Enjoy! Ik ben van de partij! (Niet op dat feestje, in het Van Roystadion wel teverstaan
Jammer dat we toch met wat blessures zitten. Had graag onze nieuwe back in actie gezien.
Enjoy! Ik ben van de partij! (Niet op dat feestje, in het Van Roystadion wel teverstaan
Merci! Ik kijk er naar uit. 't Is inderdaad leuk om af te zakken naar een ploeg met ietwat dergelijke infrastructuur etc. Ik hoop op een goeie match!Spietkak wrote: Sat Jan 12, 2019 11:15 am Allen welkom vanavond! Op een sfeervolle wedstrijd met enkele leuke doelpunten, maar liefst toch eentje meer voor onsLierse op bezoek krijgen is altijd plezierig, als je sommige andere ploegen bekijkt ... Chatelet, Deinze, Virton, Thes, Dessel, Seraing, Knokke, heist en Geel ... Geef ons maar Aalst, Lierse, RWDM, Oudenaarde en Luik.
Aha, ene van den tegenstander! Succes vanavond (maar niet teveelSpietkak wrote: Sat Jan 12, 2019 11:15 am Allen welkom vanavond! Op een sfeervolle wedstrijd met enkele leuke doelpunten, maar liefst toch eentje meer voor onsLierse op bezoek krijgen is altijd plezierig, als je sommige andere ploegen bekijkt ... Chatelet, Deinze, Virton, Thes, Dessel, Seraing, Knokke, heist en Geel ... Geef ons maar Aalst, Lierse, RWDM, Oudenaarde en Luik.
Ja, an sich vind ik een punt geen ramp, maar het spelniveau moet wel echt beter. Dender gaat het nog aardig wat ploegen lastig maken.Carelke wrote: Sat Jan 12, 2019 10:47 pm Heb match op pc gezien, kon er niet zijn loopwedstrijd mee gedaan. Wat ik ervan gezien heb is dat we heel blij mogen zijn met punt.
Rausin doet goede redding en dan nog bal op paal.maar niks overboord plaats 4 kan nog steeds. Châtelet verloor.dus nog 1 punt achter.eerste 3 zijn weg normaal. Alhoewel thess verassend onderuit ging in geel.