KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [23-08-2020]
Re: KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [21-23-08-2020]
2... In deze reeks krijgen zulke spelers meer ruimte. In een eerste competitiematch is altijd alles mogelijk westel is nu ook geen wereldploeg he. Hopelijk kan eventueel een nieuwe degelijke spits aantreden want met Vermeiren als spits...KLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 9:37 amIk vind dat er iets té negatief wordt gedaan, het is een compleet nieuwe ploeg he. En ik ben er van overtuigd dat een allach, el ansri en samyn beter aarden in 1b dan in 1N. Vooral van el ansri verwacht ik heel veel dit seizoen.
Dan gaat er nog een serieuze spaarpot moeten zijn ...
Formerly known as Lisp-boy
+ wij gaan nu voor makelaars allerhande aangeschoten wild zijn.
Vraag me af of deze match gaat doorgaan.
Voor ons mss beter van niet. Hebben we toch wat langer om ons voor te bereiden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zo denk ik er ook over.. Een maandje extra zonder voetbal zou ik eerder een zegen vinden. Vooral voor de club dan. Rustig de transfers, oefenmatchen en trainingen afwerken en bouwen naar de start van de competitie. Is er dan al iets gezegd dat het uitgesteld zou worden?
Mee eens. Nee, maar die beslissing zou wel 1 dezer dagen moeten vallen. In 1A is die vraag nog iets acuter.Magico wrote: ↑Mon Aug 03, 2020 9:12 pmZo denk ik er ook over.. Een maandje extra zonder voetbal zou ik eerder een zegen vinden. Vooral voor de club dan. Rustig de transfers, oefenmatchen en trainingen afwerken en bouwen naar de start van de competitie. Is er dan al iets gezegd dat het uitgesteld zou worden?
Re: KVC Westerlo - Lierse Kempenzonen [23-08-2020]
We spelen den 23e om 16.00.
Allen voor de buis vrienden!
Allen voor de buis vrienden!