Patro liever niet, degoutante club in zijn geheel. Doe dan maar Dender of Club Luik, die wat mij betreft veel minder arrogant zijn.
1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Luik brengt lekker wat volk mee !Yentl1992 wrote: Tue Mar 01, 2022 11:42 pmPatro liever niet, degoutante club in zijn geheel. Doe dan maar Dender of Club Luik, die wat mij betreft veel minder arrogant zijn.
Club Luik zie ik nog wel graag komen. Zit inderdaad wel wat volk. Vrij fanatiek ook 
Zouden wel hun stadion moeten aanpassen om in aanmerking te komen voor een licentie. Ik las iets van een half miljoen euro als budget voor die aanpassingenKRKN wrote: Wed Mar 02, 2022 1:17 pm Club Luik zie ik nog wel graag komen. Zit inderdaad wel wat volk. Vrij fanatiek ook![]()
Is daar al bezoeker wel echt een ramp. Wel lekker vol, dat dan weer wel.wekke wrote: Sat Mar 05, 2022 2:17 pmZouden wel hun stadion moeten aanpassen om in aanmerking te komen voor een licentie. Ik las iets van een half miljoen euro als budget voor die aanpassingenKRKN wrote: Wed Mar 02, 2022 1:17 pm Club Luik zie ik nog wel graag komen. Zit inderdaad wel wat volk. Vrij fanatiek ook![]()
Denk dat daar geen probleem is !wekke wrote: Sat Mar 05, 2022 2:17 pmZouden wel hun stadion moeten aanpassen om in aanmerking te komen voor een licentie. Ik las iets van een half miljoen euro als budget voor die aanpassingenKRKN wrote: Wed Mar 02, 2022 1:17 pm Club Luik zie ik nog wel graag komen. Zit inderdaad wel wat volk. Vrij fanatiek ook![]()
Hun uitvak gaan ze moeten veranderen voor een licentie, want dat vak is een schande
Blijft wel razend spannend in 1e amateur. Luik of Dender.. Dender lijkt me een makkelijkere verplaatsing.
't Is daar wel héél nipt allemaal. Ook Patro echt nog wel in de running.KRKN wrote: Wed Mar 30, 2022 10:53 am Blijft wel razend spannend in 1e amateur. Luik of Dender.. Dender lijkt me een makkelijkere verplaatsing.
- Justhomuch
Rising Phoenix alweer weg bij Rupel Boom na 8 maanden, zou al een nieuwe investeerder zijn aangetrokken namelijk een nog onbekend Amerikaans investeringsgroep.
Man man wat hoop ik zoiets nooit meer te hoeven meemaken.
Man man wat hoop ik zoiets nooit meer te hoeven meemaken.
Wij komen áltijd terug!