Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik had ergens opgevangen via een collega dat die daar weg zou moeten of zelf graag terugkwam naar België. Iets in die aard. Geen betrouwbare bron natuurlijk.. Maar indien het toch waar zou zijn kan het mss wel. We zien wel. Ik wacht allesinds nog af voor ik een nieuw abbo koop. Na al die jaren wil ik deze keer wat garantie op een minder frustrerend seizoen 

-
Zelfde hier, laatste twee jaren waren echt niet leuk.
Ik denk dat je in het huidige format in 1B altijd gaat afzien, tenzij ze het budget plots verdriedubbelen. Deinze, Lommel, Westerlo gaan altijd sterker aan de dag komen door hun centen. Dat neemt uiteraard niet weg dat het bij ons wel een stuk beter moet, maar het gaat wel vechten voor het behoud worden denk ik. Maar je moet wel minstens de concurrentie met RWDM moeten aan kunnen gaan.
Ik verwacht inderdaad nog wat ervaring centraal achteraan.
Seraing is hun topschutter kwijt dat gaat ook wat schelen volgend seizoen... Westerlo begint vanaf nul is altijd afwachten of de mayonaise pakt en Bob moet eindelijk promoveren of hij mag vertrekken. Toch benieuwd hoe Virton tevoorschijn gaat komen. Kan Lommel deze kern bijeenhouden zijn ze voor mij titelkandidaat nummer 1.....Eric wrote: ↑Sun May 02, 2021 9:50 amIk denk dat je in het huidige format in 1B altijd gaat afzien, tenzij ze het budget plots verdriedubbelen. Deinze, Lommel, Westerlo gaan altijd sterker aan de dag komen door hun centen. Dat neemt uiteraard niet weg dat het bij ons wel een stuk beter moet, maar het gaat wel vechten voor het behoud worden denk ik. Maar je moet wel minstens de concurrentie met RWDM moeten aan kunnen gaan.
Kameraad van mij zegt dat ik blij mag zijn met transfer van De Schryver.
Hij is supporter van Westerlo en zegt dat hij het verschil kan maken als nr 10 en goed kan dribbelen.
Hij snapt ook niet waarom hij ineens uit de gratie van den Bob was gevallen.
Zijn statistieken maken me echter nog niet blij (niet gespeeld in seizoen 20-21 bv)
Hij is supporter van Westerlo en zegt dat hij het verschil kan maken als nr 10 en goed kan dribbelen.
Hij snapt ook niet waarom hij ineens uit de gratie van den Bob was gevallen.
Zijn statistieken maken me echter nog niet blij (niet gespeeld in seizoen 20-21 bv)
we moeten natuurlijk nog aan een kern van een 18-tal spelers minstens zien te geraken. Niet elke transfer kan een "grote naam" zijn. Ik heb al wel veel goed horen vertellen over De Schrijver. Is alleszins ook een werker op het veld.
Toekomst zal het uitwijzen of het een geslaagde transfer was. Denk dat dit de laatste inkomende transfer betekent betreffende het middenveld. Toch nog een transfer of 8 te gaan achteraan, op de flank en vooral spitsen....
Ik blijf het raar vinden dat we compleet niks lezen over Gilis.
Nu, na zijn blitzstart heeft hij niks meer laten zien, dus voor mij hoeft het niet.
Nu, na zijn blitzstart heeft hij niks meer laten zien, dus voor mij hoeft het niet.
De Schryver trainde blijkbaar al twee weken mee volgens GVA, ze hebben hem dus degelijk kunnen beoordelen. Al denk ik eerder dat dit voor de breedte zal zijn (getuige zijn contract voor één jaar) en er nog een echte 10 zal bijkomen. Zo geraakt ons middenveld ondertussen goed bezet.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Nope, denk dat die weg is. Was ervoor actief om op de sociale media alles te liken, doet die nu al enige tijd niet meer.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”