stabiliteit van de club.

Even kort samenvatten voor Ozzy en Mark:

-TVI zijn neus voor transfers is fantastisch, ik kijk al uit naar de zomertransfers. Wat hij dit seizoen deed qua transfers met dit budget is indrukwekkend. Teunckens was op zijn aandringen
- Hij kan een groep smeden zoals niet velen dat kunnen, dat zegt nu echt bijna elke speler.
- Hij gaat helemaal mee in de club's visie en wil met belgische & jeugdspelers werken. Vind maar eens een trainer die dat wil, met de kennis en connecties van TVI, very good luck.
- Hij gaat nu aan zijn derde seizoen beginnen, dat maakt dat hij de club+enkele jeugdspelers goed begint te kennen, ook alleen maar positief lijkt me.
- Ja, ik vind zijn ietwat gelaten uitstraling ook niet altijd even top en ja zijn wissels zijn soms raar. Maar hij werkt elke dag met die mannen, wij zien 90 min per week. Lijkt me simpel wie het dan het beste weet.

Ik kijk met veel goesting uit naar volgend jaar, ondanks ik ook even twijfelde midden dit seizoen.

Post Reply