Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dit sluit niet uit dat Laes blijft denk ik. Er zullen 2 linksbacks nodig zijn.
Poelmans vind ik alleszins een betrouwbare linksback die wel degelijk kan voetballen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik ben ook niet dolenthousiast over deze transfer. Wel wat meer ervaring ondertussen, maar toch nooit echt potten gebroken. Nu, er lopen er zeker wel slechtere rond ook. Is wel polyvalent en in een dunne kern is dat sowieso een meerwaarde (idem voor pakweg een Scott).
Wat Laes betreft: die zou zelf wel willen blijven (en de transfer van Joeri sluit dat niet persé uit). Ik gok dat het jaar contract dat hem nog rest bij OHL het er niet gemakkelijker op maakt. Al bij al kijk ik toch wat terughoudend naar die 'gerecycleerde' namen.
Wat Laes betreft: die zou zelf wel willen blijven (en de transfer van Joeri sluit dat niet persé uit). Ik gok dat het jaar contract dat hem nog rest bij OHL het er niet gemakkelijker op maakt. Al bij al kijk ik toch wat terughoudend naar die 'gerecycleerde' namen.
Of het moest Bougrine zijn...KRKN wrote: ↑Thu Apr 22, 2021 8:09 pmIk ben ook niet dolenthousiast over deze transfer. Wel wat meer ervaring ondertussen, maar toch nooit echt potten gebroken. Nu, er lopen er zeker wel slechtere rond ook. Is wel polyvalent en in een dunne kern is dat sowieso een meerwaarde (idem voor pakweg een Scott).
-
Ik hoop er op, maar ik denk niet dat die komt, was vorige jaren ook te duur.G.C. wrote: ↑Thu Apr 22, 2021 9:33 pmOf het moest Bougrine zijn...KRKN wrote: ↑Thu Apr 22, 2021 8:09 pmIk ben ook niet dolenthousiast over deze transfer. Wel wat meer ervaring ondertussen, maar toch nooit echt potten gebroken. Nu, er lopen er zeker wel slechtere rond ook. Is wel polyvalent en in een dunne kern is dat sowieso een meerwaarde (idem voor pakweg een Scott).
En mocht zijn maatje Allach effectief vertrekken slinkt die kans nog verder lijkt me. Plus: qua middenveld zitten we quasi voltallig denk ik?KLSK190630 wrote: ↑Thu Apr 22, 2021 9:42 pmIk hoop er op, maar ik denk niet dat die komt, was vorige jaren ook te duur.G.C. wrote: ↑Thu Apr 22, 2021 9:33 pmOf het moest Bougrine zijn...KRKN wrote: ↑Thu Apr 22, 2021 8:09 pmIk ben ook niet dolenthousiast over deze transfer. Wel wat meer ervaring ondertussen, maar toch nooit echt potten gebroken. Nu, er lopen er zeker wel slechtere rond ook. Is wel polyvalent en in een dunne kern is dat sowieso een meerwaarde (idem voor pakweg een Scott).
Nummer 10 is en blijft nodig...
-
Is nodig een rustbrenger, een die het spel ook kan verleggen enz.. Moet toch te vinden zijn!KLSK190630 wrote: ↑Fri Apr 23, 2021 12:18 pmSlagen ze sinds de heropstart al niet in om er een te vinden, in het begin vh seizoen dacht ik dat we die met gilis hadden maar dat valt nu toch ook serieus tegen.
Klopt, maar ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat TVI zo speelt omdat er juist geen 10 aanwezig is in de kern.
't is altijd een beetje gissen, maar wie weet speelt hij wel anders als er een 10 in de kern zit?