FCV Dender - Lierse Kempenzonen [12-01-2019]
Re: FCV Dender - Lierse Kempenzonen [12-01-2019]
Enjoy! Ik ben van de partij! (Niet op dat feestje, in het Van Roystadion wel teverstaan
Jammer dat we toch met wat blessures zitten. Had graag onze nieuwe back in actie gezien.
Allen welkom vanavond! Op een sfeervolle wedstrijd met enkele leuke doelpunten, maar liefst toch eentje meer voor ons
Lierse op bezoek krijgen is altijd plezierig, als je sommige andere ploegen bekijkt ... Chatelet, Deinze, Virton, Thes, Dessel, Seraing, Knokke, heist en Geel ... Geef ons maar Aalst, Lierse, RWDM, Oudenaarde en Luik.
Merci! Ik kijk er naar uit. 't Is inderdaad leuk om af te zakken naar een ploeg met ietwat dergelijke infrastructuur etc. Ik hoop op een goeie match!Spietkak wrote: ↑Sat Jan 12, 2019 11:15 amAllen welkom vanavond! Op een sfeervolle wedstrijd met enkele leuke doelpunten, maar liefst toch eentje meer voor onsLierse op bezoek krijgen is altijd plezierig, als je sommige andere ploegen bekijkt ... Chatelet, Deinze, Virton, Thes, Dessel, Seraing, Knokke, heist en Geel ... Geef ons maar Aalst, Lierse, RWDM, Oudenaarde en Luik.
Hoe schat jij de kansen in? Heb de vorige match tegen Dender niet kunnen bijwonen dus heb totaal geen zicht op jullie spel (los van de punten/rangschikking).
Tof dat ge hier eens komt piepen trouwens
Aha, ene van den tegenstander! Succes vanavond (maar niet teveelSpietkak wrote: ↑Sat Jan 12, 2019 11:15 amAllen welkom vanavond! Op een sfeervolle wedstrijd met enkele leuke doelpunten, maar liefst toch eentje meer voor onsLierse op bezoek krijgen is altijd plezierig, als je sommige andere ploegen bekijkt ... Chatelet, Deinze, Virton, Thes, Dessel, Seraing, Knokke, heist en Geel ... Geef ons maar Aalst, Lierse, RWDM, Oudenaarde en Luik.
Inderdaad, er is toch wel een verschil in aanhang tussen sommige ploegen in de reeks. Al vind ik Geel ook nog wel een toffe ploeg om op bezoek te krijgen (maar das meer omwille van de regio natuurlijk).
RWDM beste away-support so far vind ik.
De kansen zullen 50/50 zijn. Het is af te wachten wie het beste de winterstop heeft overleefd. Als wij spelen zoals ons laatste match voor de winterstop tegen Deinze maken wij de beste kans, maar natuurlijk hebben jullie zich weldegelijk versterkt.
Bij ons is de beste away support van Aalst. Ongeveer 1000 bezoekende supporters. De afstand van 5km. en één van de meest geladen derby's uit de Denderstreek heeft hier natuurlijk alles mee te maken.
Bij ons is de beste away support van Aalst. Ongeveer 1000 bezoekende supporters. De afstand van 5km. en één van de meest geladen derby's uit de Denderstreek heeft hier natuurlijk alles mee te maken.
Hopelijk de eerste pot van Marvin ….en hopelijk winst!
Erg middelmatige pot voetbal. We maakten zeker geen aansspraak op winst. Zonder Yoni hebben we het moeilijk.
Marvin erg goeie match gespeeld. Ik ben positief verbaasd.
Ons middenveld moet meer controle krijgen. Punt.
Marvin erg goeie match gespeeld. Ik ben positief verbaasd.
Ons middenveld moet meer controle krijgen. Punt.
Heb match op pc gezien, kon er niet zijn loopwedstrijd mee gedaan. Wat ik ervan gezien heb is dat we heel blij mogen zijn met punt.
Rausin doet goede redding en dan nog bal op paal.maar niks overboord plaats 4 kan nog steeds. Châtelet verloor.dus nog 1 punt achter.eerste 3 zijn weg normaal. Alhoewel thess verassend onderuit ging in geel.
Rausin doet goede redding en dan nog bal op paal.maar niks overboord plaats 4 kan nog steeds. Châtelet verloor.dus nog 1 punt achter.eerste 3 zijn weg normaal. Alhoewel thess verassend onderuit ging in geel.
-
Thomas1906
Hopelijk gaan volgende ploegen niet te veel hun focus op Marvin leggen. Nu hij scoorde, is hij echt op de radar van de tegenstanders.
Ja, an sich vind ik een punt geen ramp, maar het spelniveau moet wel echt beter. Dender gaat het nog aardig wat ploegen lastig maken.Carelke wrote: ↑Sat Jan 12, 2019 10:47 pmHeb match op pc gezien, kon er niet zijn loopwedstrijd mee gedaan. Wat ik ervan gezien heb is dat we heel blij mogen zijn met punt.
Beetje een makke avond. Leek ook wat gelatenheid te zijn onder de supporters vond ik.
Ik ga de samenvatting nog eens aandachtig bekijken. op de flank was het zicht soms beperkt van waar we zaten.
En goh ja die focus op Marvin: ik denk dat die naam sowieso in de kijker loopt, maar als hij daardoor de druk op andere spelers kan verlichten is dat ook goed. Ik vond dat z'n klasse vooral duidelijk werd door het opentrekken van het spel. Passes die je op dit niveau vaak niet ziet.