Transfernieuws
Re: Transfernieuws
2..... Tuurlijk je speelt met de spelers die je hebt en daar kan je je ploeg naar laten spelen !
Ik heb gehoord dat ze nog een linksvoetige verdediger zoeken.
Definitief einde van Laes dan?
Definitief einde van Laes dan?
-
Mmm. Kan ook een linksvoetige centrale verdediger zijn aangezien we dat ook nog niet hebben? Of ging het over een linksback?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Met een spits als Zinho Gano degradeer je nooit, al zet je 10 kloefklaffers achter hem. Maar opbjectief gezien is die totaal onhaalbaar vrees ik.
Zou geweldige spits zijn maar geen spek voor onze bek. Mag bij elke middenmotor in 1a veel mee doen ! Is die vroeger bij ons eens niet doorgestuurd als tester . Lang geleden hoor !KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 24, 2021 10:58 amMet een spits als Zinho Gano degradeer je nooit, al zet je 10 kloefklaffers achter hem. Maar opbjectief gezien is die totaal onhaalbaar vrees ik.
Een niveautje of twee te hoog gegrepen ja.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 24, 2021 10:58 amMet een spits als Zinho Gano degradeer je nooit, al zet je 10 kloefklaffers achter hem. Maar opbjectief gezien is die totaal onhaalbaar vrees ik.
Ja, als topschutter van de Brugse beloften ooit doorgestuurd. Was toen 19.Carlke wrote: ↑Sat Apr 24, 2021 11:39 amZou geweldige spits zijn maar geen spek voor onze bek. Mag bij elke middenmotor in 1a veel mee doen ! Is die vroeger bij ons eens niet doorgestuurd als tester . Lang geleden hoor !KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 24, 2021 10:58 amMet een spits als Zinho Gano degradeer je nooit, al zet je 10 kloefklaffers achter hem. Maar opbjectief gezien is die totaal onhaalbaar vrees ik.
Hij is bij ons zelfs een jeugdspeler geweest , ik dacht dat hij bij Lierse in de jeugd zelfs samenspeelde met Lukaku.
-
Poelmans lijkt mij weer een typische Roel-transfer te zijn.
Hebben we ze ondertussen allemaal gehad, de ex-spelers van de laatste jaren Lierse en nu nog op hoog niveau spelen?
Ik geef het vanaf het begin al maar aan dat dit soort transfers niet interessant zijn. Ze renderen om de een of andere reden nauwelijks. Na enkele maanden kan je weer vanaf 0 beginnen ipv deftig te investeren in de juiste spelers ongeacht de achtergrond van die speler.
Hebben we ze ondertussen allemaal gehad, de ex-spelers van de laatste jaren Lierse en nu nog op hoog niveau spelen?
Ik geef het vanaf het begin al maar aan dat dit soort transfers niet interessant zijn. Ze renderen om de een of andere reden nauwelijks. Na enkele maanden kan je weer vanaf 0 beginnen ipv deftig te investeren in de juiste spelers ongeacht de achtergrond van die speler.