Transfernieuws
Re: Transfernieuws
https://www.youtube.com/watch?v=0qVE2S5k0Tk
zijn hoogtepunten.
Kan m.i. wat vergeleken worden met Gilis.
zijn hoogtepunten.
Kan m.i. wat vergeleken worden met Gilis.
Nog met Yagan gespeelt bij Cercle groot talent maar nooit ontbolstert...toch ook al 24 jaar het wordt nu of nooit voor hem hopelijk geeft hij zijn carrière een mooie wending!Axassin wrote: ↑Mon May 03, 2021 4:44 pmDe Schryver trainde blijkbaar al twee weken mee volgens GVA, ze hebben hem dus degelijk kunnen beoordelen. Al denk ik eerder dat dit voor de breedte zal zijn (getuige zijn contract voor één jaar) en er nog een echte 10 zal bijkomen. Zo geraakt ons middenveld ondertussen goed bezet.
Sluit ik me wat bij aan. Niet wild enthousiast, maar wil hem zeker ook niet meteen afschrijven. Nu een spits die er boenk op is aub.G.C. wrote: ↑Mon May 03, 2021 4:28 pmKameraad van mij zegt dat ik blij mag zijn met transfer van De Schryver.
Hij is supporter van Westerlo en zegt dat hij het verschil kan maken als nr 10 en goed kan dribbelen.
Hij snapt ook niet waarom hij ineens uit de gratie van den Bob was gevallen.
Zijn statistieken maken me echter nog niet blij (niet gespeeld in seizoen 20-21 bv)
-
Deze transfer vind ik niet hoopgevend, als ik hoor dat ze hem halen na 2 weken meetrainen en ze hem nu pas vastleggen terwijl hij al een jaar niet speelde vrees ik dat ze eerst met een andere 10 bezig waren en dat niet gelukt is. die zit niet voor niks al een jaar zonder club. Na alle mislukte transfers van de afgelopen 2 jaar vind ik niet dat we hier 'blij' mee moeten zijn. Uiteraard verdient hij wel een eerlijke kans.
Twee spitsen en een ervaren flankaanvaller zijn toch nog een must.
Wanneer een groot talent en dit was hij nooit doorbreekt scheelt er wat... Nu het is maar voor een jaartje het is nu of nooit voor hem.KLSK190630 wrote: ↑Mon May 03, 2021 5:05 pmDeze transfer vind ik niet hoopgevend, als ik hoor dat ze hem halen na 2 weken meetrainen en ze hem nu pas vastleggen terwijl hij al een jaar niet speelde vrees ik dat ze eerst met een andere 10 bezig waren en dat niet gelukt is. die zit niet voor niks al een jaar zonder club. Na alle mislukte transfers van de afgelopen 2 jaar vind ik niet dat we hier 'blij' mee moeten zijn. Uiteraard verdient hij wel een eerlijke kans.
Word nog is tijd dat er top transfer komt in begin vond ik de transfer beter
Ik vind het ook geen "wauw" transfer. Maar volgens GVA is hij de doublure van Alexander Maes, in die optiek vind ik het geen foute transfer. In principe moet die toch kunnen voetballen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Dat jaar zonder club komt nu ook wel door die corona natuurlijk. Anders had die makkelijk een club gevonden in 1e amateur vermoed ik.KLSK190630 wrote: ↑Mon May 03, 2021 5:05 pmDeze transfer vind ik niet hoopgevend, als ik hoor dat ze hem halen na 2 weken meetrainen en ze hem nu pas vastleggen terwijl hij al een jaar niet speelde vrees ik dat ze eerst met een andere 10 bezig waren en dat niet gelukt is. die zit niet voor niks al een jaar zonder club. Na alle mislukte transfers van de afgelopen 2 jaar vind ik niet dat we hier 'blij' mee moeten zijn. Uiteraard verdient hij wel een eerlijke kans.