1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Lijkt me niet zoveel van aan. Zal wel gewoon doorgaan. 't Is een nat weekend, maar niet meer als dat denk ik.
Benieuwd naar de resultaten van vandaag! Heb het idee dat we nog niet veel (1x ? ) op zondag gespeeld hebben dit seizoen. Eens zicht op de resultaten van de anderen voor we zelf aan de bak moeten.
Ik kijk vooral naar Virton. Is het overambitieus om al naar de derde plek te kijken? Of moeten we gewoon eerst zo snel mogelijk die vierde plek veiligstellen? RWDM ademt in onze nek.
Virton geel 1-0 chatelet deinze 1-2, dus winnen is de boodschapEric wrote: ↑Sat Jan 26, 2019 2:12 pmLijkt me niet zoveel van aan. Zal wel gewoon doorgaan. 't Is een nat weekend, maar niet meer als dat denk ik.
Benieuwd naar de resultaten van vandaag! Heb het idee dat we nog niet veel (1x ? ) op zondag gespeeld hebben dit seizoen. Eens zicht op de resultaten van de anderen voor we zelf aan de bak moeten.
Ik kijk vooral naar Virton. Is het overambitieus om al naar de derde plek te kijken? Of moeten we gewoon eerst zo snel mogelijk die vierde plek veiligstellen? RWDM ademt in onze nek.
Tegenvaller, die andere resultaten. Hopen dat RWDM nog een steekje laten vallen, en liefst ook Thes. Vooral zelf winnen is nu de boodschap, het gaat daar niet simpel zijn.
Awel, maar als wij drie punten mee kunnen pakken en Thes laat toch weer een steekje vallen, dan ga ik toch erg tevreden zijn. Zelf consistenter worden en we kruipen vanzelf omhoog.
Achtervolger RWDM speelt gelijk en laat punten liggen tegen Seraing.
Thes gewonnen in Luik 2-5 na een 2-0 achterstand te hebben opgehaald jammer!
Bwargh. Dat valt tegen. Zulke wedstrijden zijn voor een ploeg een serieuze morele opsteker. Bon, wij kunnen onszelf deze speeldag in iedergeval niks verwijten. Alleen RWDM, toch een serieuze concurrent voor de vierde plek, laat punten liggen.
De match op Thes ergens in maart wordt zeer belangrijk daar moet gewonnen worden! Als je de eindronde kan aanvatten op 3-4 p max ..
Mee eens. Maar ik denk dat op dit moment zowel Virton als Thes beter voetbal op de mat leggen. Dat neemt niet weg dat we kost wat kost aan die voorsprong moeten knabbelen. Er zijn nog veel matchen te spelen.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 27, 2019 6:26 pmDe match op Thes ergens in maart wordt zeer belangrijk daar moet gewonnen worden! Als je de eindronde kan aanvatten op 3-4 p max ..
Tegen Aalst opnieuw een duel tegen iemand uit de kelder van het klassement. Als we opnieuw spelen met het mes tussen de tanden is dat weer een avond waarop we onszelf hopelijk niks kunnen verwijten.
Heb eens gekeken naar volgende speeldag, en onze concurrenten hebben het moeilijk als wij normaal gezien.
Virton zakt af naar RWDM. Geen gemakkelijke verplaatsing. Liefst zie ik RWDM winnen, maar eigenlijk kunnen we uit dat duel alleen maar profiteren. Of een achtervolger laat punten liggen of de club boven ons.
Verder zie ik Seraing het Deinze ook nog wel lastig maken. Thes zie ik dan wel weer gewoln winnen.
Virton zakt af naar RWDM. Geen gemakkelijke verplaatsing. Liefst zie ik RWDM winnen, maar eigenlijk kunnen we uit dat duel alleen maar profiteren. Of een achtervolger laat punten liggen of de club boven ons.
Verder zie ik Seraing het Deinze ook nog wel lastig maken. Thes zie ik dan wel weer gewoln winnen.