A-kern
-
Re: A-kern
Grote kuis is terecht. Hopelijk zijn de nieuwkomers van een iets hoger niveau.
Als ik de lijst zo bekijk, moeten we met een nieuwe verdediging starten. Dat is onze basis.
Als ik de lijst zo bekijk, moeten we met een nieuwe verdediging starten. Dat is onze basis.
Scott zal wel zeker een rijtje naar achter schuiven.
Van de huidige spelerskern zouden enkel de doelmannen Brughmans, De Smet en Vannuffelen, de jongelingen De Schrijver en Limbombe, Bitsindou, Gillekens en Swinnen volgend seizoen nog voor Lierse spelen. Met Laes wordt nog gepraat.
Formerly known as Lisp-boy
Dat zijn dus maar 4 spelers van de ploeg die vorig jaar in augustus gestart is... als je naar de veldspelers kijkt enkel Bitsindou zelfs... stevige verandering.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Daar heb je een punt vind ik.KLSK190630 wrote: ↑Wed Apr 28, 2021 10:15 amWel jammer dat de communicatie vanuit de club steeds zo mager is, we vernemen het altijd maar via de krant. Kan anders vind ik.
Nu: de grote schoonmaak is terecht, maar het zorgt wel voor een serieuze achterstand op ploegen die hun huiswerk vorig jaar al gemaakt had. Voorbereiding gaat cruciaal zijn.
Westerlo gaat net zoals Geel-zwart vanaf nul herbeginnen net zoals Beveren mocht men degraderen net zoals Moeskroen mocht het toch in 1b aantreden en wat gezegt van Virton eventueel mochten ook zij toetreden? Het wordt koffiedik kijken volgend seizoen, goed starten wordt belangrijk velen zullen LK weer als grootste kandidaat daler zien logisch n'a de voorbije twee seizoenen toch verwacht ik een ander LK eentje die gaat verbazen! De transfers tot hiertoe mag niet over gemopperd worden verwacht nog een paar dan degelijke transfers hoor! Benieuwd naar de volgende inkomende transfer!Eric wrote: ↑Wed Apr 28, 2021 8:42 pmDaar heb je een punt vind ik.KLSK190630 wrote: ↑Wed Apr 28, 2021 10:15 amWel jammer dat de communicatie vanuit de club steeds zo mager is, we vernemen het altijd maar via de krant. Kan anders vind ik.
Nu: de grote schoonmaak is terecht, maar het zorgt wel voor een serieuze achterstand op ploegen die hun huiswerk vorig jaar al gemaakt had. Voorbereiding gaat cruciaal zijn.
Voila, ik denk dat we een zicht hebben op wie er blijft van de huidige kern. Nu graag nog wat aanvullingen!
Keepers
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2022
Joppe Vannuffelen -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Pieter De Schrijver -> contract tot 2022
Joeri Poelmans -> contract tot 2022 + optie
Brent Laes -> contract tot 2023
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 4
Middenvelders
Scott Bitsindou -> contract tot 2022
Tibeau Swinnen -> contract tot 2022
Alexander Maes -> contract tot 2022 + 1j optie
Thibaut Van Acker -> contract tot 2023
Aanvallers
Maxime Limbombe -> contract tot? Heeft wel net profcontract getekend dus zal er vrijwel zeker nog bijlopen.
Yvan Yagan -> contract tot 2022 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 2

Keepers
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2022
Joppe Vannuffelen -> contract tot 2022
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Jordy Gillekens -> contract tot 2023
Pieter De Schrijver -> contract tot 2022
Joeri Poelmans -> contract tot 2022 + optie
Brent Laes -> contract tot 2023
Middenvelders
Scott Bitsindou -> contract tot 2022
Tibeau Swinnen -> contract tot 2022
Alexander Maes -> contract tot 2022 + 1j optie
Thibaut Van Acker -> contract tot 2023
Aanvallers
Maxime Limbombe -> contract tot? Heeft wel net profcontract getekend dus zal er vrijwel zeker nog bijlopen.
Yvan Yagan -> contract tot 2022 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2020-2021: 2
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”