1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Volgens de FB van Proximus League gaan de andere top 5 teams wél voor een licentie. Alsook Seraing, maar die laatste lijkt me niet echt aan de orde.
Je zat er flink op Flor ..Flor wrote: ↑Mon Jan 28, 2019 5:41 pmHeb eens gekeken naar volgende speeldag, en onze concurrenten hebben het moeilijk als wij normaal gezien.
Virton zakt af naar RWDM. Geen gemakkelijke verplaatsing. Liefst zie ik RWDM winnen, maar eigenlijk kunnen we uit dat duel alleen maar profiteren. Of een achtervolger laat punten liggen of de club boven ons.
Verder zie ik Seraing het Deinze ook nog wel lastig maken. Thes zie ik dan wel weer gewoln winnen.

Jep! Maar ik ga van ‘het ergste’ vanuit. Gewoon dus proberen op sportieve wijze de twijfel weg te nemen.
Belangrijk puntenverlies van onze rechtstreekse concurrenten.
Ik heb vernomen dat de kans klein is dat Deinze zijn licentie zal halen. Kampen met meer dan 1 miljoen euro schulden... Virton, dat wordt een lastigere tegenstander. Ook al is hun overleven op lange termijn in het profvoetbal quasi nihil. Zodra die Becca zijn nieuwe speeltje (na de wielerploeg en Dudelange nu) beu is, zal Virton snel terug afglijden
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat zou mooi nieuws zijn.Axassin wrote: ↑Sun Feb 03, 2019 8:44 pmIk heb vernomen dat de kans klein is dat Deinze zijn licentie zal halen. Kampen met meer dan 1 miljoen euro schulden... Virton, dat wordt een lastigere tegenstander. Ook al is hun overleven op lange termijn in het profvoetbal quasi nihil. Zodra die Becca zijn nieuwe speeltje (na de wielerploeg en Dudelange nu) beu is, zal Virton snel terug afglijden
Ook op sportief vlak vrees ik dat Virton de grootste tegenstander zal zijn.
A propos: wij moeten ons geen zorgen maken over een licentie?
Vanavond ook Virton tegen Thes op het programma. Heel erg benieuwd naar dat resultaat ook.
‘t Is weer een weekend waarin zaakjes gedaan kunnen worden.
‘t Is weer een weekend waarin zaakjes gedaan kunnen worden.

Seraing-Dender 2-2, Luik-Deinze 3-0, Virton-Thes 0-1 .. indien Thes geen licentie aanvraagt .. voelen jullie het al aankomen?