A-kern
-
Re: A-kern
Toch raar, ook een idee waarom niet?KRKN wrote: ↑Wed Apr 28, 2021 8:12 amJellert en ook. Van wat ik hoor wou Allach niet bijtekenen.KLSK190630 wrote: ↑Wed Apr 28, 2021 7:46 amAllach mag beschikken, ben ik eens benieuwe met welk geld ze een betere gaan halen.
Check. Je zag ook wel dat die iets kon. Maar we moeten wel durven toegeven dat hij wel heel vaak érg ongelukkig was in zijn acties. Bij de komst van Maes, was zijn doodsvonnis eigenlijk al getekend.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wilt 'hogerop' blijkbaarKLSK190630 wrote: ↑Wed Apr 28, 2021 9:05 amToch raar, ook een idee waarom niet?KRKN wrote: ↑Wed Apr 28, 2021 8:12 amJellert en ook. Van wat ik hoor wou Allach niet bijtekenen.KLSK190630 wrote: ↑Wed Apr 28, 2021 7:46 amAllach mag beschikken, ben ik eens benieuwe met welk geld ze een betere gaan halen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Emile Samyn -> Zou ook mogen vertrekken
Had de Miel niet getekend bij Knokke?
Had de Miel niet getekend bij Knokke?
-
Ben wel fan van hem maar dat lijkt me (nog) te hoog gegrepen.
Klopt. Dat is inderdaad al bevestigd.
Allach is op een leeftijd gekomen dat hij moeten durven springen. Misschien heeft hij wel een mooie aanbieding gekregen bij de ploeg van zijn maatje Bougrine?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik wens hem veel succes, maar denk nu ook niet dat hij zoveel ploegen gaat kunnen kiezen.
Jammer, maar niet het einde van de wereld voor ons.
Jammer, maar niet het einde van de wereld voor ons.
Klopt, aangepast! Had de lijst vertrekkers niet meer bekeken.
-
Meer dan terechte grote kuis in de spelerskern, deze kern was gewoon niet goed genoeg voor 1B, resultaten en statistieken liegen niet.
Onze club heeft wellicht in 115 jaar tijd nooit zoveel wedstrijden verloren, en ja , ook tegen een jeugdelftal van Brugge.
Hoog tijd om echte sportieve knopen door te hakken, no mercy.
Onze club heeft wellicht in 115 jaar tijd nooit zoveel wedstrijden verloren, en ja , ook tegen een jeugdelftal van Brugge.
Hoog tijd om echte sportieve knopen door te hakken, no mercy.
-
Wel jammer dat de communicatie vanuit de club steeds zo mager is, we vernemen het altijd maar via de krant. Kan anders vind ik.